צור קשר עם הרב ברלנד
עיוור לחלוטין ראה את הרב אליעזר ברלנד שליט"א למשך יותר מעשרים דקות
עיוור לחלוטין ראה את הרב אליעזר ברלנד שליט"א למשך יותר מעשרים דקות

סיפור מופלא: עיוור לחלוטין ראה את הרב אליעזר ברלנד שליט"א למשך יותר מעשרים דקות במהלך הכנס בחדרה

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א נודד לילה אחר לילה בין ערי ישראל בכדי להחזיר יהודים בתשובה. בין דברי התורה הקדושים של הרב שליט"א וניגוני הקודש של המתאחדים סביב הצדיק נערמים להם שלל סיפורי ניסים והשגחה. אנו מביאים לפניכם את סיפורו המופלא של חנן ועקנין, כעדות ממקור ראשון. "יש לי חבר בשם שלום יפרח, הוא חברותא שלי ללימוד ובשנים האחרונות הוא התעוור לגמרי, הוא לא רואה כלום. כל הזמן הוא שמע סיפורים נשגבים על הרב ברלנד שליט"א והוא לא האמין. הוא לא האמין שאלף איש עומדים עם הרב 4-5 שעות רצופות בתפילה. הוא הכיר סיפורים על צדיקים יחידי סגולה שעושים זאת, אבל היה לו קשה להאמין שהרב מושך אחריו ציבור שלם לעבודת קודש כזו."

"כשהרב ברלנד הגיע לחדרה חברי שלום אמר לי שהוא יעשה מסירות נפש ויגיע לכנס ואכן הוא המתין 3 שעות עד בואו של הרב. כאשר הגיע הרב התחוללה מהומה סביבו, כמו שקורה בד"כ עם הגעתו של צדיק בעל עצמה כמו של הרב ברלנד. שלום ביקש מהשמש של הרב שיכוון לו את הראש בדיוק אל המקום בו נמצא הרב, באותו זמן הרב התחיל לשיר 'אעופה אשכונה'. ואז התחולל הפלא הגדול, במשך 20 דקות חברי העיוור שלום ראה את הרב שליט"א בצורה ברורה, אחרי שנים בהם לא ראה דבר."

      חנן ועקנין - שלום יפרח

"יומיים אחרי הכנס חברי שלום לא הגיע לכולל, בסופם הוא התקשר אליי ואמר לי, 'חנן, כבר יומיים אני לא ישן, ראיתי את הרב ברלנד וכולם כולל אשתי חושבים שהשתגעתי'. שאלתי אותו, 'תגיד שלום איך ראית את הרב?', רציתי לאמת את דבריו ביודעי שיש תנועות מסוימות שאופייניות רק לרב ברלנד שליט"א. מי שמכיר את הרב יודע שהוא כל הזמן, ללא הפסק כלל, עושה ייחודים קדושים עם אצבעות ידיו, כאשר הוא מניע אותם בצורת אותיות שם ההויה. שלום ממש תיאר לי את הרב אחד לאחד והוא לא פסק בזה אלא המשיך בווידוי נפש. 'חנן איך חלקתי על הרב, כל הזמן הזה לא האמנתי לסיפורים שלך על הרב, זלזלתי בזה, אבל עכשיו, אחרי שראיתי אותו אני יודע שהכל נכון'.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

One comment

  1. דורון שמואל

    בס"ד

    מאמינים בך הרב ברלנד שלנו 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *