צור קשר עם הרב ברלנד

הסיבות למחלת הקורונה – "כל המבזה תלמיד חכם" – המקובל הרב מנשה אמון על רדיפת הרב ברלנד שליט"א

"מה קורה (כשמדברים על הרב ברלנד)? מחלת הקורונה, יהודים יקרים יש גזירה מאוד קשה, שזה לא יבוא על עם ישראל חו"ש."

לפני כשבוע התפרסמו דבריו של המקובל, הרב מנשה אמון שליט"א מחומרת סכנת הדיבורים כנגד הרב ברלנד שליט"א. הדברים היו קשים וחדים, ולא השאירו מקום לתהיות לגבי דעתה של תורה על האיסור של דיבור לשון הרע על הצדיק הרב ברלנד. מתוך תוקפם של דברים היה קצת קשה להבחין בן דבריו של הרב אמון, כי הוא מגדיר את מחלת הקורונה כמחלה שאין לה מרפא, וכי הדיבורים על הגה"צ הרב ברלנד שליט"א, עלולים להיות הגורם לכך. אלו דבריו הברורים מאוד.

"מה קורה (כשמדברים על הרב ברלנד)? מחלת הקורונה, יהודים יקרים יש גזירה מאוד קשה, שזה לא יבוא על עם ישראל חו"ש – כל המבזה תלמיד חכם אין תרופה למכתו."

"יהודים יקרים לא פשוט, עם ישראל סובל מאוד. אסור לדבר על אף יהודי בעם ישראל, קל וחומר אסור לדבר על רבנים ותלמידי חכמים, קל וחומר על צדיקים. כל מי שמבזה תלמיד חכם צדיק וקדוש, אין תרופה למכתו – הוא ילך לכל הרופאים ולא ימצא תרופה. אני לא צריך לספר לכם, אתם רואים מה קורה בעולם."

"יהודים יקרים יש עוול גדול שאנשים לא יודעים, אנחנו לא רואים למרחקים, אין לנו עיניים רוחניות להבין,  יש רב ויש צדיק, יש ל"ו צדיקים – ויש את הראש של הל"ו צדיקים."

"אתם יודעים איזה יהודי קדוש הוא הרב אליעזר ברלנד? זה קודש קודשים!"

"הרב אליעזר ברלנד קיבל (משמיים) תפקיד קשה מנשוא, הוא קיבל תפקיד לכפר על כל ישראל, על כל אחד מאיתנו."

"הצדיק הזה מקבל ביזיונות, מקבל בושות כדי להמתיק את הדינים שלא יגיעו לכאן דברים קשים – לא מגפות ולא מחלות."

"רבותיי, הוא מכפר עלינו, הצדיק הרב ברלנד יושב בכלא בבית סוהר, ואנחנו לא אכפת לנו – מוריי ורבותיי זה ביזיון תלמיד חכם, אתם יודעים כמה זה קשה?"

"אנחנו שומעים על צדיק כזה שמכפר לנו, מקבל את הביזיונות הקשים ביותר ואנחנו יושבים בחיבוק ידיים? ואנחנו עוד מאמינים לאנשי התקשורת? ואנחנו נכשלים וכותבים עליו שהוא גנב ונוכל, חו"ש, אנחנו לא יודעים במי מדובר – זה קודש קודשים."

"חו"ש מי שיהרהר דבר כזה, שהוא נגע בבנות, זה מלאך ה' צבקות – הוא יותר גדול ממלאך."

"הוא יושב בכלא על שנתן לאדם מנטוס? אם היו יודעים באמת ידיעה ברורה ולוקחים את המנטוס שלו באמונה היו מתרפאים. 16 שעות הוא עומד להתפלל עליי ועליך ועליה שלא יהיו דינים ולא יהיו מגפות! מה קורה (כשמדברים על הרב ברלנד)? מחלת הקורונה. מה שאנחנו רואים שקורה באומות העולם זה בכדי שנפשפש במעשינו. תלמיד חכם צדיק שמבזים אותו ואנחנו לא מוחים? אוי לנו ואוי לנשמתנו. -רבותיי זה לא פשוט."

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *