צור קשר עם הרב ברלנד

הסרט המרגש: ל"ג בעומר ברסלב שובו בנים עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הסרט של מעמד ההדלקה המרגש של ק"ק ברסלב שובו בנים עם כ"ק הגה"צ, מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א

בסרט רואים את האלפים שהגיעו למעמד ההדלקה המרגש של ל"ג בעומר תשפ"ב ברחובה של עיר, בצומת הרחובות שבטי ישראל והחומה השלישית . לכבוד המעמד הקדוש נסגרו הרחובות לתנועת רכבים, ובמקום זה התמלאו הרחובות באנשים שחגגו את ההילולה לכבוד נשמת רבי שמעון בר יוחאי.

ק"ק ברסלב שובו בנים שנוהגת לערוך מידי שנה מעמד גדול של הדלקה לכבוד נשמת התנא הקדוש , רבי שמעון בר יוחאי, במירון, העבירה את ההדלקה לירושלים.

מעמד ההילולה החל בתפילת הערבית וספירת העומר, ברחבת התפילה של מורינו הרב ברלנד שליט"א. מיד עם סיום התפילה עבר ההמון אל פינת הרחובות שבטי ישראל והחומה השלישית, שם כבר ניגנה תזמורת ומקהלת שובו בנים, אל מול הבימה שהוקמה לכבוד המעמד הקדוש.

לאחר שמתקן ההדלקה התמלא בצמר גפן ושמן זית, אותו שפכו קהל המשתתפים לכבוד נשמת רבי שמעון, הגיע מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

באור יקרות ושלהבת קודש הדליק מורינו הרב ברלנד שליט"א את מדורת השמן, מיד עם ההדלקה הצטרפו בריקודים המון הרוקדים לשירת התזמורת. מורינו הרב שליט"א רקד במעגלים על הבמה יחד עם משפחתו הקרובה ורבני הק"ק שליט"א.

במהלך הריקודים ערך מורינו הרב ברלנד שליט"א את טקס החלאקה לצאן קדושים בני השלוש. ההורים הגאים עלו לבימה לבושים בגדי שבת יחד עם ילדיהם, שם המתין להם הרב שליט"א.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם שְׁנֵי יָמִים לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לגבורה שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *