צור קשר עם הרב ברלנד
עצרת תפילה וזעקה בציון רחל אימנו לרפואת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מקבל על עצמו ייסורים להמתקת הגזירות – עצרת תפילה בקבר רחל

גזירות נוראות על עם ישראל

ביום שישי (פרשת שלח תשע"ט) בבוקר אמר מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, דיבורים קשים בבית הרפואה בו הוא שוהה.  "הצדיק רואה גזירות נוראות שהולכות להיות על עם ישראל, מלחמה עם איראן ואמריקה שתפגע בישראל – יהרגו מליונים – לאיראנים יש בלי סוף נשק!"

"אז הצדיק לקח על עצמו מיתה ממש, צם תענית הפסקה משבת לשבת. כתוצאה מכך הצדיק התמוטט לבסוף ביום שלישי בערב, אבל המשיך לא לאכול כפשוטו, רק מה שניזון על ידי אינפוזיה."

"הצדיק מוכן למות בשביל עם ישראל!"

צריך לזכור שלמורינו הרב ברלנד שליט"א יש רק כליה אחת, וכאשר הוא לקח על עצמו מסירות נפש כזו של צום במשך כל השבוע – הכליה שלו התייבשה.

הצדיק שופך דם בכדי שכל הגזרות יתבטלו

אתמול, ראשון בשבת קרח תשע"ט, הוסיף עוד הרב באותו העניין ואמר. "רבנו הקיא קערות של דם כדי להמתיק את הגזרות. כמעט פרצה מלחמה בין אירן ואמריקה בגלל המטוס {האמריקאי שהופל ע"י האיראנים} ובשנייה האחרונה זה הומתק."

"הצדיק שופך דם בכדי שכל הגזרות יתבטלו. היום (אתמול) זה כ' סיון, זה ממש יום כיפור, כפרת עוונות. יום כיפור זה לוחות שניות, לכן הצדיק היה צריך לרוקן כל הגוף, כדי שתהיה קבלת תורה מחדש."

הוסיף מורינו הרב ברלנד שליט"א ואמר, "כל מי שמתקשר להרב נמצא איתו בהר סיני. הרב נמצא בהר סיני."

עם ישראל ממשיך בתפילות במסירות נפש על הצדיק

הצדיק, כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א נמצא כבר כמעט שבוע בבית הרפואה. גם שם ממשיך הרב במסירות נפש להמתיק את הגזירות הקשות מעל עם ישראל. עם ישראל שצופה בכל מעשי הצדיק (לפחות אלה הגלויים לעין אנוש), לא יכול לעמוד מהצד ולהחריש. בליל ראשון התקיימה בכותל עצרת תפילה ענקית לרפואת מורינו הרב ברלנד שליט"א.

אתמול, ליל שני בשבת קרח, הגיעו המונים מכל רחבי הארץ לעצרת תפילה וזעקה בקבר רחל אימנו בחברון. בשעה 17:00 אמרו הציבור את ספר התהילים, לאחר מכן נערכה תפילת המנחה ברוב עם, כשמיד אח"כ המשיכו הציבור ואמרו ביחד שלושה תיקוני הכללי. לבסוף התפללו ביחד את תפילת הערבית בניגון המיוחד של הצדיק.

אוטובוסים מכל רחבי הארץ הביאו את ההמונים עד למתחם הציון הקדוש. מירושלים, בני ברק, אשדוד, אלעד, ראש העין, מודיעין. בית שמש וביתר. האווירה של "עֵת לַעֲשׂוֹת לַהשם" ריחפה באוויר.

גם אלה שנאנסו ולא הצליחו להגיע לרחל אימנו אמרו את התהילים כל אחד במקומו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי נתיבות במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל ד' ניסן התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר נתיבות לשיעור בקודש פנימה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *