צור קשר עם הרב ברלנד

מקומם: נכנעו ללחצים – אתר סרוגים הסיר את דברי האמת על הרב ברלנד שליט"א

לאחר פרסום דברי ההבל אודות, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, בערוץ 13, התפרסמו מס' סרטונים שהראו חד משמעית כי הדברים שנאמרו בערוץ 13 אינם נכונים. אולם, בצורה מאוד מקוממת, בתקשורת הכללית עדיין המשיכו להתעלם מההוכחות החותכות לפיהם – כל מה שנאמר, בכביכול, תחקיר ערוץ 13 – זה דברי הסתה שאינם קרובים לאמת

לאחר שכמעט התייאשנו מלחכות לפרסום הגון שמשקף את האמת, התפרסמה כתבה באתר סרוגים. כפי הידוע, אתר סרוגים אינו ביטאון המייצג את חסידות ברסלב, ובטח לא את קהילת 'שובו בנים', והעומד בראשה, הרב ברלנד שליט"א. אתר סרוגים הינו פורטל חדשות שמתיימר להציג דעות אובייקטיביות אודות המצב הנתון. והנה, דווקא לאחר שכבר התפרסמה כתבה אמתית, כזו שלא פחדה מלעמוד מול השקר ולהצהיר – אתר סרוגים לא נכנע לאופנה של 'לנגח את הרב ברלנד שליט"א', ופתאום נגנזה הכתבה מהאתר.

כן, פשוט כך, אתר סרוגים גם הוא לא נכנע מול הלחץ שהופעל עליו והסיר את הכתבה מהאתר.

הדבר מקומם, הדבר פשוט מרתיח. הרי כבר הודעתם לעולם שכול מה שנאמר בערוץ 13 הוא דברי שקר וכזב, אם כן – למה הורדתם את הכתבה וגנזתם אותה?!

הרי, כל אתר חדשות שמכבד את עצמו לא מפרסם דבר לפני שהעורך מוודה שתוכנו ראוי ונכון – אם כן, מה קרה שמיהרתם להסיר את הכתבה אודות השקר של ערוץ 13

אנו מביאים לפניכם את הכתבה המלאה כמו שהתפרסמה באתר סרוגים.

כתבה באתר סרוגים מאת: אורן עמית – א׳ במרחשון תש״פ

כל הסיפורים על הרב ברלנד הם בגדר שמועות בלבד. הכל מתבסס על "היא אמרה/ הוא אמר". אין שום ראיות עובדתיות לכל הבדיות והשקרים שטפלו עליו. תגובה לתחקיר של חדשות 13.

הכתבה שפורסמה בשבוע שעבר בחדשות 13, מכפישה ומלאה סילופים, מסיתה ומגמתית ומנסה לתאר את הרב ברלנד כרוצח וסחטן כספים ואת קהילתו ככת. הכתבה מרושעת ומתעללת באלמן טרי ואבא לשלושה יתומים שרק לפני חודשיים קבר את אשתו ואם ילדיו ומציגה אותו כחבר כת חסר דעת ולוקה בשכלו ללא בחירה רציונאלית, למרות שהוא שירת בעברו כלוחם ביחידות מובחרות (שלדג/ מגלן), מנהל עסק פרודוקטיבי לעבודות עץ ברמה גבוהה, בעל מסור ואבא למופת.

הכתבה מנצלת טרגדיה משפחתית קשה כדי לקדם מסע נקמה וחיסול תקשורתי כנגד הרב ברלנד וקהילתו.

לגבי טענת הרוצח: גברת וידרה המנוחה סבלה מסרטן כיס מרה (כולנגיוקריצונומה) המוגדר כסרטן נדיר, קטלני ואגרסיבי עם 90% תמותה בתוך מספר שנים. הטיפול הרפואי היעיל היחיד הינו ניתוח כריתת הגידול. אם גם זה לא עוזר והגידול מתפשט- אזי הדעה הרפואית המקובלת היא שהטיפול הכימותרפי במקרה זה הינו בעל תוצאות מאכזבות מאוד עד כדי אפסיות (ראו אתרים INFOMED / ויקירפואה ועוד).

משום כך, לדעת רופאים רבים, הסבל הקשה של החולה והסכנה בקריסה מוקדמת של המערכת החיסונית הכרוכים בטיפולים הכימותרפים אינם שווים את הסיכוי הזניח והאפסי להצלחת הטיפול, ממש כמו שהוכח במקרה של המנוחה הנ"ל שאכן בעקבות הטיפולים הכימותרפיים התדרדר מצבה הרפואי של המנוחה עד לפטירתה בטרם עת.

במקרה שהניתוח נכשל רוב הרופאים ממליצים על טיפול משולב של טיפול חיסוני הכולל תזונה קפדנית לניקוי רעלים וחיזוק המערכת החיסונית וטיפול פליאטיבי שזהו טיפול תומך נפשי ורוחני להקלה על סבלו של החולה ולשיפור איכות חייו עד למיתתו. יהודים מאמינים מוסיפים עוד אלמנטים דתיים כמו הליך תשובה מעמיק, צדקה, תפילות ופדיון נפש בנסיון לקרוע את רוע הגזירה. לעודד ולחזק את החולה בתפילות וביקורים וגם להבטיח לו חיים עד גיל 100 ושהוא יתרפא וייצא מהמחלה. זהו חלק מהטיפול הפליאטיבי אותו העניק הרב ברלנד למנוחה. במקרה זה אין הדבר נחשב שקר אלא נוסך תקווה וכוחות במטופל וביכולתו הנפשית לצאת מהמחלה.

דיאטה קפדנית לניקוי רעלים וחיזוק המערכת החיסונית המבוססת על ידע וניסיון רב ברפואה טבעית ומשלימה זוהי התמודדות רפואית לגיטימית במסגרת טיפול חיסוני אשר גם אותו העניק הרב ברלנד למנוחה. לאחר הניתוח של הסרת הגידול, המנוחה החלה דיאטה קפדנית כדי לנסות לשקם בצורה טבעית את המערכת החיסונית ולנסות להילחם במחלה ללא טיפולים כימותרפיים שכאמור לעיל סיכויי ההצלחה בהם זניחים ואפסיים. לפי עדות הבעל, ובניגוד למופיע בכתבה, המנוחה בתקופת הדיאטה דווקא החלה להתחזק מבחינה גופנית והחלה לגלות סימני התאוששות ותקווה והצליחה לתפקד כרגיל למרות הקושי הגדול בהימנעות מרוב סוגי המאכלים העלולים להזיק לבריאותה השברירית ולמרות לחץ מילולי בוטה מצד האמא המזלזל בבחירתה של המנוחה להחליט על חייה.

בריאותה של המנוחה התחזקה במשך חצי שנה של התנהגות בוגרת ואחראית של טיפול חיסוני ובהשקעה רוחנית בתפילות ממושכות, תודה ואמונה לבורא עולם על מצבה, צדקה ופדיון נפש כפי עצות לגיטימיות המובאים במקורות חז"ל. האמא, לעומת זאת, במקום לתמוך ולחזק את החלטתה הבוגרת והעצמאית של המנוחה ולכבד את בחירתה בדרך הקשה בה החליטה להתמודד, המשיכה לערער את בטחונה ואמונתה של המנוחה בהצלחת התהליך כדי להביא לשבירתה הנפשית וצייתנות לדעת האמא. האמא טענה באובססיביות שמוטב לילדתה הבוגרת (בת 35) לעבור את הטיפולים הכימותרפיים וסירבה לקבל את בחירתה הלגיטימית של המנוחה. בהפחדות ובאיומים ובניצול נפשי היא הרשתה לעצמה להשתולל עם דרישותיה לטיפולים כימותרפיים מיידים וללחוץ באופן בוטה ומכאיב להפסיק את תהליך הטיפול החיסוני ולהעדיף את הטיפול הכימותרפי.

האמא סירבה לשמוע על כל אפשרות טיפולית חלופית והתעקשה רק על טיפול כימותרפי. היא הגיעה עד בית משפחת ברלנד כדי לפגוש את הרבנית ואת הרב כדי ללחוץ עליהם להורות למנוחה על הפסקת הטיפול החיסוני וביצוע הטיפול הכימותרפי באופן מיידי. העובדה שהגיעה לבית הרב עם מצלמה נסתרת מלמדת שלא רק מצב בריאותה של ילדתה עמד בראש דאגותיה אלא גם השחזת הסכין אותו תנעץ ברב ובקהילתו לאחר מותה של המנוחה וכל זאת רק בגלל שלדעתה הטיפולים הכימותרפיים עדיפים למרות סיכויי הצלחה אפסיים וסכנה של קריסת מערכות מוקדמת.

לאחר מסע לחצים מתמשך…

מס' סרטונים שהתפרסמו, והמראים חד משמעית שדברי ערוץ 13 שקריים ומגמתיים

 

בעלה של הנפטרת בסיפור האמת אודות תחקיר 13

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

One comment

  1. הרב ברלנד צדיק גמור הוא יציל לי את החיים בחודש תמוז תשע"ח יצא לי ברוך השם יתברך לדבר עם הרב שאלתי אותו מתי אני מתחתנת הייתי מיואשת מהחיים אני בת 34 רווקה לבד והוא אמר לי בחודש כסלו את מוצאת את הזיווג שלך ושבט את מתחתנת וכך הייה יתחתנתי בטו שבט תשע"ט אף אחד לא עזר לי כמו הצדיק האמת שבדור הרב ברלנד הוא מלאך אלוקים וצדיק גמוררררררררר אין כמוהו ולא יהיה הוא משיח ומשה רבנו של הדור כל התקשורת היא זבל ושקרנית. כל נשמות ישראל והתורה בכף ידו של הרב ברלנד הצדיק גמור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *