צור קשר עם הרב ברלנד

מזעזע. הרב ברלנד שליט"א בקרוב יצא, אבל אלה שרדפו אותו לא יהיו בגאולה, אין להם חלק לעולם הבא. דברים מפחידים מפיו של הגה"צ הרב דוד חיים שטרן על כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

בשיחה שהתקיימה במעונו הפרטי של המקובל הגה"צ הרב דוד חיים שטרן שליט"א, במעמד ניחום אבלים, הפתיע הרב שטרן באמרות קודש שזעזעו את כל הנוכחים. "נכנסתי לנחם את הגאון הצדיק הרב שטרן על מות  אחותו ז"ל ואיתי נכנס הרב מאיר שלמה שליט"א, במקום נוכחו עוד רבים אחרים. הרב שטרן דיבר על כך שהגאולה מאוד קרובה ומתעכבת בגלל חוסר הצניעות. אנו שאלנו אותו מה קורה עם הרב ברלנד שליט"א? למה הוא צריך לסבול כל כך? מיד ששמע זאת הוא ננער ממקומו ופסק לעברנו: 'דעו לכם שהרב ברלנד הוא צדיק וטהור ומעולם לא חטא. הוא נקי וזך כמו תינוק בן יומו, הוא מעולם לא חטא ומעולם לא יחטא, אין לו שום שייכות לחטא.'" עדות מפי הרב אהרון פרקש שליט"א.
      מפעל-הפורמטיםהרב-פרקש-בניחום-אבלים-אצל-הרב-שטרן

"'תדעו שלא מהיום הרב ברלנד יודע את התורה כולה, אני זוכר אותו לפני 50 שנה וכבר אז ידע את כל התורה כולה', המשיך לזעזע אותנו בדבריו. 'מעבר לכך, הוא קדוש וטהור, הכל זה עלילה שפלה – וכל אלה שרודפים אותו לא יזכו לצאת מהגיהינום. תדעו לכם שהרב ברלנד שליט"א בקרוב יצא, יזכה לראות את הגאולה והם לא יזכו, לא יהיה להם שום חלק מהגאולה.'"

"אני טענתי מולו שהרב ברלנד שליט"א מתפלל עליהם ומלמד עליהם זכות, מספר הרב פרקש. 'זה הכל טוב לרב ברלנד', ענה לי. 'אבל, הקב"ה אינו מתחשב בזה, הוא ימית את כל החולקים במיתה משונה. הם עושים לו עוול שאין לשער ואין לתאר, אני לא יודע למה צדיק וטהור כזה שאין לא שום חטא יושב בכלא. אלה שעושים לו זאת הם רשעים ארורים, הם לא יזכו להיות בגאולה ויעברו כמה מדורי גיהינום, אני לא מקנא בהם ממה שהם יעברו.' במקום נוכחו רבים והרב שטרן אמר את דבריו לפני כולם."

"המשיך הרב שטרן שליט"א ואמר שהגאולה מתעכבת בגלל הצניעות. בין הסיפורים שסיפר הוא סיפר על ילדה לפני גיל-12 שהגיעה אליו עם אימה בכדי להתברך. הילדה הייתה חולה במחלה הידועה בצורה סופנית והרופאים אמרו שהיא חיה על זמן שאול ושממש אין לה סיכוי לחיות. 'אמרתי לה: את לפני גיל מצוות ולכן אין לך חטא, לא מגיע לך למות, אבל בכדי לחיות את צריכה לעשות עסק עם הקב"ה.'"

"היא ענתה שהיא מקבלת על עצמה. 'אבל, אם את עושה עסק עם הקב"ה את חייבת לעמוד בו, הזהרתי אותה. היא הסכימה. העסק שלך הוא לנהוג בצניעות בדיוק שכתוב בהלכה. היא קיבלה זאת על עצמה ואני ברכתי אותה שתצא מהמחלה. ואמנם, עקבתי אחריה כל השנים מרחוק, אותה בחורה אכן הקפידה לקיים את חלקה בעסק אף בתוך ביתה, ובאמת התרפאה, גם הקב"ה קיים את חלקו בהסכם. היום היא כבר בת 22 ובעוד מס' ימים (יב חשוון תשע"ז) היא מתחתנת עם בחור שראיתי עליו שלא חטא מימיו ושקיבל על עצמו ללמוד בכולל אחרי החתונה. כל הצרות שעוברות עלינו היום הם מחמת הצניעות.' המשיך הרב דוד חיים שטרן שליט"א."

"בחזרה לעניין של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. אמר לנו הרב דוד חיים שטרן שליט"א ש'אין מלמדים זכות על המסית'. אנו ניסינו לטעון מולו שלמעשה הרודפים את הרב ברלנד שליט"א מזכים אותו לעלות מעלה מעלה במעלות הרוחניות. אך הוא היסה אותנו ואמר: ' זה מצד הרב ברלנד, אבל הקב"ה מצידו לא יסלח להם. נכון, הרב ברלנד לוקח על עצמו ביזיונות, אבל זה לא פוטר אותם מאחריות למעשיהם, הם רשעים ארורים ואין להם חלק לעולם הבא – ימ"ש.'" אלו הם דברי קודשו של הרב דוד חיים שטרן שליט"א.

"הגה"צ הרב אליעזר ברלנד הוא רחמן אמיתי, הרחמים שלו הם אפילו על הפושע הכי גדול בעולם, יש לו את הכח הכי גדול בדור שלנו לקחת את הרשע הכי גמור בעולם ולהחזיר אותו בתשובה שלימה, כמו שאנו ראינו ממש בעיניים שלנו איך שהרב שליט"א לקח אנשים מהשאול תחתיות ועשה אותם צדיקים גמורים. אלו רחמיו של הרב, אבל הקב"ה מקנא את קינאת הצדיקים, על הכל הוא מוכן למחול, אבל על ביזיון הצדיקים הוא אינו מוכן למחול. אלו דברי הרב דוד חיים שטרן, בעז"ה שהכל יתהפך לטובה ונזכה לבשר בשורות טובות בזכות הייסורים שהרב שליט"א לוקח על עצמו בעבורנו. כמו שהרב שליט"א אמר לרב שלום ארוש: 'כשאני יושב בכלא אתם יכולים להיות רגועים'. הרב שליט"א לוקח על עצמו את כל הצרות שלנו, אבל אנחנו צריכים להתפלל עליו כי הוא סובל עבורנו."

באדיבות קו המידע 02-800-8800

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *