צור קשר עם הרב ברלנד

עם אות מהתורה אפשר להחזיר את העולם בתשובה | אמרו הטילים מקולקלים מתו 300 בסעודיה – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי ממורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – כל העבריינים עושים תשובה

יום ג', י"ז סיון תשפ"ג – נס גדול, הטילים היו צריכים חו"ש להרוג המון עם

אלה דברי קודשו:

בתקופת הבית ראשון לא השתמשו באותיות בצורה שאנו משתמשים היום, האות של הספר תורה, זה כתב אשורי, זה כתב ברור ומרובע. אלא השתמשו בכתב יתדות, בכתב כמו רש"י, אבל לא בכתב הזה, זה עוד היה אסור, כי מי שהיה כותב בכתב הזה היה נשרף על המקום, הייתה יוצאת אש ושורפת אותו.

כל זה כתוב במסכת מגילה (יג ע"מ א') שהתינוקות עסקו בחשמל יצאה אש ושרפה אותם – מהאותיות יוצא חשמל, לכן אנחנו אומרים את האותיות לבד.

עם אות אחת מהתורה אפשר להחזיר את כל העולם בתשובה – כל העבריינים עושים תשובה.

מתוך 1200 טילים נהרגו 2 אנשים – אין דבר כזה בעולם, אלף מאתיים אנשים היו צריכים להיהרג לכל הפחות. כל טיל היה צריך להרוג 10 איש לכל הפחות, אין דבר כזה בכל העולם.

במלחמת המפרץ הם זרקו 100 טילים, חמישים נפלו בים וה 50 הנותרים גרמו לקריסת בתים, אבל אף אחד לא נהרג. בסוף כולם אמרו, הטילים האלה מקולקלים, לא טובים, לכן לא נהרגו אנשים – איך שאמרו שהטלים האלה לא טובים נפל טיל בסעודיה על המפקדה של האמריקאים והרג 300 איש.

כולם זוכרים זה היה בשנת תשנ"א בדיוק לפני 32 שנה, מי שהיום בגיל 40 היה אז ילד בן 8 – יורים 1234 טילים על עם ישראל ושום טיל לא הורג בן אדם.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *