צור קשר עם הרב ברלנד

"ע"י שבאים לארץ מביאים את המשיח" – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד בשיעור לשמונה ימים לעומר

מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בשיעור מרגש מצלמון לכבוד שמונה ימים לעומר, יום חמישי, ה-16 אפריל 2020, כ"ב ניסן תש"פ. אלה דברי קודשו

""בְּקָרְבָתָם לִפְנֵי ה'" (ויקרא טז א), משה ואהרון הם גם רצו להישרף (כמו נדב ואביהו), אבל זה אסור, כי אדם צריך לחיות, הם ידעו תמיד להפסיק (מהדבקות בה') בשנייה האחרונה, לכן בשם נחמן יש שני נוני"ם. נו"ן אחד מלמעלה כדי לדעת תמיד מתי לעצור את הדבקות. בשם נתן יש גם שני נוני"ם, ידע מתי לעצור את הדבקות."

"נדב ואביהו המשיכו את הדבקות, המשיכו עד שנשרפו והם היו בטוחים שמשה ואהרון הם אותו הדבר, שהם ימשיכו עד שישרפו. אז מי ינהיג את הדור עכשיו, מי ינהיג את הדור? אם הם היו חיים לא היה מרגלים, לא היה נחרב בית המקדש. זה היה בא' ניסן, בט' באב כבר היה חטא המרגלים, כל העניין זה לבטל את חטא המרגלים ולעלות לארץ, הם אמרו מה פתאום לעלות לארץ ישראל מה פתאום! נחכה למשיח, והם לא יודעים שעל ידי שבאים לארץ מביאים את המשיח. אם כולם היו בארץ היום מיד היה בא המשיח. כל העניין זה שהיום יבוא משיח, בשעה זו יבוא משיח, בשנייה זו יבוא משיח, בליל הסדר אפשר להביא את המשיח. אם כולם היו עולים לארץ ישראל מיד היה בא המשיח, כולם צריכים לעלות לארץ ישראל להחזיר את כולם לכאן, קטנים וגדולים כאחד, רבנים אדמורי"ם וחסידים כולם צריכים לעלות לארץ ישראל."

"זה לעתיד לבוא שחפציבה תעלה על הר נבו, תעלה על הפסגה, ותתקע תרועה תקיעה עשר שעות בלי הפסק עד שכולם יחזירו את החפצים. צריך להחזיר את החפצים לסגור את העסקים, יבואו 70 אלף אוניות, כל אוניה אלף איש, ואז יבוא כל העולם, מאה מליון יבואו. כולם יבואו לעצור את היהודים, היהודים באים לכבוש את ארץ ישראל. היהודים מגיעים לארץ לקחת את ירושלים, שהיא תהיה ראש לכל הגויים, יבוא משיח בן יוסף הוא יתגלה בארץ הגליל ושם הוא ילך לקברות של אברהם יצחק ויעקב ואז יהיה להם 4 שופרות, משיח בן יוסף עם שופר אחד ועוד שלושה שופרות לשלושה אבות אברהם יצחק ויעקב. ויתקעו תרועה תקיעה תרועה, ואז ילכו לקבר רחל אמנו, ויעירו אותה ויפול שופר חמישי מהשמיים וכולם כבר יגיעו לים יפו על הנמל ויהיה שם מאה מליון אניות, ועל כל אוניה אלף אנשים, ואז יבואו כל העולם, כל היהודים מגיעים לרשת את הארץ ועל כל אוניה של הגויים שיגיעו יהיה אלף טילים. ויבואו לקחת את כולם לעבדים ולשפחות, ואז הים יבקע ויפתח לשניים כמו בקריעת ים סוף, ואז כולם יגידו "חַי ה' אֲשֶׁר הֶעֱלָה אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם" (ירמיהו כג ז)."

"עכשיו זה הרגע של ההתגלות, משה אומר לכולם לעלות לארץ ישראל, עכשיו כולם אוספים את החפצים ועולים לארץ ישראל. יעלו למירון בל"ג בעומר תהיה הגאולה, היטלר התאבד בדיוק בל"ג בעומר,  וזה היום שה' יכרית את אומות העולם. ירדו אבני אלגביש מוקפות באש על מאה מליון הגויים. דבורה הייתה מוקפת באש, לכן מזכירים את סיסרא באגדה ואת יעל, יעל היא הכהן הגדול, דווקא אישה תהיה הכהן הגדול. כי, האישה היא יותר מהאיש, כי האנשים הביאו בחטא העגל את הכל, את הנזמים, את מחרוזות הזהב, את הענקים. הנשים הביאו מראות למשכן, משה לא רצה לקבל אותם, אמר לו ה' שזה הכי חשוב, זה יותר חשוב מהכל, ככה קיימו את התורה."

"80 שנה הייתה הגזירה של "כָּל הַבֵּן הַיִּלּוֹד הַיְאֹרָה תַּשְׁלִיכֻהוּ" (שמות א כב), כל ילד צריך לשלוח ליאור. נחלי דמעות, כל מצריים התמלאה בנחלי דמעות. כל המלאכים היו עם ארבע כנפיים והם תפסו את הילדים והעבירו אותם לצד השני. כל הסלעים התמלאו דבש וחלב לילדים.

מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – שיעור מצלמון לשמונה ימים לעומר חלק 1

      שיעור מצלמון הרב ברלנד 8 בספירה 1

מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – שיעור מצלמון לשמונה ימים לעומר חלק 2

      שיעור מצלמון הרב ברלנד 8 בספירה 2

מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – שיעור מצלמון לשמונה ימים לעומר חלק 3

      שיעור מצלמון הרב ברלנד 8 בספירה 3

 

 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *