צור קשר עם הרב ברלנד

מי לא וויתר על הנסיעה לחברון גם במחיר חייו ועד מתי תמשך המלחמה • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א ביום חמישי פרשת בא ליל ט' שבט. לאחר תפילת מעריב:

"התורה אומרת "מי ומי ההולכים" [אומר בעל הטורים: גימטריא] בן נון וכלב בן יפונה. שכלב בן יפונה זכה יותר מכולם כי הוא הלך להשתטח על קברי האבות וכל יום נסע לחברון בחיים הוא לא הפסיד להשתטח בחברון, כל יום הוא נסע לחברון לכן הוא קיבל את העיר חברון הוא קיבל אותה מתנה. ולכן הגלות נמשכת אלף תשע מאות שנה כי ה' קיצר אותה במאה תשעים "קץ כל בשר בא לפני" – "קץ כל בשר" זה מאה תשעים, ה' קיצר את זה במאה תשעים. ועכשיו אנחנו בגלל זה משלמים פי עשר מעל אלף תשע מאות.
עכשיו כולנו בגלות כל יום נהרגים עשרה יהודים הכל כי עדיין לא שברו את כל הסמרטפון צריכים עכשיו לשבור את הסמרטפון ואת השאומי, כל בת תלך בשלמה ארוכה עד הקרסול אם לא נהרגים כל יום עוד מאה יהודים ועוד מאה יהודים עכשיו רוצים להמשיך את המלחמה בצפון, כל יום נהרגים בצפון עוד מאה יהודים, ולא יודעים מתי זה יגמר אומרים אולי בפסח זה יגמר, מאתיים אלף אנשים נזרקו מהבתים שלהם הם בלי בגדים, בלי כתנות בלי נעלים, מסתובבים בחדרים של שתי מטר על שתי מטר, עם עשרה ילדים. הכל כי עדיין הבנות לא מאריכות את השלמות, עד הקרסול כי אסור לראות את הרגל.
כי מיכל צעקה על דוד איך זה קרה שראו את הרגל שלך. צעקה עליו ביזתה אותו, צעקה עליו כאלה צעקות שדוד נמחץ לגמרי. אמרה לו; אצל אבא שלי בחיים לא ראיתי רגל. לא רואים רגלים אין דבר כזה לראות רגלים, זה היסוד של היהדות, זה היסוד שיודעים את זה כולם כל העולם יודע את זה. אפילו הגויים יודעים את זה שאסור לראות רגלים לא של אשה ולא של איש.
וכל זמן שאדם הולך עם מכנסיים קצרות, או שמלה לא עד הקרסול נהרגים עוד מאה יהודים ועוד מאה יהודים, בעזרת ה' בזכות שהבנות תארכנה את השמלות אז המלחמה תגמר ותבוא הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *