צור קשר עם הרב ברלנד

כי כל מגמתי ותשוקתי להיות על הציון הקדוש • כנס חבורת בני הנעורים הכנה לאומן בהשתתפות הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

ניגוני התעוררות ○ שיעור אש להבה במעלת הנסיעה לקיבוץ בראש השנה ○ סדר הלימוד בנסיעה לאומן ○ שירה וריקודים להמתקת הדינים ○

בליל שלישי אור לי"ט אלול התקיים כנס חיזוק בהכנה לקיבוץ הקדוש באומן ראש השנה התשפ"ד, בחורי החמד דחבורת בני הנעורים שע"י קהילתנו הקדושה.
בשעה 22:00 גדשו מאות בחורי החמד של קהילתינו הקדושה את בית מדרשינו ברחוב עידו הנביא, בתחילת הכנס המשגיח המסור הפועל בכל אונו וממונו למען בחורי קהילתנו, הרב נחמן האס שליט"א, מסר חיזוק לבחורים לקראת הנסיעה, והסביר כיצד יעבוד סדר הלימוד, בטבלה המיוחדת שחולקו לבחורים על מנת לנצל כל דקה ודקה בהתעלות גדולה את הדרך אומנה.
החלו הבחורים בשירי רגש והתעוררות של הימים הנוראים, ובשירי כיסופים. את האווירה המחשמלת שהייתה בשירת הבחורים אין לתאר ולשער! "אולי אזכה לפרש שיחתי איי ולשפוך ליבי כמים… נוכח פני ה'… אי אי…" לא היה ניתן שלא להוזיל דמעות רגש מעוצמת שירתם של בחורי החמד הקדושים.
בשעה 23:45 מורינו הרב שליט"א ירד ממעון קודשו אל בית מדרשינו ונכנס לכנס ההתעוררות תוך כדי שירי הרגש שהתעצמו יותר ויותר עם כניסתו של מורינו הרב שליט"א.

לאחר מספר דקות, מורינו הרב שליט"א החל למסור את המשא המרכזי דברי אלוקים חיים בלהבות אש על מעלת הנסיעה לקיבוץ הקדוש בראש השנה, ועל כך שצריך לנצל כל רגע בדרכים. כמו כן מורינו הרב שליט"א עורר על שמירת העיניים בדרך לאומן, ואמר כי כעת יש שבוע וחצי להתקדש ולהטהר על מנת שנוכל להגיע לרבינו הקדוש זכים וקדושים. בתוך דבריו אף עורר באש קודש על הנקודה המפילה חללים חללים בפרט בנסיעות לאומן עם מכשירי הטכנולוגיה הטמאים שנאסרו ע"י כל גדולי ישראל.
לאחר השיעור יצא מורינו הרב שליט"א מהכנס והתזמורת פצחה בשירת 'אומן אומן ראש השנה…' בריקודים להמתקת הדינים להצלחת קיבוץ ראש השנה תשפ"ד יחד עם מורינו הרב שליט"א.

לפניכם גלריית תמונות מהמעמד בהשתתפות מורינו הרב שליט"א:ִ

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *