צור קשר עם הרב ברלנד

בהקלטה נרגשת: כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מסביר לאן ומדוע נעלם ומה על הציבור לעשות

לפני מספר ימים יצא כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מביתו שבירושלים באישון לילה למקום לא ידוע, ועם רכב מלא במזוודות של ספרים, כאשר כל ציבור אנ"ש ותלמידי כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א במתח סביב מיסתורין היעלמות הרב שליט"א.

כעת, מספר ימים לאחר ההיעלמות המיסתורין נחשפת הקלטה מרגשת בה מספר הרב מה אירע:

"תהיו יומיים לבד כי הרב לא יכול ללכת על הרגל היא פשוט יצאה מהמקום. הרב גם לא יכול לנשום כמו שצריך, וצריך כמה ימי החלמה, וכמו שכתוב: "קוי ה' יחליפו כח יעלו אבר כנשרים ירוצו ולא ייגעו ילכו ולא ייעפו". נמצאים איתי במקום ההחלמה רופאים ואחים שדואגים לי".

בהקלטה המרגשת קרא כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א להתחזק בימים האלו ולהקפיד להגיע לכל התפילות, וכן להאריך בתפילות 20 דקות מינימום, מילה המילה. בתפילת "רופא חולים" יש לכוון  בשיא הכוונה על רפואת הרב שיוכל לחיות עוד 70 שנה מהיום, ושהרב יחלים כמה שיותר מהר".

"הרגליים זה האמונה. הרב היה כבר עם רגל אחת בעולם הבא והגיע ממש בשעת האפס לבית החולים. הכליה של הרב לא עבדה ובקושי הלב עבד", סיפר הרב.

לסיום דיבר כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בכאב רב על החובות הגדולים שיש ועל הנושים שמבקשים את כספים, וקרא לאנ"ש להתגייס להחזרת החובות שאת חלקם יש להחזיר עד ליום רביעי בשבוע הבא. כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ביקש לחתום על הוראות קבע בסך 148 ש"ח כמספר "נחמן", ולהחתים לפחות 10 חברים נוספים, אפילו אנשים ברחוב, ולמסור את כל הוראות הקבע לאריה סעדה או לשלום מירב

האזינו להקלטה:

      הקלטה נרגשת של הרב ברלנד


קישור לתרומות בכרטיס אשראי דרך האתר בלחיצה כאן

להורדת טפסי הוראת הקבע

אפשר לשלוח את הטפסים המלאים למייל

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *