צור קשר עם הרב ברלנד

חובה לראות ולהפיץ: המקובל מנשה אמון והצדיקים הנסתרים בסרט מלא על סכנת הביזוי של הרב ברלנד

המקובל הרה"צ מנשה אמון שליט"א, עצר את שיעורו הקבוע, ולפני קהל צופים גדול החל לדבר מחומרת המעצר של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.  "מוריי ורבותיי, יש רב ויש צדיק, יש ל"ו צדיקים ויש את הראש של הל"ו צדיקים", החל הרב מנשה להסביר מה היא מעלתו של הרב ברלנד שליט"א.

"יש רב ויש צדיק, צדיק אתה לא יודע מה הוא עושה, גם שנראה לך לא טוב אתה לא יודע מה הוא פועל."

"אני יודע שיש הרבה שלא יסכימו עם דברי, אבל אני מדבר אל אותם התמימים שמאמינים באמת, והם שומעים והם נכשלים, חבל."

"יש לנו בדור שלנו צדיק שהוא מאוד מאוד גדול שהרבה לא יודעים עליו, וכמה שאתה מכיר אותו הוא מסתיר טפחיים. הרב אליעזר ברלנד, אתם יודעים איזה יהודי קדוש הוא?"

"הצדיק הזה הוא קודש קודשים, הוא בן 80 (ושתיים) ועומד בתפילה במשך 16 שעות רצופות. היהודי הצדיק הזה קיבל תפקיד לא קל מהשמיים. כל צדיק יש לו תפקיד בעולם, יש את הל"ו צדיקים וכל אחד מהם מקבל את התפקיד שלו. הרב אליעזר ברלנד קיבל תפקיד קשה מנשוא, הוא קיבל תפקיד לכפר על עם ישראל כולו, לכפר על כל אחד מאיתנו."

להאזנה לדבריו של הרב מנשה אמון באודיו:

בטרם נמשיך להביא מדבריו של המקובל, הרב מנשה אמון על חומרת קבלת לשון הרע על הצדיק ראש ל"ו צדיקים (כדבריו לעיל), הרב אליעזר ברלנד שליט"א, וביזוי תלמיד חכם. נציין שדבריו הקשים עוררו אותנו לערוך את כל מסת החומר שהצטברה אצלנו בארכיון. אנחנו שמחים להביא לפניכם נקודת מבט רחבה על הסיבות למחלוקת הנוראה על כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בסרט מלא עם גילויים חדשים

"כתוב, "ישמע בזיונו יידום וישתוק", אם יבזו אחד מאיתנו אנחנו יישר נענה ונגיב. הצדיק הזה מקבל ביזיונות, מקבל בושות כדי להמתיק את הדינים, בכדי שלא יגיעו לכאן דברים קשים. ואנחנו רואים בתקשורת וישר שופטים, ישר מדברים וישר נכשלים."

"אם היית יודע שהצדיק הזה מכפר לי ולך, ולך.., הוא מבטל גזירות בדם, קשה מאוד לבטל גזירות בדם. אתה יכול בטל גזירה בטיט, אבל בדם קשה – דם כנגד דם. אני לא אומר שצריך לעשות מסחר מהתורה עבור כסף, אבל הרב ברלנד זה צדיק שלוקח את הדמים העכורים, שזה עגל הזהב, ומבטל את הדינים מהדמים האלה."

"אנחנו חושדים בו שהוא לוקח את הכסף לכיס שלו, אתם יודעים כמה תלמידי חכמים הוא העמיד בישיבת 'שובו בנים'?"

"הוא יושב בכלא ומכפר עלינו, ואנחנו לא אכפת לנו! זה ביזיון תלמיד חכם, אתם יודעים כמה זה קשה? ומה קורה בעולם, נגיף הקורונה וכו', רבותיי, מה שאדם רואה באומות העולם צריך לפשפש במעשיו."

"תלמיד חכם שמבוזה ואנחנו לא מוחים – אוי לנו ואוי לנשמתנו, זה לא פשוט. אני מדבר לכולם, אין דתי, חרדי, מסורתי, חילוני, כולנו בני איש אחד. כולנו חייבים לבקש מחילה מהקב"ה. בן ביודעים או לא יודעים, כי אם שמענו ואפילו לא קיבלנו, הכנסנו רע לאוזן.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

2 comments

  1. היי
    במידה וזה בסדר
    רציתי לדעת האם יש אפשרות לקבל ברכה להצלחה
    מכבוד הרב ,
    והאם זה כרוך בתשלום.

    • אתר שובו בנים

      ניתן לקבל ברכה בקו בית מורינו הרב שליט"א 025825820
      כמובן שברכה או קבלת קהל לא תלויה בשום תגמול כספי כזה או אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *