צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א באמירת תיקון הכללי בחדרו של נשיא מועצת חכמי התורה

מהנהרה שעל פני מורינו הרב הבנו שהוא יתרפא • נכדו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א ברשמים מהביקור חולים אצל נשיא מועצת חכמי התורה

בימים האחרונים חל שיפור במצבו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי רפאל שמעון בעדני שליט"א, כאשר לאחר שנים עשר יום שהיה מורדם ומונשם היום התעורר.

נכדו וגבאו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – הר' דוב צוקר הי"ו מספר בראיון לקו המידע והשיעורים על רשמים מהביקור בשבוע שעבר בחדרו של הרב רפאל שמעון בן חביבה בעדני שליט"א המאושפז קרוב לחודש בבית החולים מעייני הישועה:

"קודם כל להודות ולהלל אנחנו עכשיו מדברים בשלב שב"ה שהרב בעדני התעורר, וצריך להתפלל לרפואתו הרב רפאל שמעון בן חביבה, אכן הרב ביקר אצלו ביום חמישי בשעות אחר הצוהרים ערב, ידוע הקשר החזק שיש בין מורינו הרב לרב בעדני כבר כמה שנים כאשר בכל הרדיפות הרב בעדני עמד כצור איתן והמשיך להגיע לבקר את מורינו הרב. הרב שליט"א איך שהוא שמע לפני כשבועים שהרב בעדני מורדם ומונשם במצב קשה, הביע את רצונו ללכת לבקרו. באותו שלב הרב בעדני אובחן כחולה בקורונה ולא התאפשר להכנס למחלקה. ולמרות זאת היה שיקול שהרב שליט"א יגיע ויעמוד עד איפה שאפשר סמוך לחדרו, ידוע המצוה של ביקור חולים ובפרט מורינו הרב שליט"א רבים רבים הסיפורים שהחולים שנושעו על ידי תפילותיו. ברוך ה' נוצרה הזדמנות ביום חמישי האחרון, איך ששמענו שהתאפשר הגישה באופן פרטני ואישי של מורינו הרב שליט"א לבדו לחדר. הרב נסע לבני ברק ביום חמישי לרגל שמחה משפחתית של בת אחיינו. וקיבלנו תשובה חיובית מקרובי משפחתו של הרב בעדני שאפשר להגיע. הרב הגיע בסביבות השעה חמש בערב לחדרו של הרב בעדני, בנו של הרב בעדני פתח למורינו הרב את החדר רק הזהיר שיש קורונה אז לא כדאי להתקרב. הרב שליט"א נעמד בפתח החדר ואמר תיקון הכללי. לאחר ששאלנו את הצוות הרפואי האם אפשר להתקרב למיטת חוליו של הרב בעדני, וענו שזה תלוי בנו. אז מורינו התקרב ממש למיטת חוליו של הרב בעדני".
"הרב יצא משם עם ארשת פנים שמחה כתוב בגמרא ששאלו איך אתה יודע שמקובלת תפילתך על החולה – אז הוא אמר כשאני רואה שתפילתי שגורה בפי אז ודאי שהחולה יקום, ואם לא יודע אני שהוא מטורף… כתוב במשנה, ראו על הנהרה שהייתה שפוכה על הרב שבוודאי יראו פה איזה ישועה שכמובן צריכים להתפלל שתמשיך והרב בעדני יהיה בריא ממרומי גילו ומתפקידו כנשיא המועצת בודאי שהדור צריך לו. הרב אמר כבר הרבה נושעו מהתפילות ובעזרת ה' גם הוא יוושע והנה ממש רואים שיפור דרמתי בגיל הזה ובמצב הזה וברוך ה' שהרב מסר את הנפש גם כדי להכיר טובה וגם מתוך מחוייבות אישית להתפלל על גדול בישראל".

להאזינה לראיון המלא – באדיבות קו המידע דחסידי ברסלב 9148*

      ראיון דוב צוקר ערוך הרב בעדני

הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א בביקור חולים אצל נשיא מועצת חכמי התורה הג"ר רפאל שמעון בעדני בן חביבה שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *