צור קשר עם הרב ברלנד

חובה הצלת נפשות: הרב עופר ארז על מצב הרב ברלנד שליט"א והקשר למצב העולם

הרה"ג הרב עופר ארז שליט"א בדיבורים נוראיים על מצבו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ומצב העולם כולו. איך מגיפת הקורונה וביאת משיח והגאולה קשורים למעשה הרב ברלנד.

אנחנו רואים שמתרחשים דברים נוראיים מאוד עם הרב ברלנד שליט"א, מבחינת המדינה, החוק והמשפט זה דברים שלא היו מעולם. שיהודי בגיל של הרב ברלנד 82 ויותר, במצב הרפואי שלו, משאירים אותו ככה במעצר כשבעצם הם לא בדיוק יודעים על מה – הם עדיין מחפשים במה להאשים את הרב.

אנחנו יודעים ומאמינים שהרב ברלנד נכנס לבית הבליעה של הס"א (צד הטומאה) בכדי לשבור אותה.

רבי משה דוד ואלי זצ"ל (ת"ח של הרמח"ל זצ"ל) כותב בספר הליקוטים שמשיח ירד במכוון אל תוך האילנא דמותא (עיין זהר חלק ג קיט א), אל תוך עומק הס"א והקליפות – ובכוחו הגדול הוא ישבור אותם מתוך הירידה שלו, מתוך המציאות הזו.

באותו היום שעצרו את הרב ברלנד התגלתה מחלת הקורונה בארץ, והרב אמר, 'שהצדיק נמצא בהסגר כל העולם נמצא בהסגר'. 

כל מה שקורה בעולם קשור עם המהלך של הרב ברלנד, הוא עושה דברים ותיקונים עצומים ונפלאים מאוד מאוד בעולם. מה שאנחנו שומעים מהשיחות שלו, הרב ברלנד לא מתבלבל משום דבר, לא מעשרות שעות של חקירה, לא מההתעללות הנוראית. הרב ברלנד ממשיך בחיות בלימוד התורה, בקדושה, בתפילות, כאילו שום דבר לא נוגע וקשור אליו.

כל מה שאנחנו יודעים הוא שהרב ברלנד עושה תיקונים עצומים ונפלאים בעולם, ואשרי מי שזוכה להינצל מהמחלוקת על הרב. אדרבה, צריך לאחוז עם הרב ברלנד, להיקשר עם הרב, להיות איתו בקשר.

אין כל ספק שכל הפעולות של הרב ברלנד עכשיו הם הבירורים האחרונים לקראת הגאולה.

יהי רצון שנזכה לקבל את פני משיח צדקנו ברחמים ובחסדים.

דברי הרב עופר ארז באדיבות ערוץ נצח נצחים וערוכים מתוך השיעור המלא שהעביר הרב עופר מביתו בעקבות מצב הקורונה

השיעור המלא שהעביר הרב עופר ארז מביתו שליט"א מביתו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

One comment

  1. אני לא אדם דתי אבל עשרות שנים אני מוותר על הנחת תפילין כל בוקר בזמן האחרון אני קורא ספר דברים כל יום וביום שבת את כולו השבת עשיתי שמירת שבת אם קידוש לדעתי עושים עוול לרב לכן כבר השבוע כל ערב אני מדליק נר לבריאות הרב ולשיחרורו לבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *