צור קשר עם הרב ברלנד

מגבית חירום לקראת שחרורו של הרב ברלנד שליט"א – האזינו: קריאת הקודש של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – עלינו מעלות רמות בצלמון, אבל עכשיו הגיע הדבר עד פיקוח נפש

מורינו הרב שליט"א במסר מיוחד לכל עם ישראל: "שכל אחד מגיל 17 ומעלה יתרום אלף שקל להצלחתנו  במשפט. עכשיו צריכים לבטל את הגזירה הקשה שהרב נמצא בכלא כבר שבעה חודשים, לקחו צוות של עורכי דינים גדולים שיכולים להפוך את הקערה על פיה. המערכת המשפטית תעלה כמעט מליון שקל, לכן חייבים שכולם יתגייסו, כל אחד מגיל 17 ומעלה יתגייס לתרום אלף שקל. הדבר הוא פיקוח נפש, השבי יותר גרוע מרעב וחרב, בשבי יש את כל ה- לט' מלקות, זה כמו מסרקות של ברזל, להיות בצלמון זה כמו מסרקות של ברזל. עד כניסת שבת צריכים להשיג את המיליון שקל." מבקש הרב שליט"א בקולו הקדוש, מי ישמע ולא ירוץ לתפוס את ההזדמנות הנדירה לפדיון שבויים שכזה?!
"יעמידו גבאים בכל עיר ועיר, בכל מושב ומושב ובכל בית כנסת ובית כנסת, והרב יוכל להשתחרר ביום רביעי בעז"ה וליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר."
      Cheshvan-5777-ב-חשוון-תשעז-מוכן-להפצה

אבל רגע לפני שנמשיך להתבונן באמרות הקודש הנוראיות היוצאות מפיו של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א נביט במה שגילה לנו הנחל נובע מקור חוכמה. (ליקוטי מוהר"ן ע) "כִּי הַצַּדִּיק הוּא יְסוֹד עוֹלָם כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב: "וְצַדִּיק יְסוֹד עוֹלָם" וְכָל הַדְּבָרִים עוֹמְדִים עָלָיו וְיֵשׁ לוֹ כּחַ הַמּוֹשֵׁך, לְהַמְשִׁיך כָּל הַדְּבָרִים אֵלָיו כִּי זֶה הַצַּדִּיק, הוּא רַק יָחִיד בָּעוֹלָם, שֶׁהוּא יְסוֹד עוֹלָם שֶׁכָּל הַדְּבָרִים נִמְשָׁכִים מִמֶּנּוּ וַאֲפִילּוּ כָּל הַצַּדִּיקִים הֵם רַק עֲנָפִים מִמֶּנּוּ.., וזה הצדיק, ממשיך כל ההשפעות לעולם בבחינות: "וְעַפְרוֹת זָהָב" שֶׁכָּל הַהַשְׁפָּעוֹת נִמְשָׁכִין מִבְּחִינוֹת עָפָר, מֵהַצַּדִּיק הַנַּ"ל וְעַל כֵּן אִם נוֹתְנִין צְדָקָה לְזֶה הַצַּדִּיק הוּא מִתְבָּרֵך מִיָּד כִּי הוּא בְּחִינַת זְרִיעָה עַל הֶעָפָר, שֶׁמַּצְמַחַת כֶּפֶל כִּפְלַיִם בִּבְחִינוֹת: "זִרְעוּ לָכֶם לִצְדָקָה וְקִצְרוּ לְפִי חָסֶד".

"בצלמון צריך לרדת בית מקדש של אש, פה מתלבנים כל העוונות, כל העברות שאדם עשה מאז החטא של אדם קדמון, כי פה חוט הזהורית מלבין. צלמון זה בחינת הר סיני ששם נמחלו כל העוונות ופסקה זוהמתם, כמו שאומר המדרש תנחומא שנשים שפסקה זוהמתם לא היו נידות יותר וכל ה- 40 שנה הן היו טהורות. ומי שזוכה להיות בבחינת הר סיני בצלמון זוכה שכל העוונות מוסרות ממנו, כי הר סיני נקרא גם הר הבשן גימ': נחמן בן שמחה."

"אדם בא לעולם רק בכדי להמליך את ה' על העולם, להראות שרק ה' מולך. ה' מוליך כל אחד בדרך נפלאה, רק שלא יזרוק את הביזיונות, כי כל ביזיון הוא יהלום. כל אחד יכול לעצור שואה, אם כולם היו צועקים – 'בזכות רבי נחמן' לא היו גזירות, כי שמות הצדיקים ממתיקים את כל הגזירות."

"זכינו שאנחנו בצלמון שפה מקבלים את כל הביזיונות. אסור להילחם נגד ביזיונות, רבינו אומר (ליקוטי מוהר"ן נה) שהבזיונות מקימים אותכם ומרימים אותכם. ביזיון הוא יהלום בגודל בית ואי אפשר לעלות אף מדרגה בלי ביזיון, עד שרבינו אמר על עצמו שאותו צריך לבזות מרגע לרגע. כשרבינו חזר מהמסע לא"י הוא אמר שהביא לנו מתנה מחלוקת, הכוונה שהביא לנו את הכוח לעמוד במחלוקות ובביזיונות שיעברו על כל אחד. אדם צריך שכל העולם יחלוק עליו, ש- 24 ביממה יעברו עליו ביזיונות."

"גם אם אדם כל היום יתוודה ויגיד: אשמו, בגדנו וכו', הוא לא יתבייש כלום, עד שאחרים יגידו את זה עליו."

"עכשיו צריכים לבטל את הגזירה הקשה שהרב נמצא בכלא כבר שבעה חודשים, כשלקחו עורכי דינים גדולים שמאמינים שהם יכולים להפוך את הקערה על פיה. המערכת המשפטית תעלה כמעט מליון שקל, לכן חייבים שכולם יתגייסו, כל אחד מגיל 17 ומעלה יתגייס לתרום אלף שקל. הדבר הוא פיקוח נפש, השבי יותר גרוע מרעב וחרב, בשבי יש את כל ה- לט' מלקות, זה כמו מסרקות של ברזל, להיות בצלמון. עד כניסת שבת צריכים להשיג את המיליון שקל."

"יעמידו גבאים בכל עיר ועיר, בכל מושב ומושב ובכל בית כנסת ובית כנסת, והרב יוכל להשתחרר ביום רביעי בעז"ה וליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר".

      intro-for-site - intro
הגיע הזמן להשתחרר, מגלה לנו הרב שליט"א. אמנם, בצלמון עולים במעלות וזוכים להשגות, אך הגענו למצב של פיקוח נפש. מי החכם ולא יזדרז להיענות לקריאת הקודש של הצדיק. כולנו רוצים להתברך בפרנסה ומשתדלים בצורות שונות ומיגעות , אבל אין מה שמצמיח ברכה יותר מתרומה לצדיק –  "אִם נוֹתְנִין צְדָקָה לְזֶה הַצַּדִּיק הוּא מִתְבָּרֵך מִיָּד כי הוּא בְּחִינַת זְרִיעָה עַל הֶעָפָר, שֶׁמַּצְמַחַת כפֶל כפְלַיִם" (ליקוטי מוהר"ן שם)

%d7%a4%d7%93%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%99%d7%99%d7%9d-1 %d7%a4%d7%93%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%99%d7%99%d7%9d-2

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *