צור קשר עם הרב ברלנד
עצרת תפילה בכותל

המראות מעצרת התפילה בכותל לרפואת הרב ברלנד שליט"א ודיווח על מצבו

עצרת תפילה בכותל עצרת תפילה בכותל

"רפאני ה' ונרפא"

כידוע, מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. האשפוז הגיע לאחר שלפני כחודש ימים, מוצ"ש בחוקתי תשע"ט, התאשפז הרב במצב לא פשוט, אז עבר צנתור בלב ועוד טיפולים שונים.

ביום ג' השבוע, פרשת שלח תשע"ט, הובהל מורינו הרב ברלנד שליט"א לבית החולים עקב התייבשות כיליתו הבודדת. לא היה קשה להבחין עד כמה מוסר הרב שליט"א את נפשו בזיכוי הרבים מאז האשפוז הקודם. הרב לא חש בטוב, אך עדיין התאמץ להתפלל בציבור, לקבל קהל, לערוך חוגי בית ושיעורים – הכל תוך כדי מסירות נפש מעוררת השתהות.

בשבוע האחרון התדרדר מצבו של מורינו הרב ברלנד שליט"א, הוא חש בחולשה גדולה והתאשפז בכדי לאושש את מצב כליתו. לצורך כך, עבר מורינו הרב סדרת טיפולים לא פשוטה.

הודעה הקוראת להגיע לעצרת התפילה בכותל לרפואת מורינו הרב ברלנד שליט"א

מבית הרב שליט"א נמסר שמצבו החל להשתפר במקצת, אך עדיין צריכים אנו להרבות בתפילות ותחנונים לרפואת הצדיק, היא היא הצלחת ישראל. אי לכך, יצא מורינו בקולו הקדוש והמיוסר, בקריאת קודש לבוא ולהשתתף בעצרת תפילה המונית בכותל המערבי.

ההודעה על כך התפשטה במהרה ורבים הגיעו מכל קצוות הארץ לכותל המערבי. עצרת התפילה שהתחילה ב- 16:30 הסתיימה ב- 21:30, לאחר שאמרו יחדיו את כל ספר התהילים, קבלת עול מלכות שמיים, אמירת ג' פעמים תיקון הכללי ותפילת מנחה עם הציבור.

יהי רצון שנשמע ונתבשר בשורות טובות 

   חלק מהצילום באדיבות שחר אליהו שיחי'

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *