צור קשר עם הרב ברלנד
הרב יעקב משה סלמנוביץ

מסר מבהיל מרבם של הרודפים אחר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – מעולם לא היה חילול ה' כזה, החושך מכסה את כל פני תבל"

"מדבר ישראל זינגר (הנגיד המפורסם) ואני מדבר בשמו של הרב יעקב משה סלמנוביץ' שליט"א מבני ברק (מי שהיה רבם המובהק במשך עשרים שנה, של שניים מהרודפים העיקריים אחר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א). רבי משה תמהה ושואל: 'איך יכול להיות שאנשים שלמדו אצלי במשך 20 שנים, הם היו כמו בנים אצלי ופתאום בגדו בי בצורה נוראה כזו'"?
      מפעל-הפורמטיםזינגר-בעברית

"'כל חיי חשבתי שאלו אנשים טובים, אך מי שרודף בצורה כזו יש בו רשעות שאין לשער. ישנם בסה"כ 2-3 אנשים שמסיתים וגוררים אחריהם את שאר התמימים ועושים את כל הבלגן'. שאלתי אותו: רבי משה, אתה אף פעם לא דיברת בצורה חריפה כזו כנגד אף אדם. והוא ענה לי: 'רשעים, רשעים, רשעים, הם שורפים את ברסלב, הס"מ ממש מלובש בהם'".

"'הם היו איתי כל השנים הללו ואמרו עליי שאני רחמן שיכול לרחם אפילו על חרק. הם אומרים שראו עליי רק רחמנות ואחרי כל מה שהם ראו הם יכולים לעשות כ"כ הרבה רע לכל 'שובו בנים' ולכל מי שאוחז מהרב ברלנד שליט"א? הם עושים חושך מתחילת הארץ ועד סופה, חושך שלא היה כמותו בעולם'".

"'ב"ה שעשיתי כעת מכתב נגדם יחד עם הרב קארפ שליט"א"'. "אתה חושב שאתה חכם", שואל זינגר את הרודפים, "אבל אתה הורג את ר' משה שליט"א לחתיכות. 'הרגתם אותי', אומר ר' משה, 'שרפתם לי את החיים'. הוא בכה לי בטלפון ואמר שהוא לא מאמין שהאיש הזה עשה לו כ"כ רע ברדיפות שלו אחר הרב ברלנד שליט"א. 'הדברים שלהם לא היו לשם שמיים וגם כעת הם לא לשם שמיים, הם טועים טעות מרה, יש להם רק התנגדות, הם חושבים שהם עכשיו ברומו של עולם, אבל הגיהנום לא יספיק להם'".

"'אם אתה רוצה להיות בהיכל של רבי נחמן בשמיים, אתה חייב לפרסם את הדברים', אמר לי ר' משה. 'יש אלפים בשובו בנים שהולכים בשמירת עיניים ובביטול וסובלים את הביזיונות, אבל אתה עושה את כל השקרים, את עריכות המחשב כנגד הרב ברלנד שליט"א ובאמת זה הם ולא הרב אליעזר שליט"א שמדבר בהקלטות'".

"'מסירה עשית ואתה חייב מיתה, הרסת אלפים ב'שובו בנים' שמתים בכל רגע ורגע'. ר' משה שליט"א לא יכול לשמוע את השם שלך, הלב שלו מרגיש נבגד. ודאי שיש הקלטות כנגד הרב ברלנד, כל דבר שיאשימו אותו הוא יאשר וירוץ לקבל על עצמו ביזיונות. איך יכול להיות שמישהו שהיה אצלי כ"כ הרבה שנים נפל לפילוסופיות כאלו וממש יוצא מדרך היהדות'"?

"'הוא נפל מהיהדות והוא עובד בשביל הס"מ בעצמו, כשאני שומע את הקול של הבוגד הזה אני רוצה ללכת מהעולם, אני לא יכול לסבול את הקול שלו. מה, האנשים בבית שמש לא רואים שיש רק שני רודפים שעושים את כל הבלגן? עכשיו הס"מ עוזר לשניים אלו, אבל כשיפטרו מהעולם ויבואו להיכנס להיכל של רבינו בשום אופן לא יתנו להם להיכנס'. אז למי אתם מאמינים, לר' משה סלמנוביץ' שבמשך 18 שנה הם ישבו לרגליו ואמרו שכל התורה שלהם היא רק ממנו, או לשניים הללו שמלובשים בשטן"?

"'לשרוף הם יכולים, אבל לבנות משהו הם לא מסוגלים. היה לך קנאה ברב ברלנד שליט"א עוד מהזמן שאני מכיר אותך. את הכל אתה עושה בשביל הכבוד שלך, אתה מקנא ברב שליט"א. זה לא שאתה רוצה למות על קידוש ה', פשוט אין לך משהו לחיות עבורו. אתה יודע ש- 90% מברסלב הם נגדך ואתה מחפש כבוד ע"י כביכול מיתה על קידוש ה"'.

"מי שלא מאמין יכול לשאול את ר' משה בעצמו, 'אתם שוטים שהולכים אחרי שניים שעשו את חילול ה' הכי גדול שהיה ושהם שליחי הס"מ בעצמו ואין להם כניסה להיכל של רבינו. אין בעולם מישהו כמו הרב ברלנד שמסוגל לקבל על עצמו כאלה ביזיונות ולשתוק. התלמידים שלו הם עובדי ה' גדולים, קמים חצות ולא עונים למחרפים אותם. איך הם לא מפחדים על המשפחות שלהם, על האישה והילדים? אבל, באמת, הס"מ הוא השמירה שלהם, בזמן שהם עובדים כ"כ טוב עבורו הוא שומר אותם. וכל מי שמשתף פעולה עם שני הרודפים הללו הוא משתף פעולה עם הס"מ ולא יכול להיכנס להיכל של הרב'ה'".

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *