צור קשר עם הרב ברלנד

'קול רינה וישועה באהלי צדיקים' – ברית לנין הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

ברית לבן הרה"ח ר' נחמן גולדבלום שליט"א ○ מורינו הרב ברלנד שליט"א כובד בסנדקאות ומסר שיעור ○ האזינו לשיעור המלא שנמסר בסעודת הברית

היום התקיים ברית לנינו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א בן למשגיח בישיבה לצעירים 'ברסלב – חכמה ודעת' בנשיאותו של מורינו הרב שליט"א – הרה"ח ר' נחמן גולדבלום שליט"א, בנו של חתנא דבי נשיאה הרה"ח ר' יהודה אשר גולדבלום שליט"א, וחתן הרה"ח ר' שמואל שטרן שליט"א ראש מוסדות 'נחלי נצח'.
בשעה 11:35 החלה הברית כאשר בכיסא של אליהו מכובד הסבא הרה"ח ר' שמואל שטרן שליט"א, בסנדקאות ובברכות כובד הסבא רבה – מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א, את מלאכת המילה ביצע המוהל המיומן – משגיח בישיבה לצעירים 'ברסלב – חכמה ודעת' הגרא"מ אשלג שליט"א.
לאחר הברית התיישב מורינו הרב שליט"א לסעודת הברית, ומסר שיעור בסעודת הברית. בתחילת השיעור דיבר על מעלת היום 'גָאטְס נָאמֶען' – יום השם שלמחרת יום כיפור, לאחר מכן דיבר בכל השיעור מספר פעמים על מעלת הברית והנמצאים בברית, ומה שפועלים על ידי הברית, "אם אדם נמצא בברית אז שום רע לא יאונה לו כל השנה".

כמו כן דיבר במשך השיעור על מעלת השם שניתן לרך הנימול נפתלי הערץ, ולאחר מכן דיבר על עניין התכלת, ועניין הפסוק 'כי תעבור במים אתך אני…'. ודיבר מעניין אליהו הנביא שה' אמר לו אם אתה רוצה את הפֶּה של משה, תלך לכל הבריתות.
לאחר כעשר דקות של שיעור אש להבה החל בשירת 'וראה בנים לבניך…' במשך כחמש דקות, לאחר מכן יצא מהברית באמירת מזל טוב וברכת רוב נחת לכל הצאצאים כי"ר בלעה"ר.

לפניכם ההקלטה המלאה מהשיעור באדיבות קו המידע דחסידי ברסלב 9148*

      -שיעור בברית לבן ר נחמן גולדבלום
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *