צור קשר עם הרב ברלנד

"תיקון הכללי אחד שווה יותר מאלף חרבות חיצים וקשתות!" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום שני פרשת תרומה ליל ד' אדר־א':

"אז עכשיו נהרגו עשרה אנשים, אתמול שניים. ושבעים פלסטינים 'מסכנים…'. זה הכל כי עדיין לא שברו את כל השאומי ולא את כל הסמרטפון, מי שלא ישבור את השאומי שלו, מי שיהיה לו שאומי לא יצא מהגיהינום לעולם, גם לא בתחיית המתים.
וכל בת תאריך את השמלה עד הקרסול, גם בעלות תשובה וגם לא בעלות תשובה. מי שגדלה במאה שערים צריכה להאריך את השמלה. כל פעם שלא מאריכים את השמלה אז נהרגים עוד מאה איש.
המלחמה תמשך עד פסח, אולי יותר מפסח. כי מתקדמים בית בית, אי אפשר יותר מהר להתקדם. זה הכל ממולכד, כל מקום יש בלי סוף מטענים, וחיילים נהרגו. לפני שבועיים עשרים וארבעה חיילים ביום אחד. אי אפשר ככה לנהל את המלחמה.
לכן דבורה הנביאה שהלכה למלחמה, כתוב "מגן ורומח אם יראה בארבעים אלף בישראל" לא היה לא מגן, ולא רומח, רק זרקו עפר נהיה חרבות, קש נהיה חיצים. ועל זה ה' אומר כמו לדוד "שֵׁב לִימִינִי עַד אָשִׁית אֹיְבֶיךָ הֲדֹם לְרַגְלֶיךָ", "שב לימיני" ה' אומר לו, גם זה [לזרוק עפר וקש שיהפך לחיצים וחרבות] מיותר. תגיד תיקון הכללי אחד שווה את הכל! תיקון הכללי אחד שווה יותר מאלף חרבות ומאלף חיצים ומאלף קשתות!. בעזרת ה' כל אחד יגיד כל יום שלושה תיקוני הכללי כל אחד, עד סוף המלחמה ואז נזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

מַעֲשֶׂה בְּרַבִּי אֱלִיעֶזֶר • סיקור נרחב מיום טוב ראשון דפסח בצל הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

בפרוס עלינו ימי הפסח הקדושים והנוראים זכינו כלל אנשי שלומינו להסתופף בצילו הגדול של הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *