צור קשר עם הרב ברלנד

מזעזע. האזינו: הלב שותת דם. דברי הרב יקותיאל פ. שליט"א על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"מועדים לשמחה מוצאי יום טוב הראשון של פסח תשע"ו. ישנם דברים שצפינו וקיווינו ועדיין אנו מצפים ומקווים שאחרים יאמרו אותם, אך כיוון שעדיין לא שמענו שאחרים אומרים אותם, בינתיים אני אומר. ב"ה זכינו כולנו לחגוג את חג הפסח בשמחה, כל אחד במקומו ואיש על ממלכתו. אך, צריך לדעת שהלב שותת דם, שאחד מצדיקי הדור, מגדולי ישראל המפורסמים מזה עשרות שנים, נשלח ונזרק לכלא בדרום אפריקה לתא של שני מטר בלי שרותים, מזה כמה ימים. איננו יודעים מתי יצא משם, הוא סובל ייסורים נוראים, שבגילו הנושק לשמונים מצב זה מהווה סכנה ופיקוח נפש ואף אחד לא מדבר. כואב הלב על זאת. לאחר שאמרתי כמה מילים טובות עבורו, נדהמתי מההודעות שקיבלתי, כולם כבר שפטו אותו, כולם כבר יודעים מה הוא חייב ועשה, ה' ישמור ויציל.

לאחר ששמעתי שהגאון המקובל הרב מורגנשטיין שליט"א אמר שהוא חקר בעצמו את העניין הזה ודרשו לפרטי פרטים והכל שקר וכזב ועלילה שפילה. כאלה דברים שומעים גם מרבי דוד אבוחצירא מנהריה שהכל עלילה שפילה וכן שומעים מהצדיק הגדול הרב חיים שטרן וכן הרב ארוש שליט"א ועוד צדיקים. וכל אחד כבר שפט וכבר יודע, והכל מבוסס על אחד שטיפס על קומה שלישית מבחוץ וטוען שראה מה שראה. כל הטיפוס הזה מעיד על דבר מאוד מפוקפק. ואנחנו חושדים ומאמינים, אני לא מצוי בפרטי העניין וזה לא מעניין אותי, יש לנו הלכה ברורה. אסור לקבל לשון הרע על אף יהודי ובטח לא על צדיק הדור. ובפרט שכתוב אם ראית צדיק שעשה עבירה אל תהרהר אחריו כי בוודאי שעשה בלילה תשובה. ובפרט צדיק כזה מצדיקי הדור המפורסמים מהשורה הראשונה ואנחנו שותקים. צריך לדעת שזה צער השכינה ואנו חייבים להשתתף בצער של הצדיק. לאמר תהלים להצלחת הרב אליעזר ברלנד בן עטיא שליט"א, ללמוד להצלחתו ואף לחשוב ולהשתתף בצערו. לדעת שזה צער השכינה, אדם כזה שלקח על עצמו ייסורי בושה כמו שאמרו עליו צדיקי הדור. וזה לא אומר שאנחנו צריכים להסכים עם זה וללבות את השריפה, אנו צריכים למחות.

כבר אמר הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל לפני פטירתו שמשיח היה צריך לבוא כבר לפני כמה שנים, אך היה צריך לבוא בדין. הוא אמר ששלושה צדיקים לקחו על עצמם ייסורים בכדי לדחות את הגאולה בכמה שנים ולהמתיק אותה. הוא הזכיר שניים מתוכם אחד מהם הוא הרב אליעזר ברלנד שליט"א והשני הרב דב קוק שליט"א. רמז אחד הוא שמו – ברלנד שפירושו 'ארץ הדב', אנחנו רואים שבשנים האחרונות הפרסים מאיימים עלינו איומים נוראיים וכבר כמה שנים שאנו סביב איומי הגרעין. וידוע שהשורש ממנו יונקת האומה הפרסית הוא הדב וששרם בשמיים לפי הגמרא נקרא דובי-אל ולפי הגר"א גם של האומה הרוסית. והם יונקים מצדיק שאין ספק שהרב אליעזר ברלנד שליט"א הוא אחד מהם. רואים שבשנים האחרונות הוא סובל כאלו ייסורים, גלות ובושה נוראיים. ומי שלא מקשר בין הדברים הוא טיפש, שיש צדיק שבעצמו עוצר את האסון ושבעצמו עוצר את הפצצות אטום, כמו שבעצמו הוא מדבר על זה. אמנם, אף אחד אינו שומע, אבל אפשר לראות בעיניים ששמו אליעזר, שם של חסד, שעוזר. כמו שאמר בליל תענית אסתר: "לכו ועשו עצרת תפילה להפסקת האינתיפאדה", הלכו ועשו ומיד נפסקה האינתיפאדה. לאחר חצי שנה שלא היה יום ללא הריגות, אפשר לעמוד מול הדבר הזה? אפשר לשתוק מול כל מה שאומרים?! אוי לנו מיום הדין, אוי לנו מיום התוכחה.

אני חוזר ואומר דברים ברורים ששמעתי מהרב גובו ישראל מאיר שליט"א שהוא חברותא ומקורב מאוד לרב מורגנשטיין שליט"א שחקר אצל כל האנשים שהתלוננו. אח"כ יישב על כל החומר אחד לאחד וראה שהכל שקר וכזב ועל פי דין תורה אין בזה שום

תוקף ואסור להאמין לשום דבר. מרן הגאון המקובל הרב מורגנשטיין גם פירסם מכתב בו כתב שגם עם הרב ברלנד שליט"א יכתוב מכתב ויפליל את עצמו אסור להאמין לו, משום שחייבים להכיר את דרך עבודת השם שלו, שהוא מושך על עצמו ביזיונות, ייסורים ודברים לא מובנים והכל בשביל עם ישראל. וידוע שלפני עשרים וחמש שנה הוא אמר לאשתו שהוא הולך להקים מוסדות לעשרים וחמש שנה ואח"כ הוא יפרק את הכל, ושאל אותה אם היא מסכימה לזה. וכן לפני הרבה שנים אמר על עצמו שרובצת עליו גזירת גירוש קשה ואף תיקן תפילה על כך שיתפללו עליו. גם עכשיו ידוע שהוא אמר למקורבים אליו – "בפסח אני אהיה בכלא". יישנו אברך שהעיד בפני אחד הצדיקים שהרב אליעזר ברלנד שליט"א בעצמו נתן לו סכום כסף גדול שילך ויפרסם עליו שחיתויות ושקרים שכביכול עשה. אותו אברך לא הסכים והרב ברלנד שליט"א אמר לו שיהיו עליו ייסורים, האברך אמר שלא אכפת לו, שיהיה מה שיהיה הוא לא ייעשה זאת. רואים מכאן שיש פה צדיק גדול שלוקח על עצמו עניינים ואף אחד לא מבין מה קורה פה. חו"ש אסור לחשוב עליו שום דבר.

העיד הרב שלום ארוש שליט"א שהוא החל לעשות פעולות מול הבית דין הרבני בעד הרב שליט"א, אך מיד הוא קיבל מסר מהרב בעצמו לחדול מכך. ואנו זוכרים שלפני יציאתו לגלות אמר הרב אליעזר ברלנד שליט"א שכעת הוא יוצא לשלוש שנים גלות ואח"כ תהיה ב"ה הגאולה השלימה. ואנו רואים שהדברים מגיעים לנקודה שלא הייתה עד עכשיו. אנו מצפים להתחלתא דגאולה, לראות את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד בריא, חי ושלם, כאן, שמח איתנו בביאת משיח צידקנו במהרה בימינו אמן.

      הרב-פיש-סוד-החשמל

באדיבות מערכת סוד החשמל

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *