צור קשר עם הרב ברלנד

פחד פחדים! הצדיק הרב ברלנד התנבא על הפיגועים בקולומבו שבסרי לנקה

פחד פחדים!!! הצדיק הרב ברלנד התנבא על הפיגועים בקולומבו שבסרי לנקה 'לראות ולא להאמין'.

ביום ראשון ה- 21.4.19 חוה"מ פסח חוותה מדינת סרי לנקה שליד הודו סדרה של מתקפות טרור, בעיקר בעיר הבירה קולומבו. מחיר ההתקפה הגיע למעל 250 הרוגים ומאות פצועים. הגה"צ כ"ק מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א אמר באופן מתמיה בשבועות שלפני אותה מתקפה כי הוא רוצה לנסוע לסרי לנקה עם תלמידיו ולערוך שם את ליל הסדר. 

הרב ברלנד שליט"א המשיך ודיבר רבות על סרי לנקה והנסיעה עם תלמידיו, ואמר שהוא רוצה לעשות שם ריקודים עד אור הבוקר, הרי ידוע שלפי דברי ר' נחמן ריקודים מביאים לביטול הגזרות והדינים.

ודיבר על זה פעמים רבות שרוצה לנסוע לקולומבו, במשך שבוע שלם קודם הפיגועים לפני מאות אנשים באולם התפילות, וגם בחוגי בית. עד כדי כך שאנשים מבחוץ שאלו מה זה הקולומבו הזה?

אלה הדברים המצוטטים היישר מדבריו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד כמו שנאמרו לפני מתקפת הטרור הרצחנית – "הרב נוסע לקולומבו, קולומבו זה בסרי לנקה. ב- 9:00 בבוקר נוסעים לקולומבו ביום שישי (ערב ליל הסדר) ומגיעים ב- 5:00 אחה"צ. השקיעה היא ב- 19:30 ליל הסדר ייערך מ- 22:00 עד 4 בבוקר. אחרי זה יהיו ריקודים עד 10 בבוקר ונתפלל שחרית עד 4אחה"צ."

"מי שרוצה להצטרף לנסיעה יירשם אצל נחמן ישי, הכתובת קולומבו רח' המלכה ויקטוריה 148. כבר שכרנו אולם לליל הסדר וכולם יכולים להצטרף, אבל לא להזיז את הטלפון – יש בזה סכנת נפשות."

"אז קולומבו כולם מתבקשים לטוס בטיסה של הרב לקולומבו."

ואנחנו שואלים – מה פתאום שהצדיק יגיד דברים כאלה לפני שהתרחשו האירועים הקשים בקולומבו? אם לא שהצדיק ראה בדיוק מה שהולך לקרות! הנה מה שאמר הרב ברלנד שליט"א לאחר הפיגועים.

"כי מה שעשו בקולומבו רצו לעשות בארץ ישראל, זו הייתה התכנית, היה לנו מידע מודיעיני. רצו לעשות את זה בארץ ישראל בירושלים, אבל ברגע האחרון זה התחלף להם, לכן אמרתי לכולם לנסוע לקולומבו. אמרנו כבר שבוע קודם, הודענו, בכל שיעור אמרנו, הדגשנו לנסוע לקולומבו. כמה כבר קנו כרטיסים. בכל שיעור אמרנו קולומבו, קולומבו, אף אחד לא הבין מה הרב מדבר – עכשיו מבינים."

"בקולומבו? קולומבו או קולומביה?" כולם עונים בקולומביה, בקולומביה. "איך הוא הגיע לקולומביה הוא היה צריך להגיע לקולומבו בגלל הפיצוץ שם. ביקשתי לנסוע לקולומבו, התחננתי, אף אחד לא שמע, היינו יכולים לעצור את כל הפיצוצים, הם רצו לעשות את זה בירושלים ולא הצליחו."

"סתם מספרים סיפורים מה קרה בקולומבו, שבועיים התחננתי שיסעו לקולומבו. אני כבר שבוע מתחנן תיסעו לקולומבו, והוא קנה כרטיסים מסכן נתן וייס. תבטל את זה אמרתי לו, אם הוא היה נוסע הוא היה מבטל את הגזרה. כי אפילו לגויים אסור שיקרה שום דבר, כי כל העולם כתוב על כף היד, כל העולם משורטט על כף היד של הבן אדם. מי שיודע לקרוא הוא יכול לדעת מה יקרה בקולומבו, מה יקרה בקולומביה, זה שני הפכים, זה מערבה וזה מזרחה."

הסיפור הזה גרם לרעש גדול, להלן הסרט עם הקלטות לפני ואחרי הפיגועים ושומעים מפורש בהקלטה איך הרב אומר שהוא רוצה לנסוע לקולומבו לליל הסדר (שזה יום לפני הפיגוע). ועשרות אלפי אנשים התחזקו מזה.

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *