צור קשר עם הרב ברלנד

מנעי קולך מבכי. אוי אבא, עד לאן ימשיכו עם השקר הזה?! הגרש"א שטרן מביה"ד של הרב וואזנר אומר נחרצות – אומרים דברים בשמי, מעולם לא דיברתי סרה על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לאחר חרושת השמועות הרעה והנבזית לפיה הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א מביה"ד של הגאון הרב וואזנר דיבר כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, מכריז הגרש"א שטרן –  "אין לי חלק ונחלה עם כל מסע הרדיפה כנגד הרב ברלנד".
      מפעל-הפורמטיםהרב-שטרן-מוצ-הרב-וואזנר

לצערנו הרב רבים כבר התרגלו שכנגד הגה"צ הרב ברלנד שליט"א אפשר לדבר ולהגיד הכל, בכל יום מוצאים אנשי בליעל שמועות זדוניות כנגד הרב שליט"א. כבר הוכח בעבר על רבים מדבריהם שהם שקר, אבל רשעים אלו אינם מחפשים אמת, אלא לטנף את שמו של הצדיק באומרם: אנחנו נפיץ בלע והדבר ישתרש בלב הבריות, ה"י.

הנה הזדמנות טובה לראות את שיטות הפעולה הערמומיות של אותם עוכרי ישראל. לאחר שיצאו שמועות לפיהם אמר הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א מביה"ד של הרב וואזנר כי המנוולים אומרים בשמו כי הרב שליט"א התיר כמה נשים לבעליהם. אם לא די בכך הוסיפו ואמרו שהסיבה בגינה הרב יעקב מאיר שכטר חתם כנגד הרב שליט"א היא בגלל שהרב שטרן דיבר איתו. הרב חיים רייכר שליט"א שכמו כולם נדהם מחרושות השקרים פנה בעצמו לברר זאת, הנה תמליל השיחה.

הרב חיים (יידיש): "הכל רגוע עם הרב ברלנד או שעוד לא"?

תשובת הגרש"א שטרן: "אין לי חלק ונחלה עם כל מה שמדברים על הרב ברלנד, לקחו את השם שלי ועשו רעה ועוול, הסתמכו על איזה הבל ושטות. אין לי חלק ונחלה בשום דיונים, לא בבית דין ולא בקבלת עדות".

הרב חיים ממשיך לשאול: "לא (אני שואל) מכוון שהם (הרודפים) אמרו ממש שאתה קיבלת עדות וגם שהרב שטרן התקשר לרב מאיר שכטר".

תשובתו הנחרצת של הגרש"א שטרן: "לא התקשרתי מעולם ולמיטב זיכרוני לא דיברתי איתו אף פעם, בקיצור הכל סתם ברבורים שאין בהם שום שמץ של אמת".

הדברים קשים לעיכול, הרי זו טיפה קטנה שנחשפת מתוך מסע ארסי ורע שמתנהל כנגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, ונשאלת השאלה – מה עם כל דברי השקר שמחלחלים כל יום? מה עם כל חילול ה' שנגרם בכל הזמן הזה? כמה יהודים יכלו לחזור בתשובה ומתרחקים מהצדיק בגלל הזוהמה השקרית שמשליכים הללו באוויר? והכי חשוב, מה עם צער השכינה?! 

אמא רחל, מנעי קולך מבכי.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *