צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בחוג בית בנווה יעקב

מתי תהיה מלחמת גוג ומגוג – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בחוג בית אצל רחמים ברכה

כ"ק מורינו, הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, הגיע אתמול, רביעי דפרשת וירא תש"פ, לחוג בית בשכונת נווה יעקב שבירושלים. הרב שליט"א הגיע למשכנו של הרב רחמים ברכה, ערך קבלת קהל ומסר את דברי קודשו. אנו מביאים את עקרי הדברים, ובמיוחד אלו הנוגעים ישירות למצב הרגיש בו נמצא עם ישראל, כאשר מתקפת טילים זדונית התעוררה שוב בדרום.

"היום היארצייט של החזו"א, היום הכי גדול בשנה. אפשר לקבל ניצוץ מהנשמה, אנחנו בבית של רחמים ברכה. רחמים כבר 50 שנה עם הרב, עוד שהלך על הרגליים."

"עוד מאתיים שנה תהיה מלחמת גוג ומגוג, אבל הברכות יכולות להתקיים בכל יום. גוג ומגוג יכול להתקיים רק עוד מאתיים שנה, כתוב שני שליש. זה כמו שמקבלים שבת 40 דקות לפני השקיעה. השבוע לדוגמה השקיעה תהיה ב 16:46 אז מדליקים נרות ב- 16:06."

"כל מי שבא לשיעור של הרב יחיה עד מאתיים, זה יחיה 300, זה 400 וזה 500 כולם יחיו 2000 שנה. חייבים להיות שובו בנים ולבטל את הגזירות."

"היה היום אזעקה בלטרון, היה ביסודות, ירו על מחנה צבאי. יש מחנה צבאי, זה ליד הר נוף, הם מתקיפים לכיוון הר נוף. זה היה חמישה לחמש בבוקר, היינו בדיוק באמצע הדף היומי. כל כביש מס' 1 הוא בסכנה, שיסעו בכביש עוקף. אם רוצים להגיע לת"א שיסעו דרך חיפה או באר שבע, ואחרי זה דרך כביש החוף, כביש מס' 3. לא, כביש 2 הוא כביש החוף, וכביש 3 בין חדרה לגהה עד רעננה."

"אין מלחמה, זה רק בשביל הרושם, הם צריכים לקבל תקציב מאיראן, והאיראנים הפסיקו לשלוח כסף, הם רוצים להראות שהם שולטים במצב. אומרים להם כולם להפסיק, ממצרים, מהחמאס, הם רוצים להראות לעולם שהם שולטים והם יקבעו מתי להפסיק. לא ישראל קובעת, כי לביבי יש הסכם איתם, קוראים לזה הבנות – נגיד, עד מליון אנשים מותר להם להרוג."

"צריך לראות שאנחנו נהיה אחרי המליון, או בתוך המליון ותחיית המתים. ששמעו שמשה מת הם התכוננו לתחיית המתים, אבל משה חי עוד 40 שנה. פעם היה צבא רק עם צדיקים לא כמו היום שיש גם רשעים. הצבא לא עושה כלום, יורים טילים, טילים, לא עושים כלום."

"מפחדים לירות טיל אחד, רק ישגרו טיל אחד ימטירו עלינו מליון טילים. העיקר שהערבים ירו, היהודים ירו טיל אחד – אוי ואבוי, מיד רוסיה ואמריקה באים לחסל אותנו. גם אתם זורקים טילים? יותר גרועים מערבים שעושים את זה בשביל הרושם – אתם עושים את זה ברצינות."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *