צור קשר עם הרב ברלנד

הצדיק מתגלה. מפיצים בשער – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

ברוך השם אנו זוכים כיום לעדנה ושם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א נמצא כמעט בפי כל. בוודאי שהרב שליט"א מצד עצמו אינו זקוק לשום פרסום, להפך, מי שמכיר מקצת מהרב ברלנד שליט"א יודע שכל חייו הוא ברח מכל בדל של שקר וחיצוניות. עד היום אפשר לראות את הרב שליט"א כשהתפילין של הראש נמצאים מכוונים אצלו בצד, בכוונה, שכל מי שיתקרב להשם יתברך דרכו יחפש אמת ולא שקר.

הרב שליט"א לא מחפש לשחק את המשחק הדביק של – פרסמו אותי ותנו לי כבוד. מאידך גיסא, הרב שליט"א רואה שאנו נמצאים בתקופה קשה של "עת לעשות לה' הפרו תורתך", לכן הוא ממש מוסר נפשו ומוכן לעשות ההפך הגמור מרצונו האישי. הגה"צ הרב אליעזר ברלנד יוצא היום לעם ישראל במטרה אחת ויחידה, הגיע הזמן לחזור לצור מחצבתנו, עם ישראל נמצא בחושך רוחני ומשווע לטיפת אמת. כי הרב שליט"א הוא ממשיך דרכו של רבינו, רבי נחמן מברסלב שהמשיך דעת משער הנ' של הקדושה ועמה עצות נפלאות שיכולות לעמוד בפני שער הנ' של הטומאה שבו אנו שרויים היום. אך, צריך לזכור שהנהגה זו של הרב שליט"א היא חדשה מאוד.

רק לפני שנים אחדות להפיץ את הדעת של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד היה הרבה יותר קשה. אמנם, עשרות אלפים (ללא שום גוזמה) התקרבו דרך הרב שליט"א, אך עדיין, הדברים נלחשו בשקט והיו תחת הגבלה. באותה תקופה נכתב הספר "מפיצים בשער הנון". הספר נגע בדברים שאף אחד לא העז באותו הזמן להזכיר. הוא מסביר על הקשר בין תפקידו בבריאה של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לבין כל שרשרת צדיקי הדורות תוך כדי סיפורים מדהימים על הרב שליט"א ותלמידיו.

אפילו היום שכבר מתפרסים העלון החדשני של כנישתא חדא והאתר המקיף שובו בנים אינטרנשיונל, הספר מפיצים בשער הנון הוא רלוונטי מאוד, אולי אפילו יותר. דווקא היום כשרוצים להבין לעומק את גודל התופעה של הרב שליט"א ורבינו הקדוש יש לספר הזה הרבה מה להציע. מפיצים בשער הנוןכאשר כותב הספר נכנס לגה"צ אליעזר ברלנד שליט"א וקיבל ממנו אישור לכתיבת הספר, הדבר נעשה בסביבה שונה לגמרי מהמציאות היום. הייתה יראה, האם בכלל שייך לגלות דברים שנאמרו עד אז רק בחדרי חדרים? שאל את עצמו מחבר הספר. אבל, דברים השתנו ולפתע רואים שמסובב הסיבות הכין את הספר רגע לפני המהפכה.

מפיצים בשער הנון – מאות עמודים של הנאה צרופה.

להשגת הספר – knishta148@gmail.com

וכבר ראה רבינו את כל מה שיעבור על הדור האחרון עקבתא דמשיחא והכין עצות ותרופות לכל בעיה ולכל נפילה, אשר אמר כי הטובות שמשיח יעשה לישראל גם הוא מסוגל לעשות, אך החילוק הוא שמשיח יגמור. והנה כל בר דעת יתעורר ויעשה חשבון נפש ויתבונן מיהו אותו משה, אותו מנהיג רחמן ונאמן שיכול להביא היום את עם ישראל  לביהמ"ק ולגאולה השלימה. מיהו אותו צדיק שהעיד על עצמו שהשיג מידת הבינה בשלימות שכידוע ליודעי ח"ן שהוא שער הנ' של הקדושה, שמשם נמשך המקווה הטהור העליון ("וזרקתי עליכם מים טהורים וטהרתם"), שכל החפץ יכול להתקרב ולזכות עצמו בגאולה פרטית אשר היא זו שתביא לגאולה הכללית בעז"ה  ויהיה לו חלק בה, ועליו נאמר "כל מי שיש לו דעה כאילו נבנה ביהמ"ק בימיו" שיש לו את הדעת שהמשיך הצדיק המנהיג הרחמן ו"בימיו" דייקא – בחייו- כאילו נבנה ביהמ"ק כי הוא זכה לגאולתו הפרטית ואז הוא מתחיל להרגיש את הצער האמיתי כמה חסר שאין את בימ"ק ועליו נאמר "יוסיף דעת יוסיף מכאוב" .

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *