צור קשר עם הרב ברלנד

"אִם אָדָם שׁוֹמֵעַ אַזְעָקָה רַק שֶׁיַּגִּיד תִּקּוּן הַכְּלָלִי וְהוּא יִנָּצֵל" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום חמישי פרשת תרומה ליל ז' אדר־א' הילולת משה רבינו:

"אתמול נהרגה החיילת הכי צדיקה, הכי תמימה, בדרך למיגונית ליד כנען – בבסיס הצבאי, שלושים טילים על צפת. עוד מעט כולם ברחו מצפת, לא נשאר שם אף אחד. והיא בדרך רצה למיגונית, נפל עליה טיל בדרך. אם הייתה אומרת תיקון הכללי היא הייתה ניצלת. אפילו אדם שומע אזעקה, הוא לא צריך לברוח משום מקום, רק להגיד תיקון הכללי. אז כל אחד ינצל.
ועכשיו כולם נוסעים לקבר רחל, היום יארצייט משה רבינו, כל הבנות נוסעות לקבר רחל – מיד עכשיו. גמרנו מוקדם, אפשר להגיע בתשע – עד עשר, ולחזור – עד אחת עשרה. ולקום בשש בבוקר. כל הבנות בלי יוצאות מהכלל נוסעות להתפלל עד סיום המלחמה בקבר רחל, ביארצייט של משה רבינו, והתפילות תתקבלנה ותהיה הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

      יום ה' אור לז'' אדר א משפטים פ''ד הילולת משה רבינו
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *