צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: כל גדולי ישראל מתפללים על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מאז ומעולם השתדלו רבים בתפילות עבור רפואתו והצלחתו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. בפרט בעת האחרונה התרבו עצרות התפילה והחבורות הקדושות המתכנסות ומעוררות רחמי שמיים בתפילה וזעקה. ידענו גם על קשריו הקדושים של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד עם גדולי ישראל ואת אהבתם אליו. עתה פותח בפנינו הרב אהרון בוימל תגליות חדשות אודות דאגת גדולי ישראל למורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. דברים ששיערנו בלבנו כעת נפרשים בפנינו ברוב הדרם.

"אל תחשבו שרק אנשי שלומנו בברסלב מתפללים על הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אני מודיע לכם שכל גדולי האדמו"רים, הרבנים והצדיקים מכל העולם מתפללים על הרב שליט"א! מהרב שטיינמן עד האדמו"ר מבעלזא, דרך הרבי מגור עד הרב קנייבסקי, כולם מתפללים על הרב ברלנד שליט"א ומתעניינים כל הזמן לגבי מה שקורה עם הרב. הגבאי של רבי דוד אבוחצירא שליט"א התקשר אליי אישית בשבוע שעבר ואמר לי שהרב רוצה לדעת מה קורה עם הרב אליעזר ברלנד שליט"א. מבית הרב שטיינמן התקשרו ורוצים לדעת מה קורה עם הרב. הבן של הרבי מבעלזא בעצמו התקשר אליי לברר מה קורה עם הרב ואמר שאבא שלו רוצה לדעת. זה לא שהרב אליעזר ברלנד שליט"א נמצא לבד בעולם ורק חסידי הרב הם אלא שאכפת להם, כל גדולי ישראל מכל העולם אכפת להם מהרב והם מתפללים עליו.

הלכנו לציון רבי יוסי הגלילי מניין חסידי אנ"ש בכדי לקרא את איגרת רבי שמשון מאוסטרופולי להצלחת הרב שליט"א. בדרך חזור עצרנו בטבריה אצל הרב הצדיק דוב קוק שליט"א, אך היה מאוד קשה לגשת אליו עקב ריבוי התלמידים סביבו. דפקתי על הבימה ואמרתי –'הרב קוק, הרב קוק, הרב ברלנד בגלות והוא מאוד סובל, אם אתה היית בכזה מצב כמו הרב, הרב ברלנד שליט"א היה הופך את העולם בשבילך. למה אתה לא הופך את העולם בשבילו'? כל הבית כנסת עמדו דום, רק שלושה חבר'ה ניגשו אליי ואמרו לי – תצא מפה חצוף. אבל, הרב קוק ניגש אליי, חיבק אותי ואמר לי כזה גבאי אני צריך. הוא ענה לי: הרב ברלנד שליט"א מלומד בניסים, יהיו אתו ניסים ונפלאות. הניסים הללו ילוו אותו והוא יצא מהכול בע"ה. אז הוא הודיע לכל באי בית הכנסת שמתפללים עשר דקות רק להצלחת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

אנ"ש צריכים לדעת שכל העולם כולו מסתכלים איפה הרב אליעזר ברלנד שליט"א, לא רק שובו בנים.

      כל-גדולי-ישראל-מתפללים-על-הרב

באדיבות קו המידע 02-587-5777

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *