צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: אנו נמצאים בזמן של עת רצון ורחמים גדולים מאוד, אסור לנו להיות אדישים. הרב עופר ארז שליט"א מזהיר מטומאת עשיו הרוצה לקרר מתפילה על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

רבים מאיתנו שואלים את עצמם – הרי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א פועל ישועות עבור גדולים ורבים! במה אני הקטן יכול לעזור לכזה צדיק עצום?! הנה לפנינו דבריו המעוררים של הרב עופר ארז שליט"א מגדולי מחזירי התשובה שבדורנו ומתלמידיו המובחרים של הרב אליעזר ברלנד שליט"א. "מה שראינו מהרב בכל השנים, עבודת השם ומסירות הנפש שלו לכלל ולפרט מטיל עלינו חיוב לא להיות אדישים למצב של הצדיק – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א".

"לכל אחד מאיתנו יש חיוב להתפלל על הצדיק. יש ייצר הרע שרוצה לקרר אותנו לא להתעורר בתפילה או בכל דרך אחרת עבור ישועת הצדיק, עד כדי-כך שהזוהר הקדוש אומר שכח הטומאה של עשיו הוא הקרירות. יש לזה חשיבות גדולה מאוד בשמיים, שהקב"ה רואה שאנו לא אדישים למצב של הצדיק. חייבים לזכור שכמה שהצדיק יותר גדול הוא יותר נושא את עוונותינו. כתוב בישעיהו פרק כג: 'וְהוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ, מְדֻכָּא מֵעֲו‍ֹנֹתֵינוּ מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו, וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא-לָנוּ'. אנו לא יודעים עד כמה שהצדיקים בכלל והרב אליעזר ברלנד שליט"א בפרט מוסיפים חיים וברכה לכל אחד מאיתנו, ע"י הייסורים שהם מקבלים על עצמם. באמת אנחנו לא יכולים להחזיר על הטובות הללו, אך המעט שכן הוא להגיד תיקון הכללי, להזכיר את הצדיק ההתבודדות ובתפילות. לבקש שהרב ייוושע מהגלות הנוראית הזו. צריך לזכור שהצדיק נמצא בגלות נוראה מאוד, אני לא יודע אם נשמע כדבר הזה, אדם כל-כך גדול בתורה שמסר את הנפש עשרות בשנים על כל דבר שבקדושה ועל כל פרט שבתורה, בגיל כזה צריך לסבול כאלו ייסורים שלא נתפס ולא נשמע כדבר הזה".

"אנחנו נוסעים הרבה בארץ ובעולם למען הפצת תורה וקירוב רחוקים ובכל מקום שאנו מגיעים אליו מתעניינים לשלום הרב אליעזר ברלנד שליט"א. רואים שאנשים שיש להם לב מרגישים את צער הצדיק. רבים מאיתנו שואלים – הרב ברלנד שליט"א פעל ישועות גדולות מאוד עבור אנשים רבים ופדה רבים מהמייצר, למה הוא צריך את התפילה שלי? אך משמיים רוצים את ההתעוררות שלנו ואם לא נתעורר לכך חו"ש זה יכול לעורר עלינו קטרוג גדול! אין דבר גדול מאחדות, לפעול מבלי להקשות קושיות, החרב האמיתית שלנו היא התפילה והבקשה".

"אנו צריכים לשאול את עצמנו – מה אנו צריכים לעשות בכדי להביא את המשיח? התפילה שלנו על הרב אליעזר ברלנד שליט"א כלולה גם בתפילה על כלל ישראל, משום שכל יהודי קשור בנשמת הצדיק. אסור לשכוח שעם ישראל עובר גלות וייסורים נוראיים בגוף ובנפש ואנו נמצאים בתקופה של הסתרה גדולה. עם כל זה אנו נמצאים בזמן של עת רצון ורחמים גדולים מאוד. לכן, אסור לנו להיות אדישים, אני רואה עד כמה עת הרצון היא נוראית, הקב"ה מחזיר אותנו בתשובה בהיסח הדעת".

      הרב-עופר-על-מעצר-הרב-והעצרת
באדיבות קו המידע 02-587-5777
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *