צור קשר עם הרב ברלנד

שמחת בית צדיקים ‏•‏ שבע ברכות האחרון לנינתו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א במעון קודשו ‏•‏ גלריית תמונות

ביום ראשון י"ב אדר התקיימה במעונו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א שמחת השבע ברכות האחרון לנינתו בת לנכדו ר' נפתלי צוקר הי"ו עב"ג – החתן החשוב ר' ישראל חייים שפירא הי"ו בן הר' אברהם יעקב שפירא נכד להצדיק הרב שמואל שפירא זצוק"ל

סעודת השבע ברכות האחרון החלה בשעה 15:00, בשעה 17:15 נכנס מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א למעונו ומיד החל בשיעור אש להבה על קדושת הבית ועל מעלת חתן וכלה, כמו"כ דיבר בעניין ימי הפורים. וכן הרחיב בגמרא בחולין על "שחטיה רבה לרבי זירא" עם כל השיטות והפירושים שם.

לאחר שיעור של קרוב לשעה של דיבורי אש להבה, החל מורינו הרב שליט"א בשירה וריקודים לשמחת חתן וכלה. לאחר קרוב לחצי שעה מורינו הרב שליט"א סימן והחלו בשיר המעלות. בזימון עם 'דווי הסר…' בניגון כובד הסבא הרב וינברגר שליט"א לאחר ברכת המזון הוא כובד אף בשתי הברכות הראשונות. לאחר מכן מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א כובד בכל חמשת הברכות.
לאחר השבע ברכות מורינו הרב בירך את החתן והכלה בברכת מזל טוב וכיבד את הרב וינברגר לפצוח בקטע חזנות בשמחת בית צדיקים של "ישתבח". לאחר סיום הקטע שארך דקות ארוכות מורינו הרב שליט"א קם משמחת השבע ברכות בשירת "עוד ישמע…"

"קול רינה וישועה באוהלי צדיקים"

לפניכם גלריית תמונות משמחת שבע הברכות:

בשיעור:

בברכות:

בברכת 'מזל טוב' לחתן:

בקטעי החזנות:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *