צור קשר עם הרב ברלנד

"המופת הכי גדול של הרב ברלנד שהוא פעל שהרבנים יצאו נגדו" – הרב יהודה שיינפלד

"אנחנו בשלב האחרון של חבלי משיח, נשארו רק החודשים האחרונים של חבלי משיח"

אל מול קהל יראים, ברחובה של ירושלים מסר הגה"צ המקובל הרב יהודה שיינפלד שליט"א את דברי קודשו אודות הארועים שתוקפים את עם ישראל בימים טעונים אלו. כדאי לקרוא ולהתחזק מניחוח הצדיקים, אלה דברי קודשו. 

"שואל המדרש רבא בפרשת ויקרא: "מדוע מביאים קורבן מהשור, או מהשה, או מהיונים?"

"אומר המדרש: אלוקים יבקש את נרדף: שהשור נרדף ע"י האריה' והכבש נרדף ע"י הזאב, והיונה נרדפת ע"י העורב – כיוון שהם נרדפים מביאים מהם קורבן!"

"אומר המדרש: לא מבעיא עם רשע רודף את הצדיק, אפילו צדיק רודף את הרשע, האלוקים יבקש את הנרדף! עד כדי כך – זה הכוח של הנרדף, הנרדף יש לו כוח, הוא יכול להיות כפרה על ישראל."

"אנשים מספרים על הרבה מופתים מהרב ברלנד. שמעתי פעם מהרב חיים שאם אדם נתן פדיון גדול והתרפא, זה לא כזה מופת גדול – כזו צדקה ולא יתרפא אחרי זה?"

"מה כן נקרא מופת? אם אדם מתפלל שיבזו אותו! ויבואו בית דין ובלי שום סיבות יוציאו מכתב כנגדו! בלי שום סיבות הלכתיות ולא הלכתיות, ולא מוסריות ולא שום דבר!"

""משיב חכמים אחור ודעתם יסכל", זה המופת הכי גדול – זהו כוח התפילה, שהרב ברלנד יכול לפעול שבכזו פשטות עוד אחד חותם כנגדו, ועוד אחד, ועוד אחד, כאילו שיש פה הלכה למשה מסיני."

"לדבר הזה אין שום הסבר טבעי – זה המופת הכי גדול."

"הרב ברלנד רוצה להיות נרדף, אדם רוצה להיות נרדף, מחפש להיות נרדף, "אלוקים מבקש את הנרדף"."

"מקובל מהצדיקים שאנחנו בתקופה של חבלי משיח – בשלב האחרון – אנחנו בתשעה חודשים אחרונים של חבלי משיח."

"הרב ברלנד אמר פעם שיש שלושה סוגי כפרה: 1. יש כפרה של הראשונים ע"י תעניות, אבל כשל כוח הסבל! מי יכול לסבול את כל התעניות שתיקנו הראשונים?"

"2. אחרי זה תקנו תיקון שני ע"י פדיון תעניות, שבאו האחרונים ואמרו שאי אפשר לדור להתענות ועשו פדיון תעניות. אבל, גם זה – אין לאנשים כסף לפדות את כל התעניות המרובות שאמרו הראשונים."

3. הרב ברלנד אמר שיש תיקון שלישי שלא עולה כסף: תיקון של ביזיונות – ע"י ביזיונות יכול להישאר בריא ושלם, יכול להישאר עם הכסף שלו. הביזיונות זה כפרה כמו כל התעניות, אז כשאומרים ביזיונות – זה כפרה, זה מכפר, מכפר מחבלי משיח."

"כתוב: מה יעשה אדם וינצל מחבלי משיח? יעסוק בתורה וגמילות חסדים, אבל מי יכול להגיד על עצמו שעוסק בתורה כראוי? ?שעוסק בגמילות חסדים כראוי? אבל, ביזיונות מקבלים כראוי, יוצאים מזה חובת חבלי משיח."

"ה' יעזור שעם כל הביזיונות שעוברים שזה יהיה הכפרה, ויוכלו לעבור בנקל את חבלי משיח ותבוא הגאולה בקרוב."

אמן כן יהי רצון

עד כאן דברי קודשו של המקובל בו דורנו, הרב יהודה שיינפלד שליט"א.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מפחיד: סוד החַד גַּדְיָא של פסח והקנאה בצדיק שהשתלשלה מקנאת המלאכים – הרב עופר ארז מזעזע בדבריו

"מה זה, "חַד גַּדְיָא, חַד גַּדְיָא דְּזַבִּין אַבָּא בִּתְרֵי זוּזֵי"? שאל הרב עופר ארז שליט"א …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *