צור קשר עם הרב ברלנד

הצדיק הרב ברלנד פועל ישועות ומיד מתנער מהגדולה שמנסים לייחס לו

פשוט מדהים, השפלות והענווה של הצדיק הקדוש הזה, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. כולנו שמענו אין סוף סיפורים מסמרי שֵער אודות הכוח של הצדיק לפעול ישועות בכלל, ובפרט בעזרת הפדיון נפש עימו הרב שליט"א מזכה את הפונים אליו. עם זאת, מעל הכול תמיד נמצאת השפלות והענווה של הצדיק יסוד עולם.

בסרטון שלפנינו מקריא הגבאי של הרב ברלנד שליט"א הודעה שנשלחה אליו ממשפחת דהרי מרחובות, מדובר במשפחה שהגיעה אל הצדיק בעקבות בעיות שנמצאו אצל ילדתם ובהודעה הם מודים לרב שפעל ישועה והבדיקות של הילדה יצאו תקינות. 

אלה דברי המשפחה כפי שמקריא הגבאי לרב ברלנד שליט"א הישר מהודעת התודה ששלחו אליו. "ערב טוב, רצינו להודות לרב שבשעה טובה תוצאות הבדיקות של ה- MRI שהיו לביתנו הודיה, ברוך השם הן תקינות."

וזאת השפלות והענווה המשתקפת מתוך תשובתו של הרב ברלנד שליט"א.  

הרב עונה, " וואו, אני לא מאמין".

הצדיק ישר מסתיר את התרומה שלו לישועה הענקית הזו. דוגמאות לכך שהצדיק תמיד מסתיר את עצמו ולא לוקח גדולה על תוצאות מעשיו ישנן למכביר. הנה דוגמה קטנה מהתקופה האחרונה, כאשר הרב ברלנד שליט"א הגיע לחזק את תושבי בית שאן ומסר שיעור בכולל 'שובו בנים' בית שאן. פתאום אחד מהנוכחים החל לספר לקהל אודות מעשים גדולים של הרב ברלנד שליט"א מהעבר (אפשר לקרוא בכתבה את תוכן הדברים), אך הרב בין רגע התנער מכל קשר לגדולה ואמר, "הכל זה רבינו, העיקר זה ללכת אחרי רבי נתן..".

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם שְׁנֵי יָמִים לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לגבורה שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *