צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בטקס חלוקת תעודות ליד גדולי ישראל, כאשר הוא כפוף כולו לספרי התורה
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בטקס חלוקת תעודות ליד גדולי ישראל, כאשר הוא כפוף כולו לספרי התורה

האזינו: גדולי ישראל מכל רחבי הקשת פסקו – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א חייב לחזור להנהיג את צאן מרעיתו

במשך זמן ארוך שמענו מעורכי דינו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א כי האשמות נגדו הן מופרכות וכי הם הולכים להוכיח זאת בבית דין, אז מדוע הגעתם לעסקת טיעון?! את השאלה הזו, המעסיקה רבים בימים האחרונים, נשאל עו"ד מאיר כהן, האדריכל העומד אחר עסקת הטיעון.
      עוד-מאיר-כהן

"עקב עבודתי בעבר בפרקליטות המדינה פנו אליי רבים מגדולי ישראל מכל רחבי הקשת, חסידים, ליטאים, ספרדים ואשכנזים ודרשו מאתנו להוציא את הרב שליט"א מהגיהינום הזה כמה שיותר מהר. הרב שליט"א קיבל על עצמו את גזירתם של גדולי ישראל, אחרי שפסקו כי עליו לחזור ולהנהיג את הקהילה שלו, אך הדבר לא קרה מיד."

"ביקרנו את הרב שליט"א בתאו מס' פעמים וסיפרנו לו על גזירת גדולי ישראל, אך הרב עמד על כך שהוא חף מפשע ושלא עשה כלום. אחרי שחזרנו שוב ושוב עם פסקים של גדולי ישראל נוספים הסכים לבסוף הרב שליט"א להודות בדברים שוליים וקטנים למרות שברור לו שהוא לא אשם.  הרב חייב לחזור לקהילתו, מדובר פה באלפים שנמצאים כל העת כצאן ללא רועה."

"כתב האישום שהוגש כעת אחרי עסקת הטיעון הוא אחר לגמרי, הסעיפים הם מינוריים לגמרי, ממש זעירים. לעומת זאת, אם לא הייתה עסקת הטיעון הם היו מושיבים את הרב שליט"א עד תום ההליכים. המשפט היה יכול להתנהל 11 חודשים ויותר, בנוסף לכל החודשים הרבים שכבר כלאו אותו בפנים. הדברים היו יכולים להימרח עוד ועוד ובינתיים כבוד הרב היה יושב בפנים בגילו המופלג ובמצבו הבריאותי הקשה."

"הסיבה היחידה בגינה הגענו לעסקת טיעון היא עיכובו של הרב שליט"א בבית המעצר, באם הרב היה בחוץ היינו מנהלים את המשפט עד תומו ומוכיחים את חפותו של הרב שליט"א. זו השיטה של הפרקליטות, להשאיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים ובינתיים לנסות ולשבור את רוחו ולא לתת לו להגיע למשפט צדק."

הראיון באדיבות קו המידע 02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *