צור קשר עם הרב ברלנד

עצרת ההמונים להצלת עם ישראל בחברון – סיכום נרחב ומראות הקודש

כ"ק הגה"צ הכריז במילים נוקבות אודות חשיבות ההגעה לעצרת התפילה בחברון. "המצב הנורא ואיום בו כל עם ישראל נמצא בסכנת נפשות וכל אזרחי ישראל נמצאים תחת איום של מטר טילים. אחרי שירו 400 טילים על הערים אשקלון, באר שבע, נתיבות, אופקים ושדרות, עכשיו נערכים לאלפי אלפי טילים שיגיעו עד ת"א וי-ם. ואין לנו שום אפשרות לעצור את זה משום שכל העולם נגדנו, הם יכולים לשגר 10 אלף טילים ואנחנו רק אחד ויגידו שאנחנו התוקפן והם הקורבן. יגידו שאנחנו התחלנו והם רק מתגוננים."

הרב שליט"א המשיך והזהיר, "אין לנו שום כוח, רק התהילים. כל הניסיונות של מדינת ישראל לעצור את הטילים של החיזבאללה והחמאס עלו בתוהו. כל יום אנחנו מאוימים עם אלפי טילים חדשים, יכולים לפגוע בכל מטרה בדיוק של מ"מ. עם ישראל נמצא בסכנת נפשות ממש ואין לנו אפשרות להינצל אלא בפינו, "הַקֹּל קוֹל יַעֲקֹב וְהַיָּדַיִם יְדֵי עֵשָׂו" (בראשית כז כב). אנחנו נמצאים ממש ברגעים האחרונים שאנחנו יכולים להישאר בארץ ישראל, במדינת ישראל, כי המטרה של הערבים היא לחסל פה את כולם, לא מעניין אותם דתיים, חילוניים, חרדים, נטורי קרטא, זה לא מעניין אותם.  הם רוצים לחסל כל יהודי ויהודי עד האחרון שבאנו. בן אם הוא חילוני בן אם הוא דתי, בן אם הוא מזרחי בן אם הוא עם כיפה סרוגה, בן אם הוא כיפה שחורה."

ואכן, המונים מכל מגוון החברה הישראלית נענו לקריאתו של הרב ברלנד שליט"א והגיעו לכנס התפילה וההתעוררות בחברון. כבר בשעה 10 בלילה התחילו לנהור אוטובוסים עמוסים מכל רחבי הארץ אל שטח מערת המכפלה. מיד אחרי חצות לילה התחילו הציבור באמירת הספר תהילים ואמירת התחינות והבקשות. לאחר מכן הגיע כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א גם הוא אל קברי האבות. הרב הדליק את החנוכייה וזימר את זמירות החנוכה יחד עם הציבור הגדול. מיד אח"כ אמר הרב את התיקון הכללי ופעל ישועות עבור עם ישראל.

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד בהדלקת נר שמיני של חנוכה – 'זאת חנוכה' בעצרת ההמונים במערת המכפלה

כל מראות הקודש מעצרת ההתעוררות והhttps://youtu.be/mRm1gEnj3Xk

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *