צור קשר עם הרב ברלנד
ישיבת מתחברים

36 שעות בלבד – מתגייסים למען ישיבת 'מתחברים'

ישיבת מתחברים – "מצילים את הבית"

שוב קמפיין? עוד פעם גיוס המונים? מה אתם רוצים ממני!

זאת וודאי המחשבה שעולה לכם לראש כשאתם רואים את הקמפיין הזה.

תקראו ותבינו שכאן זה משהו שונה.

אנחנו לא מחפשים לגייס מיליונים!

אין לנו חובות שצריך להחזיר ואנחנו לא רוצים לשנות את העולם,

אנחנו רק רוצים 'בית'!

 

יש עשרות בחורים שמסתובבים ברחובות, ללא מטרה וללא משמעות, הם לא מצאו את מקומם בשום ישיבה והם מסתובבים ברחבי העולם, תלושים, נבוכים וחסרי משמעות.

זאת החובה שלנו למצוא להם בית, לתת להם מקום שיהיה שלהם, מקום שבו הם ירגישו 'מחוברים'

 

ישיבת 'מתחברים' היא לא סתם ישיבה, 'מתחברים' זה בית, ישיבה שלא משמשת רק כמסגרת ותפאורה מסביב אלא מקום שמתחבר לבחור בכל מצב שהוא נמצא בו, מחבק אותו, מעצים אותו ונותן לו את הסולם לעלות מעלה מעלה,

במהלך השנים עברו דרך ישיבת 'מתחברים' עשרות בחורים שבעזרת הצוות הנפלא והאוירה המיוחדת של הישיבה הצליחו לבנות את העתיד שלהם, להקים בית נאמן מתוך הכרה אמיתית ואהבה פנימית בעבודת הבורא.

 

לפני כשנתיים בעקבות סכסוך חיצוני בין עיריית ירושלים ומינהל מקרקעי ישראל הבית נהרס, דחפורים אימתניים בליווי כוחות גדולים של משטרה פשטו על הישיבה והרסו את כולו, הבחורים עמדו מסביב כשהם דומעים ובוכים, לא מאמינים שזה קורה להם, לא מאמינים שאין להם לאן ללכת.

אבל כשמחוברים באמת, שום דבר לא יעמוד מנגד, הבחורים אספו את עצמם, למרות הכעסים וחוסר האימון במערכת כולה, הם מצאו מקום ארעי, התיישבו מסביב במעגל כתף אל כתף, כשלב מרגיש לב והתחילו לבנות את עצמם מחדש, כך הם כבר מתגלגלים במשך יותר משנתיים ממקום למקום, מאוהל לאוהל, מחוברים לעצמם אבל מנותקים מהקרקע, ללא בית קבע וללא אף אחד שיהיה שם בשבילם.

 

בסייעתא דשמיא לאחר מאמצים רבים מצאה הנהלת הישיבה שטח חדש, בו הבחורים יוכלו לקבוע את ביתם מחדש, מקום שיוכל לשמש בית אמיתי לבחורים שלא מצאו את עצמם בשום מקום, מקום שהם יוכלו להתחבר אליו בעבותות של אהבה לנצח.

העבודות בשטח הישיבה כבר התחילו, במסירות נפש ומאמצים לאין שיעור הצליחו מנהלי הישיבה לצקת את הקרקע לישיבה אבל כאן הם קרסו, ההוצאות מטפסות ומשתרגות, הפועלים דורשים את שכרם ומאיימים לעזוב, והבחורים נצבים ומביטים בחוסר אימון, האם אין להם סיכוי? האם לא מגיע להם לשבת בישיבה כמו כולם, במה הם שונים מכל בחור חרדי אחר?

הם מביטים בכם, הלב שלהם צועק 'הצילו', העיניים שלהם תלויות בכם, האם תתנו להם להשאר לבד? האם תתעלמו מזעקתם או שמא תתגייסו ותעזרו להם לבנות את הבית.

על כל שקל שתתרמו תזכו בעוד בחור שיעלה מעלה מעלה, עוד בחור שבזכותך  יבנה את העתיד שלו, זאת ההזדמנות שלך בזכיה אינסופית שתלווה אותך בעולם הזה ובעולם הבא.

לתרומות הכנסו כאן >>>>

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *