צור קשר עם הרב ברלנד

"ידינו לא שפכו דם מגיפה זו" – מכתבו של הרה"ג משה ברנדסדורפר שליט"א לוועדת הרבנים לענייני תקשורת

".., שתוכלו לומר בנאמנות ולהעיד "ידינו לא שפכו דם מגיפה זו"." מכתבו התקיף של הרה"ג הרב משה ברנדסדורפר שליט"א גאב"ד היכל הוראה אל כבוד ועדת הרבנים לענייני תקשורת הע"י.

"ידוע הוא לכל שעם ישראל זקוקים לרחמי שמים מרובים כעת בהתפשטות המגפה הנוראה מחלת הקורונה המכלה נפשות רבות מישראל ה"י…., אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל, "ליראם כדי שיחזרו בתשובה"."

פותח הרב ברנדסדורפר במכתבו ומזכיר את הצרות הקשות הפוקדות את עם ישראל בכללותו ומיד מקשר זאת לפעילות הנבזית של רדיפת כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וק"ק שובו בנים. רדיפה שהגיעה עד מסירה ממש תוך שימוש באמצעים נוראיים של הלשנה, סילוף שוחד וכו' ( כעדות הרבנים שעבדו במרתפים שלהם והתפכחו בעקבות המגיפה, לקריאה נוספת הרב מנחם קלוגער, הרב פנחס בונקר).

וממשיך הרב ברנדסדורפר במכתבו התקיף:

"…, ע"כ באתי בזה למסור את דין בתורה הברורה – שע"פ הלכה מחויבים הינכם לפעול ולעצור את המגיפה ע"י סגירה וחסימה מיידית של כל הקווים הלקויים בעוון לשון הרע ורכילות וכו', ובפרט קו אחד הנקרא במסווה – "קו ברסלב", המשודר ע"י כמה יחידים צעירים ובעלי מחלוקת, המטילים אימה על הרבנים. וכמו ששמעתי מכלל המנהיגים בקהילות ברסלב שאין הם עומדים חלילה מתחת קו זה כלל, ואין אחד מהם הלוקח אחריות ואומר "על ועל צווארי" על התוכן הנשמע שם. וכידוע לכם שקו זה כולו מושתת על דיבורי לשון הרע ורכילות, גידופין ושנאת חינם, ומציתה את אש המחלוקת השורפת נשמות ילדי ובחורי ישראל המקשיבים לקווים אלו."

"… ע"כ הדבר פשוט שמדין תורה עלים לסגור לאלתר קו זה על כל מספריו ואגפיו, למען דעת נקיות ידכם שתוכלו לומר בנאמנות ולהעיד "ידינו לא שפכו דם מגיפה זו."

"ויעזור השי"ת שבזכות זה שתסירו מכשול זה המתקיים תחת ידכם – יסיר ה' חרון אפו, וירחם על בני עמו המתפתלים תחת יסורים ומיתות רחמנא ליצלן, וינצלו בני ישראל מגזירה קשה זו ויחוש השי"ת עלינו גאולה בב"א."

 

הקובץ להורדה להפצה וזיכוי הרבים

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה

 

עדכון: חבר מועצת חכמי התורה הרה"ג רבי שמעון בעדני שליט"א, ויו"ר הוועד לטוהר התקשורת הרה"ג רבי אהרון פיינהנדלר שליט"א צרפו את חתימתם ואת דעתם למכתב. למכתב המעודכן לחץ בקישור הבא:

רבנים נוספים מצטרפים לפסק ההלכה כנגד הקווים המפיצים לשון הרע ומחלוקת

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְהוֹדִיעַ שֶׁכָּל קֹוֶיךָ • יום שושן פורים בצילו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

יום שושן פורים זכינו לתפילת שחרית קריאת המגילה וקידוש פורים יחד עם הגה"צ רבי אליעזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *