צור קשר עם הרב ברלנד
סרטון זה הוסר - הרב יעקב סלמה שליט"א

חשיפה: שערוריית ההונאה – הרב יעקב סלמה מסביר למה הוסר הסרטון המיוחד מהרשת?

בכתבה המיוחדת – "צוהר אל עולמם של הצדיקים – הרב סלמה שליט"א מסביר למה סטר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לתלמידו", פתחנו שם במילים: "בכנס המדהים שנערך בעיר אילת סטר הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לאחד מתלמידיו. מי שמכיר את אורחות הצדיקים יודע שמדובר באקט שמאחוריו ישנם רזים וסודות גנוזים. הצדיקים בעיניהם הקדושות רואים דברים שלנו אינם נהירים והם פועלים כל חייהם בכדי לבטל גזירות, להמתיק דינים ולקרב את נשמות ישראל את תכליתם. הרב יעקב סלמה שליט"א, ראש כולל 'נצח נצחים' בבני ברק, ריכז דיבורי קודש הפותחים צוהר אל עולמם של הצדיקים, אלו דבריו וכו'"

בצורה ברוטלית החליטו רודפי האמת לפנות אל יוטיוב בטענות שקריות ולעשות ככל יכולתם בכדי להסיר את הסרטון שצורף לכתבה. הרי כל הניסיון הכושל שלהם להפוך את הרב הצדיק למפלצת בטענות שקריות ופתאום מעלה הרב סלמה סרטון המסביר את ההפך הגמור. רודפי האמת לא יכלו לסבול את האמת הפשוטה ובמקום לחזור בתשובה המשיכו בעוד צעד אלים שכזה. כתגובה הכרחית המשיך הרב סלמה והעלה סרטון חדש המסביר למה בעצם פחדו רודפי האמת והורידו את הסרטון.

"בסרטון המדובר צפו אלפים רבים וכנראה שהתוכן שלו היה מאוד מוצלח ומשכנע עד ששונאי הצדיק לא יכלו לסבול זאת ובמקום להגיב לעניין בדרך מכובדת הם פנו לדרכי נבלה. ללא הרהורים בדבר גועל בעשיהם הם טבעו את הרב סלמה על זכויות יוצרים. ולמי שתמה איך אפשר לטבוע על זכויות יוצרים את הבעלים החוקים של הסרטון – כאן בדיוק נחשפים השיטות הנבזיות בהם נוקטים שונאי הרב הצדיק שליט"א."

"אותם שונאים פתחו מייל בשם יעקב סלמה ודרכו הם תבעו את 'נצח נצחים' בטענה שיעקב סלמה גנב מיעקב סלמה את זכויות היוצרים – נכון, קשה להאמין?! אבל זה מה שקרה. כלומר, אותם "צדיקים" תובעים אותי שגנבתי להם סרטון שאני עמלתי עליו, אני הכנתי ופרסמתי אותו ובכדי להערים על יוטיוב הם משתמשים במייל על שמי. "

הרב סלמה - חשיפה
הרב סלמה – חשיפה

"הדבר הזה משמח אותי", משתף אותנו הרב סלמה. "זה רק מראה שהם יודעים שהם טועים והם חוששים מהאמת. הרי אני גם יודע לעשות את מה שהם עושים, אך מעולם לא הסרתי סרטונים שלהם ובכלל לא התייחסתי לשקרים שלהם. שיעלו מה שהם רוצים, כל מה שעשיתי הוא להגיב ולהסביר עד כמה הם משקרים. הרי מדובר כאן באנשים שכביכול האמת היא נר לרגלם והם משתמשים בדרכי ערמה שכאלה."

צפו בסרטון המלא.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *