צור קשר עם הרב ברלנד
"נרפא והחל לשמוע" - הרב נתן מזרחי מספר על הנס הרפואי של בנו בזכות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
"נרפא והחל לשמוע" - הרב נתן מזרחי מספר על הנס הרפואי של בנו בזכות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"נרפא והחל לשמוע" – הרב נתן מזרחי מספר על הנס הרפואי של בנו בזכות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"לא הבנו שרפואת הבן שלנו הייתה בזכות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ולכן היינו צריכים לעבור גלגולים רבים עד שלבסוף הוא התרפא. על כן, באנו לפרסם את הנס הרפואי שהתרחש במשפחתנו", שיתף אותנו נתן מזרחי שיחי' בסיבות שהביאו אותו לפרסם את סיפורו המופלא. "בגיל שלוש הבנו שהבן שלנו נחמן אינו מדבר כמו שצריך לגילו ומכך הסקנו שהוא אינו שומע היטב." פתח נתן בסיפורו.

"מעבר לכך, נחמן היה סובל כל הזמן מנזלת כרונית שגרמה לדלקות האוזניים מהם הוא סבל, לכן לקחנו אותו לרופא שאמר כי הוא צריך לעבור ניתוח כפתורים. מדובר בתקופה שמורינו הרב ברלנד שליט"א בדיוק חזר ארצה, כתבתי לרב פתק והוא מיד שלח לי טיפות. הרב אמר לי לטפטף לו את הטיפות כל שעה לאוזן והדלקות ייעלמו. באמת עשינו כדברי הרב שליט"א ונחמן התרפא, אך לצערנו לא השכלנו להבין שהיה פה נס גדול. תלינו את הרפואה בכל מיני סיבות ואף ביקשנו מהגבאי של הרב עוד טיפות ללא ידיעת הרב, משום שחשבנו שהערך הרפואי והטבעוני של הטיפות הוא שריפא את נחמן. למעשה, כשהתחלנו לשים לילד את הטיפות הנוספות שהשגנו ללא ידיעת הרב הדלקות חזרו מיד ביתר שאת וביתר עז."

      מפעל הפורמטיםנתן מזרחי הנס ברפואת הבן

"בשלב הזה פנינו לרופא נטורופת שגבה כסף רב על האבחון והטיפול התרופתי, ניסינו את הטיפול למשך מס' חודשים, אך הוא לא עזר. בשיחה נוספת עם הרופא הוא הציע שננסה תרופות אחרות, אך אני מתוך יאוש אמרתי לאשתי, 'לא נראה לי, בואי פשוט נעשה את הניתוח שהוצע לנו לכתחילה'. במשך כל הזמן לא הפסקנו להתפלל לרפואתו, וכך, לפני שאנחנו הולכים לערוך את הניתוח הלכתי כמובן לשאול את הרב להמשך דרכנו. חשוב להזכיר שאחרי שבתחילה הילד התרפא מהטיפות של הרב ואנחנו לא הבנו שזה נס, במשך כל הזמן שלחנו עוד פתקים לרב, אך הוא לא ענה. וכעת, כשבאתי לשאול לגבי הניתוח הרב ענה מיד. שאלתי את הרב מה לעשות, כרגע אנחנו נותנים לילד טיפול תרופתי בהדרכת רופא מסוים, אך הוא לא עוזר, האם להמשיך עימו או לערוך את הניתוח?"

"מורינו הרב ברלנד שליט"א פשוט נתן לנו שוב טיפות ואני שמחתי מאוד כי עתה כבר ידעתי שמכאן תגיע לנו הישועה. מיד כשהגעתי הביתה התחלנו בטיפול שהרב נתן ולתדהמתנו, בבוקר כבר לא היה זכר לנזלת. בתחילה היא הידלדלה והפכה לשקופה ואח"כ היא נעלמה כליל. הילד עצמו התעורר שמח בבוקר תוך שהוא אומר לאשתי, 'אימא, אני שומע את הקומקום חזק', האוזניים פשוט התרפאו ונפתחו לו. עד שסיימנו את בקבוקון הטיפות הדלקת התרפאה לחלוטין."

"התחזקנו מאוד באמונה, היה פה נס גלוי ושינוי הטבע. הלכתי לרבי של הבן שלי בתלמוד התורה וסיפרתי לו איך אחרי כל המאמצים שלנו רק הטיפות של הרב ברלנד עזרו. הרבי שמח, אחרי שלאורך כל הימים הוא היה זה שצריך לדאוג לניקיון הנזלות של נחמן במשך זמן הלימודים.  רואים את שינוי הטבע כשבאים לצדיק וזה מחזק מאוד בתפילה."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *