צור קשר עם הרב ברלנד

עצרת התפילה המרגשת בחברון עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א: גלריית תמונות

עצרת התפילה הענקית והמרגשת בקברי האבות בחברון עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – ערב ראש חודש אלול תשפ"ב

ערב ראש חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, עשרות אוטובוסים מכל רחבי הארץ הובילו אלפי מתפללים נרגשים, אנשים נשים וטף אל שער הנשמות לגן עדן – מערת המכפלה.

מיד עם סיום תפילת הערבית בירושלים ברוב עם ובניגוני הקודש של מורינו הרב ברלנד שליט"א וק"ק שובו בנים, יצאו כולם לכיוון מערת המכפלה בחברון לעצרת התפילה.

כהרגלו בקודש החל הרב אהרן שליט"א באמירת ה- 7 תיקוני הכללי עם הציבור הגדול שהחל להתאסף מול המדרגה השביעית שבמערת המכפלה. הציבור שהמתין להצטרפותו של מורינו הרב ברלנד שליט"א, הכין את הלבבות בתפילת ציבור מרגשת, כשבין אמירת קפיטל תהילים אחד לשני הרב ברקוביץ' הוסיף דברי חיזוק והתעוררות.

מיד עם סיום אמרית 7 תיקוני הכללי הגיע מורינו הרב ברלנד שליט"א אל מתחם הקבר והתקדם אל המקום שהוכן עבורו מול המדרגה השביעית. ללא שהות או הכנה נוספת המשיך מורינו הרב שליט"א באמירת עוד 7 תיקוני הכללי במסירות נפש והתעוררות גדולה.

ממראות הקודש אפשר לקבל מקצת מאווירת ההוד וההתעלות שפקדה את כל הבאים לעצרת החשובה.

עם סיום אמירת התיקוני הכללי בציבור ובנגינה מסר מורינו הרב שליט"א את דברי קודשו כשלבסוף בישר: "כל מי שהגיע לעצרת נחשב לו כמו היה במעמד קבלת התורה".

וכמו בכל עצרת תפילה להמתקת הדינים, משיכת ישועות לעם ישראל ופתיחת הדרכים לקיבוץ הקדוש באומן ראש השנה, מיד עם סיום דברי התורה של מורינו הרב ברלנד שליט"א החלה התזמורת לנגן. כל הציבור הקדוש החל בריקודים, כי כמו שרבינו אמר: "וְהָיָה עֵקֶב תִּשְׁמְעוּן", ע"י הגבהת העקביים בריקוד ממתיקים את הדינים.

גלריית תמונות מרגשת מעצרת התפילה בחברון 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *