צור קשר עם הרב ברלנד

נס רפואי: אישה עם מחלת הסרטן בגרון "מאז שהרב ברלנד בירך אותי פקדו אותי אינספור ניסים"

"אני מכירה את הרב אליעזר ברלנד שליט"א מאז שהייתי קטנה, הרב אוהב את כולם, מי שמכיר את הרב רואה רק ניסים. אני אימא ל- 11 ילדים וחליתי במחלה בראש השנה לפני 3 שנים. עוד לפני ראש השנה הרב דיבר איתי בטל' ואמר לי שאני מאוד חולה, שנשאר לי חודש והוא צריך לטפל בי. באותו הזמן לא הבנתי את הרב משום שעדיין לא ידעתי שאני חולה. היום אחרי טיפולים קשים מיתר הקול שלי ניזוק, אך ב"ה, הפח נשבר ואנחנו נמלטנו."

"חודשיים לפני שגיליתי את המחלה בעלי ניצל בדרך נס, הוא נפל מגובה ושבר 13 צלעות. שבועיים אח"כ הגעתי להדסה, אני עצמי כבר הרגשתי שאני חולה, אבל שם אימתו את חֲשָׁשׁוֹתַי ואמרו שהמחלה שלי קשה וכמעט חסרת סיכוי. למחרת הייתי כבר בחדר הניתוח. בינתיים כבר איבדתי 15 ק"ג ממשקלי והחלטתי שאני חייבת להגיע לרב. להגיד שחשבתי שהליכתי למורינו הרב ברלנד ולאומן תרפא אותי ותביא אותי לשיחה הזו אתכם יהיה לא נכון, לא האמנתי. קודם פתחו לי את הגיהינום והראו לי איפה אני נמצאת, אני נזכרת בכל תקופת הסבל והייסורים הללו, אני לא מתביישת להגיד שאם היה לי אמונת חכמים לא הייתי סובלת כ"כ."

"ידעתי מה זו המחלה הזו, כבר התמודדתי איתה אצל משפחתי, אצל קרובים וחברים. הסיכום עם ביה"ח היה שאם אחליט בסוף לעבור את הניתוח אצטרך לעבור אח"כ סדרה של 40 הקרנות. הרב התקשר אליי ואמר לי להגיע אליו לאמסטרדם, באמת באתי ליומיים עם בעלי, אתה רואה את הרב זה ממש מלאך ה' צבקות. הרב היה אז בבית של גוטליב, ואיך שראיתי את הרב הרגשתי איזה שהיא אמונה ותקווה. הרב נתן לי לאכול מרק, עד אז לא הצלחתי אפילו לבלוע אוכל ופתאום ביקשתי עוד צלחת."

"אמרתי לרב שאני חייבת לעבור את הניתוח, הרב אמר לי לא לדאוג, שהוא ישלח לי מומחים טובים. עברתי לניתוח נוסף בבילינסון, הפסקתי לספור את הניסים מרוב שהם היו רבים. אני אראה לך את בדיקת הסיטי המראה את מצבי הקשה לפני פגשתי עם הרב, והנה עוד בדיקת סיטי שמראה את ההשתפרות אח"כ."

"הרב לימד אותי להתפלל, ע"י שהוא הכניס אותי לשמחה של התפילה הוא הוציא אותי מקטנות המוחין (עצבות)."

"אפשר להגיד שההחלמה שלי החלה בהולנד כשראיתי את הרב, פתאום חשבתי לעצמי, 'יכול להיות שכזה צדיק יתייחס אליי', והרב התייחס אליי בכל הלב. בכל יום משהותי בהולנד הרב בירך אותי, הייתי בוכה לרב שיתפלל עליי, הרי מי יכול להתפלל כמו הצדיק. רואים במסמכים הרפואיים שלי, כשהגעתי לרב הגידול כבר התפשט וכשחזרתי הגידול פסק מלהתפשט. היו לי שתי גרורות לכיוון הריאה שכבר עברו את הסחוס. מי שרוצה להבין את גודל מעלת בעל התפילה שיבוא בשבת ויראה את התפילות עם הרב, שעות על גבי שעות בשמחה וניגונים."

"הרב הוא שיא הקדושה, כבר 30 שנה שאני מכירה את הרב ואף פעם לא נכנסתי אליו ביחידות. כל השנים הללו אני גרה שני מטר מהרב וכולם יודעים שאם יש מקום קדוש ושמור בעולם אז זה בית מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א."

בקרוב יתפרסם, בעז"ה, הראיון המלא בוידאו

הראיון הקצר ניתן לראות ביוטוב כאן https://youtu.be/IR1Ypa-i2T4 לנשים

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הַיּוֹם יוֹם אֶחָד לָעֹמֶר • נוסח ספירת העומר ותפילה מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לחסד שבחסד

סדר נוסח ספירת העומר (ספרד): לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, לְיַחֲד שֵׁם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *