צור קשר עם הרב ברלנד

נס ההצלה מפיגוע הדקירה של גבריאל לביא תלמיד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

כעשרה ימים עברו מאז הפיגוע הקשה בשער שכם, בו נפצע אנושות האברך היקר גבריאל לביא, מקהילת קודש ברסלב שובו בנים. גבריאל שנדקר 40 פעמים במקומות שונים וקריטיים בגופו מדבר לראשונה מאז שהתעורר.

אלה דבריו כפי ששודרו בקו המידע ברסלב. "ממש ניסים של הצדיק, מרגישים את התפילות של כל עם ישראל", עונה גבריאל למראיין שהתרגש לדבר איתו, אחרי שהיה במצב אנוש על סף מוות. ב"ה, אני מרגיש טוב, אמנם יהיו דברים שנלמד להסתדר איתם בהמשך, אבל בכלליות פשוט ממוות לחיים. ביקרו אותי מספר אנשים מהצוות שבא לחלץ ולטפל בי אחרי האירוע, שאמרו, נתת לנו מוסר לחיים, לא להתייאש לעולם, המצב שלך היה נראה קריטי וסופני."

      גבריאל לביא 1

"במשך כל השבוע הייתי בישיבה, וכן למדתי בכולל חצות של הרב מאיר סעדה שליט"א, תלמיד מורינו כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. התפללתי תפילת שחרית כותיקין בכותל ומיהרתי הביתה דרך שער שכם בשביל להספיק לראות את הבנים לפני שהולכים לתלמוד התורה."

"לקראת יציאתי משער שכם הרגשתי שמפילים לי את הכובע, אבל עדיין לא עיכלתי מה הסיבה לכך. בזמן ההתרחשות קשה להבין שאתה נמצא בפיגוע, המחבל תקף ודקר אותי מאחור. לקח לי כמה שניות להבין, הסתובבתי ומצאתי את עצמי פנים בפנים מול המחבל. לא ברחתי, עשיתי מה שיכולתי, מה שקרה זה הכול מאיתו יתברך."

      Lavi2

"בהחלט חשבתי שאלה יכולים להיות הרגעים האחרונים שלי בחיים. קיבלתי לא פחות מ-40 דקירות בכל חלקי גופי, התחלתי לקרוא קריאת שמע, נפלתי על הברכיים, במשך דקה וחצי נאבקתי בכל כוחי במחבל הארור, עד שהרגשתי שכוחותיי אוזלים, נפלתי על הרצפה והתעלפתי."

"במשך קרוב ל-10 דקות שכבתי על הרצפה ואיש מהמקומיים לא הזעיק עזרה, בזמן היקר הזה איבדתי המון דם מה שגרם שמצבי הדרדר לאנוש וקריטי."

לשמיעת הראיון המרגש והמלא בקו ברסלב, חייגו: 9148* מארה"ב 18456400007 מאנגליה 443303900474 מאוקריינה 380947105602

היום, רביעי בשבת בהעלותך תשע"ט, אמר לביא במסיבת העיתונאים שהתקיימה בבית החולים שערי צדק. "הבנתי שהייתי בין חיים למוות. בזכות הפדיון נפש שעשו לי החברים בישיבה (אצל הרב ברלנד) כל המצב התהפך לטובה. אנחנו כמובן נמשיך ללכת דרך שער שכם ולא נפחד כהוראת הצדיק הרב אליעזר ברלנד, לא צריך לפחד משום דבר רק מבורא עולם."

 

 

האברך גבריאל לביא מישיבת שובו בנים בבית החולים לאחר שנדקר
האברך גבריאל לביא מישיבת שובו בנים בבית החולים לאחר שנדקר

 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *