צור קשר עם הרב ברלנד
שריפות בארה"ב - מחלוקת על צדיק האמת
שריפות בארה"ב - מחלוקת על צדיק האמת

מדהים: "מדוע שרפות ענק פוקדות פתאום את דרום מזרח ארה"ב?" – מחלוקת על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

בתאריך 23.11.16 הבאנו את דבריו של הגאון המקובל הרב דב קוק שליט"א מטבריה אודות הסיבה לשרפות הפתאומיות שפקדו את הארץ. "כל השרפות הקשות שמשתוללות עכשיו זה בגלל שרודפים ומצערים את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א", קבע הרב קוק שליט"א נחרצות. " וצריכים לדעת שהשרפות הקשות שמשתוללות שם בכמה מוקדים זה בגלל שהרב ברלנד נמצא באזור הצפון ליד טבריה והמדרש אומר שרודפים ומבזים את הצדיקים הקדוש ברוך הוא מביא שרפות לעולם! ושיזהרו כל המעלילים ומדברים עלילות וכזבים על צדיק קדוש ונורא כזה  שישוב בקרוב, יש דין ויש דיין, ממש יתגלה כבודו וחפותו לעיני כל".

דברי הרב קוק שליט"א התקבלו כמעט פה אחד ולמעשה ביטאו תחושת בטן שהייתה אצל רבים באותו הזמן. אך, כאשר באים לבחון את המתרחש כעת בארה"ב של אמריקה צריכים קצת הסבר בכדי להבין את הקשר הדברים. "מדוע שרפות ענק פוקדות פתאום את דרום מזרח ארה"ב"? זועקות הכותרות באמריקה בימים הללו. אנשים מתים שם והכתבות מספרות על יערות שלמים סביב טנסי שבוערים באש ופולטים עשן סמיך על כל הסביבה.

נכון ששרפות ענק אינן דבר נדיר בארה"ב, אולם הזמן הנוכחי לא היה אף פעם תקופה של שרפות, ומכאן התימהון הגדול שמעוררות השרפות בלב תושבי ארה"ב. אז באמת שהזכרנו בעבר שכל מה שקורא עם הצדיק יסוד עולם משפיע על העולם כולו, וכמו שהרב שליט"א אמר מספר פעמים בעבר: "כל מה שקורא עם 'שובו בנים' משפיע על ההתרחשויות בעולם כולו". בכל זאת, למה דווקא כעת?

המחלוקת גורמת לחרון, ליקוי, קללה, תכלית
המחלוקת גורמת למכה, חרון, ליקוי, קללה, תכלית

בזמן האחרון החליט אחד מרבני יהדות ארה"ב להיכנס לתוך מחלוקת לא לו. אין אנו רוצים להזכיר שמות, בפרט שבאמת אין פה מחלוקת, אחרי ככלות הכל כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ותלמידיו אינם לוקחים צד במחלוקת, יותר מדובר כאן בסיפור של נרדף. אך, כמו שמובא במדרשים דלעיל, המחלוקת על הצדיק מביא כליה וחרון אף לעולם.

יהי רצון שנתעורר כבר להבין את הרמזים שמשמיים שולחים לנו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *