צור קשר עם הרב ברלנד

קלים על ההדק כנגד גדולי ישראל, אך מרחמים על שונאי ישראל – עוד ממסע הרדיפה כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

והנה עוד טפח ממסע הרדיפה אחר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א נחשף. אם עד עתה יכלו עדיין ערוצי התקשורת להתעלם מהרדיפה המגמתית נגד הרב ברלנד שליט"א, כנראה שכעת יהיה זה קשה יותר.

כולנו זוכרים שבתי המשפט פסקו מספר פעמים לשחרר את כ"ק הרב ברלנד שליט"א, אך לצערנו חרה הדבר לאנשים מסוימים שמיהרו לדחות את הפסקים הללו. בין השופטים אשר מיהרו וששו לבטל את החלטות השחרור בלטה השופטת ג'ויה סקפה שפירא, אשר בחרה לunnamedהוסיף טיעונים קשים לנימוקיה רגע לפני ששלחה את מורינו הרב למעצר עד תום ההליכים. השופטת לא התייחסה לכך שהרב ברלנד שליט"א כבר קרוב לגיל גבורות ושבריאותו רחוקה מלהיות תקינה. השופטת בחרה גם להתעלם מכך שלמעשה אין כנגד הרב שליט"א שום טענות מוצקות. אולם כנראה ואוירת הרדיפה פשטה כבר עמוק בצינורות הרקובים ובטיעוני סרק מאוסים נקבר המהלך תחת מעטה הסחבת והרדיפה.

אילולי רצה מסדר העלילות לחשוף את שיטתיות המחדל, כנראה וחוץ מלאנשי הרב ברלנד שליט"א, היה הפסק נראה בעיניי הצופה מהצד כנכון. והנה פתאום מתעוררת לה סערה ציבורית כנגד אותה שופטת ופתאום מתעוררים אנשי שם לטעון כי כנראה וידה של אותה השופטת הייתה קלה על ההדק.

אלו הם הדברים שהתפרסמו בחדשות ערוץ 2: "השופטות חגית מאק-קלמנוביץ' וג'ויה סקפה-שפירא המכהנות בבתי המשפט השלום והמחוזי בעיר, החליטו במסגרת תפקידן לדחות את עונש המאסר שהוטל על המחבל שביצע את הפיגוע (פיגוע הירי הרצחני ליד גבעת התחמושת ), וכן לדחות את מעצרו בגין הפרת צו כניסה לירושלים בחודש האחרון. מאמש, נפוצו ברשתות החברתיות פוסטים ובהם מסרי נאצה נגד השופטות."

"באחד הפוסטים שנכתב נגד סקפה-שפירא נכתב: "לא נשכח ולא נסלח", וכן "שופטים שידם קלה מול מחבלים אך קשה מול חיילים שמגנים על עם ישראל, יש אבסורד גדול מזה?". פוסט אחר שהופנה נגד השופטת מאק-קלמנוביץ' נשא כיתוב דומה וצוין כי "מערכת המש-פח מתייחסת למחבל כאילו מדובר בעבריין מהצווארון הלבן". במהלך היום פרסם גם ח"כ יהודה גליק (ליכוד) פוסט תקיף במיוחד נגד מאק-קלמנוביץ' וטען כי היא "העדיפה מחבלים" על פניו באחד הדיונים שבהם הוחלט להרחיקו מהר הבית. "זהו ערב יום כיפור ואני לא סולח לך", כתב. "לעולם לא אשכח את אותו היום שבו עמדתי בפנייך. העדפת להאמין למחבלים ולמסייעיהם המוסלמים".
"הגשתי לך בדיקת פוליגרף, אך האשמת אותי שאני פועל שלא לפי כללי סדרי הדין", המשיך ח"כ גליק. "זעקתי בפנייך האם מעניינת אותך האמת או 'סדרי הדין', אך את לעגת לי. העדפת את המחבלים על פניי והחלטת על הרחקתי מהר הבית כי כהגדרתך 'יש חשש מסוכנות ממני'. העדפת להאמין לאלימים למחבלים למנוולים לשקרנים. הרגשתי שאת מתנקשת בחיי! בדיוק שבוע לאחר מכן על בסיס הרוח הגבית שהוא קיבל ממך ניסה מועתז חג'אזי לירות בי ולרצוח אותי. ניסיון ההתנקשות שלו לא כאב לי כלל, ניסיון ההתנקשות שלך היה כסכין הפולח את הלב". גליק חתם: "כתוצאה מכך שדחית את ריצוי מאסרו של מחבל במשך ארבעה חודשים, הוא רצח אתמול שני יהודים תמימים ופצע רבים אחרים. ערב יום כיפורים מול ריבונך התוכלי לרחוץ בניקיון כפייך?".

ולענייננו. נכון שלכאורה אין קשר ישיר בין הטענות הקשות כנגד השופטת שפירא ובין החלטתה התמוהה כנגד הרב ברלנד שליט"א. אך, למעשה מצטיירת לעינינו תמונה לא פשוטה בה מערכת המשפט הישראלית ככלל והשופטת שפירא בפרט קלות על ההדק בכל מה שקשור לרבנים גדולי תורה המייצגים ציבור גדול וחשוב. ואילו, כנגד שונאי ישראל מוצהרים שלא מפחדים לבטא את שנאתם בפומבי הן חוששות לפגוע בנפשם הרקה ובזכויות האדם שלהם.

כואב שהדברים הגיעו לידי כך, אך משמח לראות איך ריבונו של עולם חושף יותר מטפח לפני מי שרוצה לבחור באמת.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *