צור קשר עם הרב ברלנד

כשמגיעים לרבינו מתגלה האור הגנוז – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי ממורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – "כל התפילה זה בשביל השירים"

"כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא" (סנהדרין צ א)

"נֵצֶר מַעֲשֵׂה יָדַי לְהִתְפָּאֵר" (ישעיהו ס כא)

"וַיְהִי אוֹר" (בראשית א ג)

"וַיּוֹאֶל מֹשֶׁה לָשֶׁבֶת" (שמות ב כא)

"יָרוּם וְנִשָּׂא וְגָבַהּ מְאֹד" (ישעיהו נב יג)

יום ו', כ"ח אייר תשפ"ג – "אמירת תיקון הכללי מושכת את האור קדמאה".

אלה דברי קודשו:

העיקר זה השירים והניגונים, אנשים יוצאים החוצה בזמן ששומעים שירים, כביכול זה מיותר, אבל האמת שכל התפילה זה בשביל השירים.

הרב'ה אומר בתורה ס"ד שע"י השירים אפשר להחזיר את כל העולם בתשובה. לא צריך בכלל לדבר איתם, אם האדם שר ומנגן אז הוא מעורר את כל לבבות ישראל. כי כל הלבבות זה אלוקות, כל יהודי זה אלוקות – "כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא" (סנהדרין צ א), זה מִשְׁנָה, אי אפשר לשנות את זה.

"כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא", "נֵצֶר מַעֲשֵׂה יָדַי לְהִתְפָּאֵר" (ישעיהו ס כא). כל יהודי הוא אלוקות, כל יהודי.., זה לא משנה אם עכשיו הוא נגד הדת, זה הכל פוליטיקה, פשוט עכשיו זה משתלם לו..

כל אחד הלב שלו בוער לתורה, זה בכלל לא שאלה.

העבודה זה להביא את האור קדמאה, דוד המלך ממשיך את האור קדמאה – ע"י התיקון הכללי מושכים את האור קדמאה. אומרים אצל רבי שמעון את התיקון הכללי, מושכים את האור הראשון, "וַיְהִי אוֹר האור הגנוז" (בראשית א ג).

רבינו בדיוק זה גימטריה של האור הגנוז, כי ה' הוריד את האור של מעשה בראשית, את האור הגנוז בתוך גוף. לכן כשמגיעים לרבינו מתגלה הכל, אם אדם יודע מרבינו אז הוא הוא ילמד תורה 24 שעות. הוא כבר לא יוכל לעזוב את התורה הקדושה, כל העניין שאדם לא יהיה לו חיבור עם שום דבר אחר.

ברגע שיודעים מרבינו כבר אי אפשר לישון ולאכול, הוא לא צריך לא לאכול ולא לישון, רבינו בחיים לא אכל. על משה רבינו כתוב, "וַיּוֹאֶל מֹשֶׁה לָשֶׁבֶת" (שמות ב כא), מה זה וַיּוֹאֶל? משה בחיים לא אכל. מה משה הוא פתאום לא אוכל 40 יום כשעלה להר סיני? מאיפה הוא התרגל לכך? מאיפה הוא למד את זה?

עד אחרי 120 ימי צום שמשה גילה את ה 13 מידות רחמים, הוריד לוחות שניות. אליהו הנביא גם רצה לעשות כמו משה. כתוב בפירוש יד המלך שאליהו הנביא אמר, שאם משה צם והוריד את האור הגנוז, אז גם אני אוריד. אני הולך עכשיו לצום 40 יום..

טוב, הוא הולך לצום 40 יום, הוא לא אוכל ולא שותה, אבל המלאך אמר לו: תאכל, תאכל אתה לא משה רבינו. אתה יכול לצום מיליארד יום לא רק 40 יום, אתה יכול לצום מיליון ימים – אתה לא תהיה אף פעם משה רבינו, זה לא יעזור לך, כי האור קדמאה זה האור הגנוז.

אם אדם לא היה אוכל מעץ הדעת אז היה לו האור קדמאה, משם בא דוד, דוד מקבל את האור קדמאה. זה רבינו שהוא כל הזמן ברצון, פנים אל פנים, "יָרוּם וְנִשָּׂא וְגָבַהּ מְאֹד" (ישעיהו נב יג). זה המשיח שכל יום הוא רואה מחדש את האור אין סוף.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *