צור קשר עם הרב ברלנד
הרב אהרון שטרן
הרב אהרון שטרן ראש מוסדות זיו יהודה

זעם הרב אהרון שטרן: כל הדין הקשה בגלל שיושבים בשקט בזמן שהרב ברלנד נמק בכלא

הרה"ג הרב אהרון שטרן שליט"א ראש מוסדות זיו יהודה, בנו של המקובל הרב דוד חיים שטרן מבני ברק שליט"א, בדיבורים קשים מאוד אודות כעס הקב"ה על מעצר הרב ברלנד, וכי הגזירה לא תתבטל על שנפעל לשחרר אותו. מבקשים בכל לשון של בקשה לקרוא להפיץ ולהציף את הדברים עד שיגיעו לכל עם ישראל, שיבינו ויפנימו על מה נפלה עלינו הגזירה הקשה הזו.

מוריי ורבותיי, כמה קשה היום הזה לעם ישראל כיום שנחרב ביהמ"ק. ביום הזה קהילות שלמות נאלצו לעזוב אלפי בתי כנסיות ברחבי הארץ (והעולם) בבכיות איומות ולצאת להתפלל ברחוב. חו"ש, כמו שיורד גשם בסוכות, שהקב"ה שופך לו קיתון על פניו (כל שבעת הימים אדם עושה סוכתו קבע וביתו עראי. ירדו גשמים, מאימתי מותר לפנות? משתסרח המקפה. משלו משל למה הדבר דומה, לעבד שבא למזוג כוס לרבו, ושפך לו קיתון על פניו – משנה סוכה ב ט).

כמה זה צריך לזעזע כל אחד ולהביא אותנו לחשבון נפש, למה השם עשה לנו ככה?

      הרב אהרון שטרן גזירת הקורונה

אבל תדעו לכם מוריי ורבותיי, אני אמרתי את זה כבר לפני 40 יום. תדעו, בסדום גרו רשעים גדולים מאוד שבשיא רשעותם לקחו ילדה שקיימה מצוות צדקה, מרחו את כל גופה בדבש ושמו אותה על הגג בחום היום שהדבורים יעקצו אותה עד מוות. צעקת הילדה הגיעה עד לב השמיים, הקב"ה אמר למלאכים "אֵרֲדָה־נָּא וְאֶרְאֶה הַכְּצַעֲקָתָהּ הַבָּאָה אֵלַי" (בראשית פרק יח פסוק כא).

אומרים חז"ל שיש דברים שעליהם נחתם הדין, כאשר באו ולקחו את הרב ברלנד והכניסו אותו לכלא – זו הצעקה שעולה עד השמיים.

כל הרעש הגדול הזה הוא בגלל שאותה צדיק (הרב אליעזר ברלנד שליט"א) נמק בכלא בבידוד – הקב"ה כועס.

יכולים לומר עליי שאני מוזר, אבל גם על משיח צדקנו נאמר, "נִבְזֶה וַחֲדַל אִישִׁים, וּבַפֹּשְׁעִ֖ים נִמְנָ֑ה, אִישׁ מַכְאֹבוֹת וִידוּעַ חֹלִי וּכְמַסְתֵּר פָּנִים מִמֶּנּוּ נִבְזֶה וְלֹא חֲשַׁבְנֻהוּ" (מ"ג ישעיהו נג ג), אבל – (וְהוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ מְדֻכָּא מֵעֲו‍ֹנֹתֵינוּ מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו) "וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא לָנוּ" (שם שם ה).

הרב ברלנד נמק בכלא ועם ישראל נמק עם הקורונה הזו.

צריכים לצאת ולזעוק עד ישחררו את הרב ברלנד מהכלא. אם יש להם שכל בקודקד, אם מישהו רוצה להציל את העם הזה – אולי הקורונה הייתה צריך להיות בעולם, בארץ ישראל לא היה אמור להיות קורונה.

הכל בגלל שהרב ברלנד נמק בכלא, הקב"ה כועס. אם יש מי שבידו לעשות בכדי להוציא את הרב ברלנד מהכלא, הוא יכול להציל את כל העם הזה. כי גורשנו מנחלתנו, גורשנו מבתי הכנסיות, זה חרבן ביהמ"ק, נזרקנו לרחוב, הקב"ה אומר אני לא רוצה אתכם, לא רוצה את התפילות שלכם, לא רוצה את העבודת השם שלכם. יושב צדיק ונאנק בכלא – וכולם שותקים, אף אחד לא פוצה פה, כולם פתאום נאלמו דום, אף אחד לא מדבר כלום. שותקים כולם שתיקה רועמת, אבל הקב"ה לא שותק, הקב"ה תובע עלבונו של הצדיק, ומי יודע אולי יחוס אולי ירחם.

צריכים לזעוק להשם אולי ייקח ממנו את הגזרה הקשה הזו, אבל צריך לפעול, צריך לפעול – אם לא יוציאו את הרב ברלנד מהכלא עם ישראל בבעיה גדולה מאוד, חו"ש זה יכול להחריף וללכת. אני לא רוצה לומר דברים שלא לפתוח פה לשטן ח"ו, אבל בידנו הדבר, אנחנו יכולים להציל את עם ישראל כעת ועכשיו. אע"פ שהדברים יכולים להישמע מוזרים, אבל תדעו לכם שאני אומר לכם דברי אמת.

והוא רחום יכפר עוון


גם אתם יכולים לעזור לרב ברלנד 

תרמו עכשיו לפדיון שבויים לחצו כאן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *