צור קשר עם הרב ברלנד

"ממשלת ישראל בראשות נתניהו הכריזה גזר דין מוות על הרב ברלנד" – גדולי ישראל זועקים בכאב

אחד מהרבנים הגדולים בארץ אשר ביקש לא לפרסם את שמו, יוצא בהצהרה חסרת תקדים על המצב של כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ועל האופן שמדינת ישראל מתייחסת אליו.

"אחיי ורעיי תלמידי רבנו מוהר"ן ותלמידי הרב ברלנד, ה' עליכם יחיו!"

"קיבלתי שיחת טלפון בה נאמר לי שמטפלים ברב ברלנד באופן שהוא כנגד רצונו, הוא נמצא במצוקה נוראה. נצא מנקודת הנחה שהדברים לא מדויקים, אבל (אני יודע בוודאות) שהרב ברלנד בגילו המופלג ( מעל 83) ובשלל המחלות שיש לו – זה פשע מתועב שלא ברא השטן שלקחו לכלא את הצדיק הזה. אפילו עבריינים יותר גדולים שנתפסו לכאורה על דברים יותר גרועים, לא מתנהגים איתם בצורה כזו, (כל שכן הרב ברלנד שהוא צדיק שנתפס על לא עוול בכפו). הם משחררים אנשים על אלף ואחד סעיפים שונים."

"אמנם לא היה עדיין משפט, אבל כולנו שותקים ולא עושים כלום.  עורו ישנים משנתכם והקיצו נרדמים מתרדמתכם, אנחנו צריכים לצאת לרחובות באלפים ורבבות, לזעוק לה' יום אחרי יום ולשבש את כל מהלך השלטון בארץ ע"י הפגנות ענק עד שישחררו את הרב ברלנד, כי בנפשנו הדבר."

"אני אומר שוב, אני לא יודע מי כרגע מטפל בעניינים, אני לא אומר לעשות דברים שנגד החוק, אבל אם קהלים אחרים בארץ הצליחו לעשות דברים, אז אנחנו לא צריכים לחשוש או לפחד מאף אחד."

"חייבים לצאת לרחובה של עיר ולשבש את החיים עד שישחררו את הרב ברלנד – אין פשע מתועב מזה, זה פשוט רצח. ממשלת ישראל בראשות נתניהו הכריזה גזר דין מוות על הרב ברלנד, כי היהודי הזה לא ישרוד את מה שנעשה לו."

"ממשלת ישראל גזרה על הרב ברלנד גזר דין מוות, אבל אנחנו נקום ונזעק קול צעקה שתישמע מקצה העולם ועד סופו. להציל נרדף מיד רודפיו, זו החובה שלנו."

"כל אלו שרודפים את הרב ברלנד עוונם גדול מנשוא, סופם עדי אובד, עדי ירדו לשאול תחתית."

"יהי רצון שנזכה לגאולה ברחמים, ורבנו וראשנו ומובילנו ומוליכנו לקראת משיח צדקנו, אמן ואמן."

      גדולי ישראל זועקים
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *