צור קשר עם הרב ברלנד

האדמו"ר מסלונים מזהיר: "מי שיש לו חלק בזה ודאי לא ינקה" – הרדיפה המזעזעת אחר כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

גל הטירוף והרדיפה חסרת המעצורים כנגד כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א גונה רבות ע"י רבים וגדולים מישראל. כעת תורו של האי גברא רבא הרב שמואל ברזובסקי, האדמו"ר של חסידות סלונים וחבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, להביע זעזוע מהטינוף הנורא שמנסה לשטוף כל חלקה טובה.
"ההנהגה לבזות ולרדוף יהודי שיושב במאסר, כל שכן אחד שהיהדות של הרבה משפחות תלוי בו זה נורא ואיום", פותח כ"ק אדמו"ר קדישא מסלונים את דבריו. "עצם הפרסום הנורא הוא חילול ה' מפחיד על כל היהדות החרדית, ומי שיש לו חלק בזה ודאי לא ינקה, בטוחני שר' יעקב מאיר לא שייך לזה והוא יהודי נקי וקדוש ולא יקח חלק בכזה שפיכות דמים, גם החתימה לא נראית אמתית על כזה נוסח מזעזע, וזה לא הסגנון שלו בכלל, בכל אופן כדאי לפנות אליו שיפעיל את השפעתו על אנשיו שמפעילים את המערכה, שכולם יפסיקו להפיץ את כל הלכלוך בעולם הרחב בכלל ואצלנו בפרט, אין לזה הרי שום תועלת ושום תכלית, את זה הוא בטח יבין."
כמו שהבאנו לפניכם וכמו שרבים ודאי שומעים, הזעזוע ממסע הרדיפה כנגד מורינו הרב שליט"א הוא נחלת כל מי שטיפת שכל בראשו. אך, לדאבוננו, מלחמת הטומאה כנגד ההתקרבות של כל יהודי אל צדיק האמת היא קשה מנשוא ועלינו להמשיך ולדבוק באמת עד שיתקיים בנו: "שְׂפַת אֱמֶת תִּכוֹן לָעַד וְעַד אַרְגִּיעָה לְשׁוֹן שָׁקֶר" (משלי יב', יט').
מכתב האדמו"ר שליט"א ביידיש

"די הנהגה צו אזוי מבזה זיין און רודפ'ן א איד וואס זיצט אין תפיסה, כל שכן איינער וואס יודישקייט פון אסאך משפחות איז תלוי אין עם, איז נורא ואיום, דער עצם שרעקליכער פרסום איז א מורא'דיגער חילול ה' אויפן גאנצן יהדות החרדית, און ווער ס'האט אין דעם א חלק איז בודאי לא ינקה. ס'איז ביי מיר זיכער אז וואס זיי הענגען זיך אן און רבי יעקב מאיר שכטר איז שקר וכזב, ער איז צו א ריינער און א הייליגער יוד צו נעמען א טייל אין אזא שפיכות דמים, מסתמא זעהט מיר אויס איז זיין חתימה אויף דעם שרעקליכן שארפן נוסח א פאלשע חתימה, ס'איז אינגאנצן נישט זיין סגנון שרייבן אזעלכע לשונות, ער איז גאר גאר א איידאלער יוד, איך קען עם נישט פון היינט, אבער אף על פי כן איז כדאי צו פונה זיין צו עם מיט א בקשה ער זאל מפעיל זיין דעם כח ההשפעה אויף זיינע מענטשן וואס פיהרן די מערכה, אז זיי זאלן אויפעהרן צו ארום שיקן די אלע שמוץ, אין די גאנצע ברייטע וועלט בכלל, און ביי אונז בפרט. ס'האט דאך נישט קיין שום תועלת און קיין שום תכלית, ער וועט דאס זיכער פארשטיין. עד כאן לשון קדשו. 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *