צור קשר עם הרב ברלנד

"עם ישראל נמצא בסכנת נפשות ואין לנו אפשרות להינצל אלא בפינו" – הרב ברלנד בסיבות לעצרת התפילה בחברון

ביום ראשון הבא עלינו לטובה, ליל זאת חנוכה, זה קורה במערת המכפלה בחברון! כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א יצא כבר במספר הודעות וקריאות לציבור הרחב בכדי להודיע על חשיבות ההשתתפות בעצרת התפילה בחברון. אולם, הרב שליט"א ממשיך ומחדד את חובת ההגעה לכנס, ומי שיקרא את דברי הרב שליט"א יבין עד כמה חמורים וקריטיים הדברים.
"המצב הנורא ואיום בו כל עם ישראל נמצא בסכנת נפשות וכל אזרחי ישראל נמצאים תחת איום של מטר טילים. אחרי שירו 400 טילים על הערים אשקלון, באר שבע, נתיבות, אופקים ושדרות, עכשיו נערכים לאלפי אלפי טילים שיגיעו עד תל אביב וירושלים. ואין לנו שום אפשרות לעצור את זה משום שכל העולם נגדנו, הם יכולים לשגר 10 אלף טילים ואנחנו רק אחד ויגידו שאנחנו התוקפן והם הקורבן. יגידו שאנחנו התחלנו והם רק מתגוננים."
"אין לנו שום כוח, רק התהילים. כל הניסיונות של מדינת ישראל לעצור את הטילים של החיזבאללה והחמאס עלו בתוהו. כל יום אנחנו מאוימים עם אלפי טילים חדשים, יכולים לפגוע בכל מטרה בדיוק של מ"מ. עם ישראל נמצא בסכנת נפשות ממש ואין לנו אפשרות להינצל אלא בפינו, "הַקֹּל קוֹל יַעֲקֹב וְהַיָּדַיִם יְדֵי עֵשָׂו" (בראשית כז כב). אנחנו נמצאים ממש ברגעים האחרונים שאנחנו יכולים להישאר בארץ ישראל, במדינת ישראל, כי המטרה של הערבים היא לחסל פה את כולם, לא מעניין אותם דתיים, חילוניים, חרדים, נטורי קרטא, זה לא מעניין אותם.  הם רוצים לחסל כל יהודי ויהודי עד האחרון שבאנו. בן אם הוא חילוני בן אם הוא דתי, בן אם הוא מזרחי בן אם הוא עם כיפה סרוגה, בן אם הוא כיפה שחורה."
      מסר חשוב מהרב ברלנד שליט\"א לפני העצרת בחברון
"כתוב, "וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ" (בראשית א ד), הם לא מבדילים בן האור ובן החושך. עכשיו כולנו ממש בסכנת נפשות, לכן צריך לזרז את העצרת הזו שיהיו בה קרוב לחמישים אלף איש, וכולם יגמרו את כל הספר תהילים. שזה נעלי השכינה, אלו הנעליים שאחי יוסף רבו עליהם, כי לא מצאנו שאח מוכר אח עבור זוג נעליים. ילך יחף ובלי גרביים, העיקר שלא ימכור את אח שלו. אלא המחלוקת הייתה אם בכל שבוע יגמרו להגיד את כל הספר תהילים שזה נעלי השכינה. זו הייתה המחלוקת בן האחים ליוסף, כמה זה פלח הרימון, ולכן כל אחד חייב לגמור לכל הפחות בעצרת את ספר התהילים, ולנצל את ההזדמנות בה 50 אלף אומרים יחד תהילים. זה כמו מליארדי אנשים שאומרים תהילים שזה בוודאי יעצור את הטילים."
"רק תהילים יכולים לעצור טילים – שום צה"ל, שום נשק, שום טנקים, שום פטריוטים ושם כיפת הירדן לא יכולים לעצור את הטילים. רק התהילים שיגידו בעצרת הזו יעצרו את הטילים, ובזכות זה כולם יאריכו ימים כמו יצחק, בזכות שישתתפו בעצרת הזו. כל אחד חייב להרים את תרומתו בסך אלף וחמש מאות שקל, כי יגיעו מאות אוטובוסים, וכן הרב יגיע בוודאי, שלא יהיה שום ספק."
"כל עם ישראל מוזמן לעצרת לגמור את כל הספר תהילים וזה ימחה את החמאס מעל פני האדמה.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *