צור קשר עם הרב ברלנד
רבנים מכחישים שדברו נגד הרב ברלנד
משמאל: הרב שמעון שפירא שליט"א, הרב אברהם יצחק כרמל שליט"א, הרב יצחק אנשין שליט"א, הרב יוסף פרץ שליט"א

מעשה סחיטה ומרמה של רודפי הרב ברלנד משתמשים בחתימות של רבנים במודעה נגד רצונם

עד עתה מסע הרדיפה האכזרי והחסר מעצורים אחר כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א חצה כבר את כל גבולות ההיגיון והשכל הישר, אולם כעת אנו מתבשרים על מעשים ששום בן אנוש אינו יכול להישאר רגוע לעומתם. וכך, בשעה שהרב ברלנד שליט"א נמצא בהתאוששות לאחר ניתוח מסובך שעבר, לא משכו אנשי בליעל אלא את ידם ממעשיהם המרושעים ופרסמו מודעות בלע ושקר כנגד הצדיק שנמצא מעונה בבית החולים.

ואם למישהו עדיין לא מספיק מכל הרוע הזה, וכמו שפרסמנו בעבר על דרכי הרמייה של רודפי הרב ברלנד שליט"א, התקשרו כמה מחשובי רבני ברסלב אל קו המידע העולמי (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333) והשאירו הודעות מרעישות לפיהם שירבבו את שמם שלא על פי רצונם אל תוך הפשקווילים.

אז מה למעשה קרה? כך התגלה השקר הגדול של סיקריקי בית שמש, אשר החתימו רבנים על מכתב מחאה, כביכול, כנגד הפגיעה בר' משה קרמר, שזה בעצם מצטרף למחאה על ביזוי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א יחד עם  ביזוי רבני שובו בנים שהיו הראשונים שמחו על כך.

אך, הרודפים, ברוב חוצפתם הוסיפו למכתב את דברי הנבלה שלהם כנגד הרב ברלנד שליט"א ותלמידיו. כך יצרו מציאות שקרית, לפיה, כאילו שהרבנים חתמו גם נגד הרב ברלנד שליט"א. זה שהם מרמים ללא הרף כבר ידוע לכל, אך הרשעות שלהם עוברת כל גבול וכעת הם אינם מתביישים לעשות זאת אף בשעה שהרב ברלנד עדיין מאושפז בבית החולים ומתאושש מניתוח קשה ומסובך.
לפניכם הקלטות של הרבנים שמתראיינים ומודיעים שהם לא חתמו חס ושלום כנגד הרב ברלנד שליט"א, אלא, אך ורק על הפגיעה ברב קרמר תוך כדי שהם מדגישים שעל זה גם הרב ברלנד בעצמו חתם.

דברי הרב שמעון שפירא שליט"א: "אני חתמתי על המחאה כנגד ביזוי הרב משה קרמר, גם הרב ברלנד שליט"א חתם על המחאה הזו. בשום אופן לא כיוונתי על מחאה כנגד הרב ברלנד או על קהילתו. למעשה, גם את המחאה כנגד ביזוי הרב קרמר ביקשתי לא לפרסם", ולא כיבדו את בקשתו.

      הרב-שמעון-שפירא

דברי הרב אברהם יצחק כרמל שליט"א: "אני חתמתי ליד החתימה של הרב שמעון שפירא, רציתי לחתום לידו" 

      הרב-אברהם-יצחק-כרמל

דברי הרב יצחק אנשין שליט"א: "לא חתמתי נגד הרב ברלנד, אני רק חתמתי שאסור לפגוע בר' משה. אני לא יכול להוציא מודעה נגד זה כי אני לא רוצה לריב איתם"

      הרב-יצחק-אנשין

דברי הרב יוסף פרץ ממירון: "אני לא נגד הרב ברלנד שליט"א, אני בסך הכל נגד מה שעשו לרב קרמר בסך הכל (כמו שהרב ברלנד ורבני שובו בנים גינו בעצמם). אני לא מסכים עם מה שכתבו בשמי כנגד הרב ברלנד שליט"א."

      הרב-פרץ

 

הודעה דרמטית של הרב קניג שליט"א: "ברור לכולם שמעולם לא דיברתי, לא התבטאתי ולא חתמתי על שום דבר כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ולא כנגד קהילתו, 'שובו בנים'. חו"ש, אין לי שום דבר כנגדם, כולם יודעים את זה. מעולם לא חתמתי על שום דבר כנגד הרב ברלנד שליט"א וקהילתו. כל מה שחתמתי היה על הפגיעה בגיסי, הרב קרמר".
ניתן לשמוע את הדברים של הרב קעניג בלחיצה כאן

ובלחיצה כאן תוכלו לשמוע 166 הקלטות של גדולי הרבנים המדברים בשבח הרב ברלנד האתר הרשמי של קו ברסלב

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

אמר תיקון הכללי וניצל מירי ישיר של טיל נ"ט לעבר הטנק • ראיון עם נהג טנק מעזה

"תגיד תיקון הכללי אחד שווה את הכל! תיקון הכללי אחד שווה יותר מאלף חרבות ומאלף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *