צור קשר עם הרב ברלנד

לא לבעלי לב חלש – הפעם בלי צנזורה. האזינו להגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מסביר את הסיבה האמתית לרדיפה אחריו.

אחרי שפרסמנו בעלון כנישתא חדא את דברי הרב שליט"א קבלנו תגובות נסערות אודות האמת המבהילה היוצאת מהם. אך, באותה העת עדיין לא היה זה הזמן הנכון להוציא את האמת כולה לאור. כעת אנו מביאים בפניכם את דברי הרב שליט"א במלואם, ללא צנזורה, כמו שנמסרו במהלך שיחה מצומצמת.
      השקר-יינצח - lies will win

 "וכמה שיש יותר שקרים ככה האמת יותר תתגלה בצורה יותר בהירה אז האמת מתגלית בסוף. "וְזֶה בְּחִינַת שְֹפַת אֱמֶת תִּכּוֹן לָעַד וְעַד אַרְגִּיעָה לְשׁוֹן שָׁקֶר, 'אַרְגִּיעָה' לְשׁוֹן מַרְגּוֹעַ וּמָנוֹחַ, כִּי כָּל דָּבָר קֹדֶם שֶׁבָּא לְתַכְלִית שְׁלֵמוּתוֹ אֵין לוֹ מַרְגּוֹעַ וּמָנוֹחַ, כִּי הוּא כְּמוֹ מִתְגַּלְגֵּל וְנָע וָנָד וּמְטֻלְטָל, עַד שֶׁיָּבוֹא לִשְׁלֵמוּתוֹ בְּתַכְלִית וְאָז הוּא מַרְגּוֹעוֹ וּמְנוּחָתוֹ."" (ל"ה יו"ד סימני חיה בהמה טהורה ד לד)

"כמה שהשקר יותר מתרחב יותר שקרים להטעות את כולם. "וְזֶה בְּחִינַת וְעַד אַרְגִּיעָה לְשׁוֹן שָׁקֶר. כִּי הַשֶּׁקֶר מִתְגַּבֵּר וּמִתְפַּשֵּׁט עַכְשָׁיו לָאֹרֶךְ וְלָרֹחַב לְהַטְעוֹת אֶת כָּל הָעוֹלָם, חַס וְשָׁלוֹם, מֵה' יִתְבָּרַךְ וּמִתּוֹרָתוֹ הַקְּדוֹשָׁה. וּכְבָר נִתְפְּסוּ רַבִּים וְנִלְכְּדוּ בַּמֶּה שֶׁנִּלְכְּדוּ עַל-יְדֵי הַשֶּׁקֶר."" (שם)

"עוד לא אמרו את כל השקרים זה רק ההתחלה כי עדיין נשארו רבים צדיקים בכל דור ודור, את כל השקר לא הניחו עצמם לטעות אחרי השקר אבל באמת זה עוד לא מספיק צריך שיהיה עוד יותר שקר. "כִּי עֲדַיִן נִשְׁאֲרוּ רַבִּים צַדִּיקִים וּכְשֵׁרִים בְּכָל דּוֹר וָדוֹר שֶׁלֹּא שָׁמְעוּ לְקוֹל הַשֶּׁקֶר וְלֹא הִנִּיחוּ עַצְמָן לִטְעוֹת עַל-יְדֵי הַשֶּׁקֶר וְרָדְפוּ אַחַר הָאֱמֶת בֶּאֱמֶת וְכוּ', כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב, "הֱקִיצֹתִי וְעוֹדִי עִמָּךְ". כְּמוֹ שֶׁפֵּרֵשׁ רַשִׁ"י, בָּאתִי עַד קֵץ כָּל הַדּוֹרוֹת וַעֲדַיִן אֲנִי אוֹחֵז בְּךָ וְכוּ'. וַאֲפִלּוּ אוֹתָן שֶׁנִּתְּעוּ אַחַר הַשֶּׁקֶר, עֲדַיִן נִשְׁאָר בָּהֶם כַּמָּה נְקֻדּוֹת מֵהָאֱמֶת."" (שם)

"זה עוד לא מספיק שקרים, כי אם עוד יש צדיקים סימן שהשקר עוד לא עוד לא השתלט כל-כך, כי יודעים שזה שקר אז השקר עוד לא ניצח. צריכים שהשקר ינצח, עד שהשקר לא מנצח לא יכולה להיות גאולה, ברגע שהשקר ינצח ואנשים יתבררו מתוך השקר המנצח, אז מרוב האמת שיש בתוכם רק אז.., וכיון שהשקר עדיין לא השלים אז לא יכול להיות משיח, משיח צריך להתגלות משיא השקר שיהיה שיא השקר, ומשיח והאנשים שלו הם לא יכנעו לשקר. "אֲבָל אַף-עַל-פִּי-כֵן עֲדַיִן לֹא בָּא הַשֶּׁקֶר לְמַרְגּוֹעוֹ וּמְנוּחָתוֹ."" (שם)

"הוא רוצה לתפוס עוד, הוא אומר עוד לא שיקרתי מספיק אולי אני אצליח עם עוד שקר אולי אצליח עם עוד שקר. עוד לא שיקרתי אני אמציא עוד שקרים, בכל פעם יש המצאות חדשות בלי שיעור. כל דור וכל יום יש המצאות חדשות, השקר ממציא דברים חדשים לגמרי שלא עלו על לב מעולם – מבריאת העולם".  "וּמֵחֲמַת זֶה עֲדַיִן לֹא הִשְׁלִים הַשֶּׁקֶר לָבוֹא לְמַרְגּוֹעוֹ וּמְנוּחָתוֹ וְהוּא חוֹתֵר תָּמִיד לִתְפֹּס הַכֹּל חַס וְשָׁלוֹם, בִּשְׁקָרָיו. וְעַל-כֵּן הוּא מִתְגַּבֵּר וּמִתְפַּשֵּׁט בְּכָל פַּעַם בִּשְׁקָרִים וְרַמָּאוּת חֲדָשׁוֹת בְּלִי שִׁעוּר, כְּמוֹ שֶׁאָנוּ רוֹאִין שֶׁכַּת הָאֶפִּיקוֹרְסִים מְחַבְּרִים חִבּוּרִים בְּכָל עֵת גְּדוֹלִים וּקְטַנִּים בְּכַמָּה מִינֵי פִּתּוּיִּים וַהֲסָתוֹת וְדִבְרֵי חֲלַקְלַקּוֹת לְהַטְעוֹת בְּנֵי יִשְֹרָאֵל, חַס וְשָׁלוֹם בְּנִכְלֵי הֶבְלֵיהֶם וְכוּ' (כַּמְבֹאָר מִזֶּה בְּמָקוֹם אַחֵר)."" (שם)

"אבל דווקא על ידי התפשטות השקר, שהשקר יהיה לגמרי, לגמרי, לגמרי, כבר לא יהיה שום נקודת אמת, רק מתי מספר יחזיקו באמת והשקר יתפוס את כולם, כולם יטעו בשקריו. רק אז יתגלה האמת ואז יבוא משיח רק על ידי ריבוי השקר עד שהשקרים עוד לא התרבו. "אֲבָל עַל-יְדֵי הִתְפַּשְּׁטוּת הַשֶּׁקֶר בְּיוֹתֵר, עַד שֶׁהוּא סָמוּךְ לְמַרְגּוֹעוֹ וְלִמְנוּחָתוֹ חַס וְשָׁלוֹם, שֶׁכִּמְעַט יִתְעוּ הַכֹּל בִּשְׁקָרָיו, חַס וְשָׁלוֹם, אָז דַּיְקָא שְֹפַת אֱמֶת תִּכּוֹן לָעַד, כִּי דַּיְקָא עַל-יְדֵי רִבּוּי הַשֶּׁקֶר מְאֹד מְאֹד יִתְהַפֵּךְ הַשֶּׁקֶר אֶל הָאֱמֶת כַּנַּ"ל."" (שם)

"אז צריכים לעודד את השקרנים, צריכים לעודד אותם לא להקפיד עליהם, יש תרעומת ומקפידים זה הפוך מליקוטי הלכות. ליקוטי הלכות זה תמיד זה שכל הפוך, צריכים לעודד אותם, אדרבא שה— ימציא עוד שקרים ועוד שקרים יעשה עוד כתבות בגרמניה, בהולנד, בכל העולם צריך לעשות כתבות. רק גרמניה והולנד ואמריקה? זה לא שווה כלום, מה זה? שכולם, כל הממשלות כל המדינות, אינטרנשיונל פ—, ילדות מפחדות לצאת בכל העולם, כבר בלילה.., לא יודעים אולי הוא יבוא בצ'ילה? אולי הוא יבוא לפרו? האדם הזה. פתאום הוא יכול לגור בצ'ילה אז כבר בצ'ילה מפחדים לצאת בלילות, איך שנהיית שקיעה אנשים לא יוצאים מהבתים מרוב פחד, אינטרנשיונל פ—."

"והוא גם כן אדם מיסטי כזה שהוא יכול להופיע פתאום מתחת לאדמה, פתאום הוא יכול ליפול מהירח. אז איך אפשר איך אפשר לתת לאדם כזה להסתובב חופשי שהוא הכי מסוכן לאנושות? הוא מסוכן בגרמניה, הוא מסוכן בהולנד, באמריקה הוא מסוכן. הנה העיתונים מזהירים את כולם שיש איזו מפלצת שלא נבראה מבריאת העולם ואי אפשר לעצור אותה. מתחת לאדמה באיזה מקום יוצא מהביוב פתאום באמצע הרחוב באמצע האוטוסטרדה. אני יודע מה יכול להיות? צריכים להזהיר ולהתריע, אי אפשר ככה לעבור לסדר היום."

"ש — אחד שנלחם ולאט לאט אנשים מאמינים, מתפתים ואם לא הפירוש הזה אי אפשר להבין את הפסוק.  "וְעַתָּה מוּבָן הַפָּסוּק הַזֶּה הֵיטֵב, "שְֹפַת אֱמֶת תִּכּוֹן לָעַד וְעַד אַרְגִּיעָה לְשׁוֹן שָׁקֶר", שֶׁלְּשׁוֹן אַרְגִּיעָה אֵין לוֹ שׁוּם פֵּרוּשׁ עַל-פִּי פְּשׁוּטוֹ, כִּי רַשִׁ"י פֵּרֵשׁ לְשׁוֹן רֹגַע, וְאֵינוֹ מְיֻשָּׁב עַל לְשׁוֹן אַרְגִּיעָה, אֲבָל עַל-פִּי הַנַּ"ל מְבֹאָר הֵיטֵב כִּפְשׁוּטוֹ, שֶׁרוּחַ הַקֹּדֶשׁ מִתְנַּבֵּא שֶׁעִקַּר הִתְגַּלּוּת הָאֱמֶת יִהְיֶה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים, כְּשֶׁאֶתֵּן כֹּחַ לְהַשֶּׁקֶר שֶׁיִּתְפַּשֵּׁט בָּעוֹלָם עַד שֶׁכִּמְעַט אַרְגִּיעָה לְשׁוֹן שָׁקֶר, שֶׁכִּמְעַט אֶתֵּן לוֹ מַרְגּוֹעַ וּמָנוֹחַ בָּעוֹלָם, חַס וְשָׁלוֹם, שֶׁיִּרְצֶה לְהִתְפַּשֵּׁט בְּכָל הָעוֹלָם, חַס וְשָׁלוֹם, כַּנַּ"ל, אָז דַּיְקָא 'שְֹפַת אֱמֶת תִּכּוֹן לָעַד', כִּי עַל-יְדֵי רִבּוּי הַשֶּׁקֶר מְאֹד מְאֹד יִתְהַפֵּךְ הַשֶּׁקֶר אֶל הָאֱמֶת וְכַנַּ"ל. "" (שם)

"הרי זה סתירה, מה הפירוש "לשון שקר תגיע למרגוע"? אז אומר: אפילו שארגיעה לשון שקר בסוף האמת תנצח. רק שיהיה "ארגיע לשון שקר," רק שהשקרים יתרבו ויתרבו בלי סוף, בלי שיעור, בלי תכלית, מה שלא היה מבריאת העולם. מי שיחזיק באמת יזכה לראות את מלך המשיח. אז משיח יבוא, שהוא יראה שיש כמה אנשים שלא מתפתים יודעים שזה שקרים, שום דבר לא יכול לבלבל אותם."

"כל עוד שאפשר לסובב מוחות של אנשים אין למשיח מה לבוא, למשיח גם תסובב את הראש? כמו שה— יכול לסובב את הראש לאלה, הרב ברלנד מסובב את הראש לאלה. לא, צריך לסובב את הראש, לכולם לסובב את הראש. אחרי שכולם יסתובב להם הראש אם ישאר מניין עשרה אנשים, 'בי כנשתא חדא', שהראש שלהם לא מסתובב אז משיח יכול להתגלות. הוא יתגלה לאלה ומאלה כבר יסתובב לכל העולם."

"הנה האמת תהיה באחרית הימים, שהשקר יתפשט בעולם עד שכמעט ארגיע לשון שקר, כבר לא יהיה מקום לנקודת אמת,  לריבוי השקר מאוד. ואסור שיהיה תרעומת, ואסור לעצור את זה, צריכים להוציא כתבה נגד כתבה? למה? שיהיה עוד כתבות! לא צריכים שום כתבה נגד כתבה רק שנוכל להישאר פה. לא נצטרך לנדוד עוד פעם, לנסוע לברזיל, לפרו, לצ'ילה. גם שם יש עיתונים."

"העיתונים עושים את כל התעמולה, מי שעושה את התעמולה זה העיתונים. שפת אמת תיכון לעד, היא תופסת טרמפ על העיתונים, היא בעצמה עושה את הכתבות, המשטרה שיהיה לה טרמפ שיהיה לה הצדקה. בסך הכל זה בא מהקדושה אז למה באמת ה' ככה נותן? כדי שבאמת אדם יהיה בוער, לא שעשו לו שטיפת מוח. הוא ראה איזה רב יפה, מחייך יפה, הולך עם עניבה יפה, כאן הייתה תורמת שתרמה לו איזה עשר מיליון בזכות העניבה. תרמתי לו עשר מיליון, הייתה עניבה יפה."

 "פרסמו כל מיני דברים שאנשים מתרשמים מהם, אחד מתרשם מעניבה, אחת מתרשמת מהחיוך שלו, אחת מתרשמת שיש לו איזה שיער בלונדיני. בגלל שיש להם מיליארדים הם לא יודעים איפה לתת את זה, לתת את זה לכושים? לתת את זה באינדונזיה? לאיזה מוסד שם של מוסלמים? אז פתאום מופיע איזה רב והוא מלהיב את כולם, הוא מצליח להקסים את כולם, לרתק את כולם, אז אנשים יכולים לשפוך עשרות מיליונים. אחרת ישפכו את זה לדברים אחרים, הם מחפשים למי לתת. אז עולים לעתיק, על ידי השקרים עולים לעתיק."

"אם האדם מתגבר על השקרים אז הוא עולה לעתיק, רעווא דרעווין (דברים היוצאים מן החי הלכה ד'). כל הלכות ד' וה' בליקוטי הלכות הם עיקר ההלכות, ר' נתן עשה סיבוב ושהוא הגיע כבר לה' ו' ז' ח' הם ההלכות הכי ארוכות. הוא מוציא את כל מה שיש לו בלב. כמה שיהיה יותר שקרים אז ככה אנחנו ננצח.  כתוב בספר קרניים ש — הוא גלגול של איזה כלב, איזה כלב מאולף, הכל זה גלגולים של כלבים. שיכתבו בעיתונים, אנחנו צריכים להישאר רק עשרה אנשים לא יותר. עשרה שאפשר להגיד איתם קדיש, עשרה אנשים שלא התפתו לשום דבר".

(הרב קורא ליקוטי הלכות) "לכן מערת המכפלה היא כפולה מעפרון, עפרון הוא החושך, עפר תאכל. הכל זה ד' זוגות, פי 2, ד' זוגות שזה 8, כנגד שמונת הזקנים חיים ארוכים. כמה שיותר שקרים אפשר יותר להאריך ימים, כמה שיותר אומרים שקרים על הבן אדם ככה הוא זוכה להאריך יותר ימים. בן מאה ועשרים שנה אנוכי היום, חיים ארוכים, כי משה לא כהתה עינו, לא נס לחו. שמדברים שקרים על הבן אדם זה מרפא לו את העיניים. לא כהתה עינו ולא נס לחו, לא קפצה שום זקנה עליו, כי כל פעם הוא התברר מחדש. אדם מתנוון בלי שהוא מרגיש ואם הוא צריך כל פעם להלחם עם השקרים אז הוא מתברר מחדש. כתוב: 'משה ש' מ"ה'  ( ל"מ בחצוצרות תורה ד') ש' מ"ה, 300 גרבי מעין אחת, ומ"ה – שאי אפשר לדעת מה זה הצדיק, הוא התינוק האמיתי שעוד בכלל לא נולד, הוא ענו מאוד כגמול עלי אמו, הוא תמיד כמו תינוק, הוא תמיד הוא תמיד מתחדש. תינוק הוא ינוקא, זקן ויניק."

"כִּי זֶה יָדוּעַ שֶׁגַּם כֹּחַ הַשֶּׁקֶר לְהַטְּעוֹת הָעוֹלָם, נֶאֱחָז מֵהַקְּדֻשָּׁה, כִּי בְּלֹא זֶה לֹא הָיָה לוֹ כֹּחַ לְהַתְעוֹת אֶת הָעוֹלָם. וְכַמְבֹאָר לְעֵיל בְּעִנְיָן זֶה שֶׁכֹּחַ הַשֶּׁקֶר מֵהָאֱמֶת, מֵחֲמַת שֶׁבְּרֵאשִׁית הַכֹּל כָּל הַדְּבָרִים בְּאַחְדוּת בְּלִי הֶבְדֵּל וְכוּ' כַּנַּ"ל, וּכְמוֹ שֶׁאָמַר הַנָּבִיא (יִרְמִיָּה ד, י), "אָכֵן הַשֵּׁא הִשֵּׁאתָ לָעָם הַזֶּה וְכוּ'" וּכְתִיב, "לָמָּה תַּתְעֵנוּ ה' מִדְּרָכֶיךָ וְכוּ'" וְכֵן הַרְבֵּה. וְעַל-יְדֵי-זֶה בְּעַצְמוֹ הַכְנָעַת הַשֶּׁקֶר וּבִטּוּלוֹ מֵחֲמַת שֶׁבֶּאֱמֶת כָּל כֹּחוֹ מִן הָאֱמֶת, מֵה' יִתְבָּרַךְ בְּעַצְמוֹ, כִּבְיָכוֹל, שֶׁנָּתָן לָנוּ כֹּחַ בִּשְׁבִיל הַבְּחִירָה. וּבְאַחֲרִית הַיָּמִים יְבַטְּלוֹ ה' יִתְבָּרַךְ בְּעַצְמוֹ, כִּי מִנֵּיהּ וּבֵיהּ אַבָּא לֵיזִיל בֵּיהּ נַרְגָּא, שֶׁדַּיְקָא עַל-יְדֵי רִבּוּי הַשֶּׁקֶר יִתְהַפֵּךְ אֶל הָאֱמֶת כַּנַּ"ל. וְעַל-כֵּן שַׁיָּךְ שַׁפִּיר לְשׁוֹן אַרְגִּיעָה, שֶׁהוּא לְשׁוֹן מְדַבֵּר בַּעֲדוֹ וְהָבֵן": (שם)

      השקר-יינצח-עם-עריכה
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *