צור קשר עם הרב ברלנד
כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם רבי אברהם ויזמאן שליט''א
כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם רבי אברהם ויזמאן שליט''א

תפילות לרפואת הרב ברלנד שליט"א – חוג בית באשדוד בבית משפחת ויזמאן

לדאבוננו, הצדיק נמצא כעת בבית הרפואה בזמן שהמוני בית ישראל מתפללים לרפואתו. בשעות אלו, ליל שני דשבת במדבר תשע"ט, נערכת עצרת תפילה בכותל בה קוראים הציבור את כל ספר התהילים. במהלך היום נערכו תפילות במוקדים שונים בארץ לרפואת מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, כאשר יצאה הודעה מטעם הרב הקוראת להרבות בתפילה.

מורינו הרב שליט"א נלקח לבית הרפואה לאחר שבימים האחרונים אינו חש בטוב. הדברים הגיעו עד כדי כך שהרב אינו רקד בהילולה של רבי שמעון במירון, ואף לא מסר את דברי קודשו, דברים עליהם הקפיד מאוד במהלך השנים.

יש לציין כי כבר תקופה ארוכה מורינו הרב שליט"א אינו בקו הבריאות, וכי הוא מוסר נפש ממש עד עד כלות הנשימה למען עם ישראל, ביציאתו ימים כלילות אל הציבור הרחב. הרב שליט"א, חרף מצבו הקשה, יוצא בכל יום ולילה לתפילות עם הציבור, אירועים ברחבי הארץ ובעיקר מסירת דברי תורה בחוגי בית וקבלות קהל.

אנו מביאים לפניכם מראות קודש מקבלת קהל אותה ערך כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בבית משפחת ויזמאן שליט"א באשדוד.

התמונות באדיבות הרב שלמה ויזמאן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

למה הכהנים התחתנו רק עם בנות אשר? החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החיזוק היומי – למה לא רצה יוסף להיפגש עם יעקב? יום ב', ח' אדר ב …

One comment

  1. ברנרד מזל טוב

    הרב אני שלום ברנרד בן בוורלי מוכן לקחת על עצמי את כל המחלות שלך ולתת לך כמה שנים מהחיים שלי שתצטרך! העיקר שאתה תהיה בריא עד גיל 120 ותמשיך לגאול את ישראל אמן ואמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *