צור קשר עם הרב ברלנד

ערב מרגש בחלוקת ה'חנוכה געלט' אצל הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – נר שמיני של חנוכה תש"פ

ליל שמיני של חנוכה נפתח באור גדול שרק הולך ומוסיף, בחצר קודש ברסלב שובו בנים. עוד לפני ההדלקה המרכזית שבאולם התפילות המשיך מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, במסורת 'חלוקת החנוכה געלט' (מעות החנוכה), כאשר ציבור גדול הגיע לביתו של הרב ברלנד בכדי להתברך מפי הצדיק.

עם יחס אישי וחם, כשחיוך מלא רוך על פניו, קיבל מורינו הרב ברלנד שליט"א כל אחד ואחד מהבאים אליו. מורינו הרב ברלנד חילק להם את המעות וכיבוד, וכן ענה לשאלותיהם. 

סיפור טרי ונפלא שהתרחש בקבלת הקהל,  שהגיע אלינו מאחד מאברכי הקהילה, שופך מעט מהאור לגבי הראיה הנפלאה של מורינו הרב ברלנד שליט"א ומרוח קודשו.

כך מספר האברך, "כבר כשבוע שאני ורעייתי איננו בקו הבריאות, חום, מיחושים וכו', מצב לא נעים. מאוד רצינו להגיע ולהתברך אצל מורינו הרב ברלנד, אך מפאת המצב נבצר מאיתנו. לשמחתנו יכולנו לשלוח את בנינו הבכור שגם שימש כשליח של המשפחה כולה."

"בנינו, נרגש מאוד מהמעמד, לא הצליח לפתוח את פיו ולספר למורינו הרב ברלנד על המצב בבית, אך ראו איזה פלא. מורינו הרב ממש ראה את כל התמונה, וכך הוא השאיר את הבן לידו כמעט לאורך כל קבלת הקהל."

"למרות כל הלחץ שנגרם לנוכח כמות הבאים הרבה, המשיך הרב והתייחס בצורה יוצאת דופן אל הבן. לפתע פנה מורינו הרב ברלנד ואמר לו, 'קח את שתי המשחות הללו, משחה אחת היא עבור הפה, והשנייה לכאבי הפרקים'."

"מיותר לציין שמורינו הרב ברלנד דייק לגמרי בטיפול ששלח אלינו, ושוב, זאת מבלי שבנינו אמר לו דבר."

"בזאת לא הסתיים הסיפור, כאשר הבן חזר הביתה וסיפר את שקרה איתו אצל מורינו הרב ברלנד, התרגשות גדולה אחזה בבני המשפחה – כולנו הרגשנו כי מעבר לרפואה שנשלחה אלינו מהצדיק, נמשחה אלינו דרישת שלום וחום אבהי. הרגשנו שמורינו הרב ברלנד ממש אומר לנו – אני יודע את כל מה שעובר עליכם, ואני אתכם."

צילום: שמעון שבי, ושובו בנים אינט'

גלריית תמונות ממראות הקודש של חלוקת ה'חנוכה געלט' אצל מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

קבלת קהל, חלוקת 'חנוכה געלט' (מעות חנוכה) בבית הרב ברלנד שליט"א – חנוכה תש"פ

הקהל הגדול שמגיע להתברך מפי הרב ברלנד שליט"א ולקבל את מעות החנוכה מיד הצדיק – חנוכה תש"פ

הכיבוד שחילק הרב ברלנד שליט"א לציבור הבאים – חנוכה תש"פ

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם שְׁנֵי יָמִים לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לגבורה שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *